2022-10-30, 11:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tourni
Varför skulle man tycka synd om en pedofil som tar självmord?

Människor som handlar olagligt ska dömas till fängelse och vård. När du och gelikar (hejaklacken) firar varje död människa, tror mig i längden leder det bara till anarki, och ett enormt odrägligt samhälle.

Du är för inzoomad i din lilla bubbla, du ser inte hur många anhöriga som stryker med varje självmord. Du är för instängd och känslomässigt involverad som bödel-gruppen här inne.

Zooma ut, se det ur ett längre perspektiv. Ingen tjänar på bödelsamhället. Den hör hemma på 1400 talet. Finns en anledning till varför ingen aktör tar i Dumpen med tång ens en gång.

Det de håller på med är inte legitimt korrekt, rättsapparaten finns där för en anledning.

Vård är det korrekta utfallet. Vård och åter vård. Den hets du är med och bidrar till skapar ett sjukligt och defekt samhälle. Var så säker.
Citera
2022-10-30, 11:35
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Sara och Patrik är kriminella, Dumpen är deras affärsidé och ett säkrare kort än bedrägerier, de har omfattande kriminalitet bakom sig så de är inte trovärdiga. Heter det inte att har man en gång gjort en sak, så kan man göra det igen. Juga för att tjäna pengar.
Dumpen vill ju gärna se en lagändring så att man kan åka dit för att man trodde att man skulle få träffa ett riktigt barn.

Med det i tankarna borde man försöka sälja Patrik ett kilo vetemjöl och säga att det är kokain, och tackar han ja till det så får han 10 års fängelse för supergrovt narkotikabrott.
Citera
2022-10-30, 11:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Har Dumpen provocerat fram självmord nummer två nu? Undrar om de är stolta nu?

Två är bara början, om detta tillvägagångssätt fortsätter kommer det bli det tre-fyrdubbla. Att hänga ut människor i ledet att begå självmord är inte värdigt och legitimt en rättstat 2022. Det är bara förkastligt. Notera oavsett brott det handlar om. Man måste vara homogen år 2022 ur perspektivet lika inför lagen. Man kan inte rangordna i brott och säga att en våldtäktsman ska få lindrigare straff bara för att ett annat offer varit aktuellt. När man just gör skillnad, det är det som är det farliga. Rättsväsendet i Sverige är alldeles för lamt. Annars hade man inte låtit individer med misstänksam agenda driva liknande sidor.
Citera
2022-10-30, 11:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BobGet
De använder sig utav de orden av en orsak. Dumpen är rättsosäkert, punkt. Det finns ingen oberoende aktör som granskar Dumpen själva. I princip hade de kunnat manipulera allt material de lägger ut mer eller mindre. Vi som åskådare har inte en aning om vilket. Nu tror jag inte att de gör det men så länge det bara är Dumpen själva som väljer exakt vad som ska läggas ut och hur det ska göras så kan vi i "publiken" bara ta deras ord för att det stämmer.

Du lyfter oberoende aktör som granskar Dumpen, varför finns där ingen sådan? Det är bara för att de inte vågar? Att bödeln precis som i denna tråden går hårt åt och kallar de förövare bara för att de väljer att granska sidan med kritiska ögon?
Citera
2022-10-30, 11:37
Medlem
goofers avatar
Dumpen är några riktiga klåpare, den gädda som konsumerar övergrepp online och planerar en resa till Thailand med vilja att våldta barn skall givetvis INTE konfronteras av dumpen.

De skall säkerställa hans identitet och kontakta rätt avdelning på polisen eller tom kontakta Europol så att de kan sätta dit honom för de brott han begår.

Europol hade med hjälp av thaipolis kunnat ta honom på bar gärning i Thailand och då hade han fått många år i Thaifängelse och det är inte samma som svenska fängelser(hotell).

De hade även kunnat ta honom i Sverige när han köper camsex av barn och då också fått in honom på många år.

Men inte dumskallarna på dumpen, de vill få till en konfrontation så att swishen fortsätter strömma in.

Förbannade imbeciller. Amatörer.
Det här hade kunnat bli lika roligt som med skohandlaren, motorsågar, insatsstyrkan och dumpen livesänder allt.

Det hade blivit bra.
Nu blev det pannkaka av det istället.
Citera
2022-10-30, 11:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Dumpen vill ju gärna se en lagändring så att man kan åka dit för att man trodde att man skulle få träffa ett riktigt barn.

Med det i tankarna borde man försöka sälja Patrik ett kilo vetemjöl och säga att det är kokain, och tackar han ja till det så får han 10 års fängelse för supergrovt narkotikabrott.

Fast det skulle ju inte hända. År 2022 ser man ju tydligt mellan fingrarna gällande vissa brott. Vi lever inte längre i ett rättssäkert samhälle, det kan milt konstateras.
Citera
2022-10-30, 11:41
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waldeus
Fast det skulle ju inte hända. År 2022 ser man ju tydligt mellan fingrarna gällande vissa brott.
Speciellt för handlingar som inte är brott.
Citat:
Vi lever inte längre i ett rättssäkert samhälle, det kan milt konstateras.
I think we're pretty safe. Det vore ju horribelt om staten (eller vanliga privatpersoner för all del) utan problem kunde gå runt och sätta dit en massa gräsrökare på en flera år lång volta genom att sälja en liten säck med golfbanegräs till dem.
Citera
2022-10-30, 11:43
Medlem
Tournis avatar
Citat:
Människor som handlar olagligt ska dömas till fängelse och vård. När du och gelikar (hejaklacken) firar varje död människa, tror mig i längden leder det bara till anarki, och ett enormt odrägligt samhälle.

