Citat:
Ursprungligen postat av
odif6891
Är det du som är vita faran? Slår vad om att du inte vågar avfyra ett vapen i spel ens.
Ja... Om vi ska fortsätta Dumpens och dina mål så ska alla som kan utgöra en fara för barn låsas in för gott utan både rättegång och försvar.
Pedofiler, rattfyllerister, droghandlare, drogliberala, knarkare, mobbare, människor som kör för fort utanför skolor, dåliga föräldrar.
Sara och Patrik kan ju börja med att låsa in sig själva. De har ju dessutom till skillnad från deras offer haft möjlighet till både rättegång och försvar.
Om Patrik inte haft sex med tjejer under 15år så ska jag äta upp min hatt. Allt i hans profil stämmer överens med någon som gillar flickor av det lite yngre slaget.
*Gäsp* och så kryddar vi på med lite halmgubbar ser jag.
Jag har inte i något av mina inlägg skrivit att vi ska undgå ifrån att vara en rättsstat. Därmed faller hela din "rant" om fortkörare och knarkare. Mig veterligen är det inte kriminellt att vara drogliberal eller dålig förälder däremot är det kriminellt att våldta barn.
Kan gå så långt att erkänna att jag är lite tveksam inför att hänga ut folk utan rättegång men med handen på hjärtat när det gäller pedofiler i uppenbara fall så blir jag inte särskild upprörd utan i vissa kan jag se det som positivt.
Önskar dock att vi går mer mot ett amerikaniserat system där fällda pedofiler ska "hängas ut" via en sökmotor där barnfamiljer och folk i övrigt ska kunna se ifall dessa avskräden bor eller vistas i närheten.
Vad anbefaller dina små försök till pikar, din lilla internet-tuffing där så lägger jag inte så högt värde vid det.
Som man känner sig själv känner man andra brukar det heta, då riktar jag det till dina fantasier om Patriks sexuella eskapader med flickor under 15. Bara för att du vill göra det, innebär inte att andra har liknande böjelser.
Du kan börja mumsa i dig den där hatten nu.