Citat:
Ursprungligen postat av
Haldane
Lik förbannat är Tove försvunnen, och detta p.g.a ett fjortisbråk, som ingen vill yppa något om, låter ju väldigt rimligt. Varför är Tove försvunnen, hur får du ihop det annars? Tror du har ett eget litet intresse i att saker inte blir kända då du är en del av saken själv.
(FB) Psykos eller normalt?
Haha du är så rolig.
Hade du varit minsta intelligent så hade du förstått att det var en trådstart på skoj, rövpanna? Slå med stekpanna? Really? Kom igen, bättre kan du.
Har dock varit extremt tydlig med att jag umgåtts i sådana umgängena, har jag inte?
Hade jag velat dölja saker hade jag knappast varit den som la ut MGM namn till en början, förklarat hur det fungerar i stan (som jag även fått medhåll av andra Vetlanda-bor i tråden, men visst, du som utomstående vet säkert bättre)
Du får tro vad du vill, jag har bidragit med väldigt mycket ordentlig information i denna tråden, medans du bara kommit med teorier som tagna ur en dålig deckare. Keep up the good work, Haldane, du löser nog detta 😉
Var det inte du som även tyckte det vara rimligt att ”Göteborg levererar” på MHs bild SJÄLVKLART betyder att Göteborg levererar droger till Vetlanda? Det säger endast en hel del om din allmänbildning, som inte ens kan förstå vad levererar i det sammanhanget betyder🤦🏼♀️