Du är för inzoomad i din lilla bubbla, du ser inte hur många anhöriga som stryker med varje självmord. Du är för instängd och känslomässigt involverad som bödel-gruppen här inne.

Zooma ut, se det ur ett längre perspektiv. Ingen tjänar på bödelsamhället. Den hör hemma på 1400 talet. Finns en anledning till varför ingen aktör tar i Dumpen med tång ens en gång.

Det de håller på med är inte legitimt korrekt, rättsapparaten finns där för en anledning.

Vård är det korrekta utfallet. Vård och åter vård. Den hets du är med och bidrar till skapar ett sjukligt och defekt samhälle. Var så säker.

Nej, det är du som anser att det finns ett vårdbehov för människor som helt enkelt inte går att vårda och vars böjelser är farliga för de som inte kan försvara sig, våra barn.

Då blir det väldigt enkelt i min värld, gör er av med de som är farliga för samhället alternativt lås in på livstid så att dessa människor inte kan åsamka skada till övriga samhället. Jag anser nämligen att barnens behov av trygghet är betydligt högre än en pedofils. Det handlar om prioriteringar.

Sedan kan du skrika dig hes om pöbelvälde hur mycket du vill, det rör mig inte om ryggen. Jag ser nämligen lika mycket ner på en beskyddare av en pedofil som pedofilen självt.
Citera
2022-10-30, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tourni
Nej, det är du som anser att det finns ett vårdbehov för människor som helt enkelt inte går att vårda och vars böjelser är farliga för de som inte kan försvara sig, våra barn.

Då blir det väldigt enkelt i min värld, gör er av med de som är farliga för samhället alternativt lås in på livstid så att dessa människor inte kan åsamka skada till övriga samhället. Jag anser nämligen att barnens behov av trygghet är betydligt högre än en pedofils. Det handlar om prioriteringar.

Sedan kan du skrika dig hes om pöbelvälde hur mycket du vill, det rör mig inte om ryggen. Jag ser nämligen lika mycket ner på en beskyddare av en pedofil som pedofilen självt.

Är det du som är vita faran? Slår vad om att du inte vågar avfyra ett vapen i spel ens.

Ja... Om vi ska fortsätta Dumpens och dina mål så ska alla som kan utgöra en fara för barn låsas in för gott utan både rättegång och försvar.

Pedofiler, rattfyllerister, droghandlare, drogliberala, knarkare, mobbare, människor som kör för fort utanför skolor, dåliga föräldrar.

Sara och Patrik kan ju börja med att låsa in sig själva. De har ju dessutom till skillnad från deras offer haft möjlighet till både rättegång och försvar.

Om Patrik inte haft sex med tjejer under 15år så ska jag äta upp min hatt. Allt i hans profil stämmer överens med någon som gillar flickor av det lite yngre slaget.
Citera
2022-10-30, 11:59
Medlem
Jag har inga problem med att dumpen lyckas få pedofiler att begå självmord, jag har problem med rötägg som Soneby som ger pedofiler lön och därmed accepterar pedofilerna i samhället som att de är lika mycket värda som oss andra
Citera
2022-10-30, 12:15
Medlem
Tournis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Är det du som är vita faran? Slår vad om att du inte vågar avfyra ett vapen i spel ens.

Ja... Om vi ska fortsätta Dumpens och dina mål så ska alla som kan utgöra en fara för barn låsas in för gott utan både rättegång och försvar.

Pedofiler, rattfyllerister, droghandlare, drogliberala, knarkare, mobbare, människor som kör för fort utanför skolor, dåliga föräldrar.

Sara och Patrik kan ju börja med att låsa in sig själva. De har ju dessutom till skillnad från deras offer haft möjlighet till både rättegång och försvar.

Om Patrik inte haft sex med tjejer under 15år så ska jag äta upp min hatt. Allt i hans profil stämmer överens med någon som gillar flickor av det lite yngre slaget.

*Gäsp* och så kryddar vi på med lite halmgubbar ser jag.

Jag har inte i något av mina inlägg skrivit att vi ska undgå ifrån att vara en rättsstat. Därmed faller hela din "rant" om fortkörare och knarkare. Mig veterligen är det inte kriminellt att vara drogliberal eller dålig förälder däremot är det kriminellt att våldta barn.

Kan gå så långt att erkänna att jag är lite tveksam inför att hänga ut folk utan rättegång men med handen på hjärtat när det gäller pedofiler i uppenbara fall så blir jag inte särskild upprörd utan i vissa kan jag se det som positivt.

Önskar dock att vi går mer mot ett amerikaniserat system där fällda pedofiler ska "hängas ut" via en sökmotor där barnfamiljer och folk i övrigt ska kunna se ifall dessa avskräden bor eller vistas i närheten.

Vad anbefaller dina små försök till pikar, din lilla internet-tuffing där så lägger jag inte så högt värde vid det.

Som man känner sig själv känner man andra brukar det heta, då riktar jag det till dina fantasier om Patriks sexuella eskapader med flickor under 15. Bara för att du vill göra det, innebär inte att andra har liknande böjelser.

Du kan börja mumsa i dig den där hatten nu.
Citera
2022-10-30, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891

Kan du matematik? Om patrik och sara slutar jaga pedofiler så fortsätter pedofilerna inte försvinna från samhället (självmord m.m.) så du vill alltså ha fler pedofiler i samhället bland barnen? Du är fan sjuk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in