Citat:
Ursprungligen postat av
Wattweke
Möjligtvis körde dom med -kommer någon säger vi att hon är skitfull- . Men vem vågar det? Med så hjälpsamma grannar? Men måste man så måste man? Hellre något sånt än att komma med en matta vid 06 på morgonen och håret sticker ut. Men ja, det är verkligen ett ”mysterium” och man blir lite smått galen.
Jag har försökt hänga med, ett väldigt intressant å udda fall....
Jag kan tänka mig att tjejerna triggat varandra (på förfesten) för att dom skulle få ut TT , Den aktuella kvällen och få henne till ett möte.
Tror dunsarna i lägenheten är från att dom övermannat och försökt droga henne , eller liknande.
Där av sparkar i väggen. vem skulle inte få panik av en spruta mot halsen?
Sedan har dom lett henne ut (vid liv) alltså så var TT den fulla kompisen som behövde natta mat, inte MH.
Om dom skulle bli sedda efter grannen fanns där en förklaring. Fulla kompisen..
Tror som någon annan skrev, hon är bortförd, gått ner "självmant" efter att blivit drogad.
Som drogad kan du gå med hjälp, men inte skrika å gapa. Verkar mest aspackad och du går men uppfattningen att skrika, mycket osannolika... hon har inte mördats i lgh.
Utan på morgonen efter 0400..
1, Grannen kom imellan.
2. Hon mördades alltså inte i lgh. De fick ut henne levande, ingen liklukt i vare sig lgh eller bil. p.g.a. Att hon levde.
3. Dom ville bli av med henne.
min teori