Citat:
Ursprungligen postat av
Pythia_88
Droghandeln är uppdelad i distrikt, finns inte på kartan att langare från Göteborg skulle släppa sin marknad och åka till Vetlanda och deala. Vetlanda-marknaden tillhör något gäng som hänger i någon lokal i Småland.
Nog om detta, jag vill inte hittas nergrävd i någon grop bara för att jag snokar i vem som säljer knark var. Men säkert är att leverera innebär att Göteborg levererar till skillnad från skithålan Vetlanda. Bara en sån liten skitsak som att Lena drar där ifrån och gör karriär med sin mick säger väl allt om den bonnhålan?
Detta visar ju bara på att du inte har en aning om vad du snackar om. Du har kollat alldeles för mycket på film.
När jag fortfarande hängde med dessa umgängen så var det bland annat från just Göteborg drogerna kom, inget ”gäng” i Småland, ingen rivalitet mellan ”distrikt”. Möjligtvis att det är så i större städerna, men inte Göteborg>Vetlanda/Småland.
Vad mitt inlägg handlade om angående Göteborg, var en specifik bild, inte hur droghandeln ser ut överlag.
Blir ju bara löjligt när du ska förklara hur saker och ting ligger till, när du uppenbarligen inte har den blekaste.
Men nu var både ditt och mitt inlägg extremt OT, då du svarar på något helt annat än vad det det handlade om.