2022-10-30, 02:32
Medlem
Extremeflys avatar
Detta kunde man ju nästan ge sig fan på att britterna skulle vara involverade. Säkert fått lite slantar av Biden för att göra de.

Får verkligen hoppas på att Trump ställer upp 2024 och tar hem de så man kan få lite ordning och reda på väst igen. Märks att många tror blint på de vänster väst blaskorna skriver.

De skrämmande är att dom kör så mycket fulspel. Men vänta ni, snart ska ni se att satan kommer och hälsar på London. Britterna kommer inte gå utan straff för detta vansinnesdåd.
Citera
2022-10-30, 02:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MAGBITTERTRUTH
Bahahahahahahhahahahaha!!
Förresten jag såg din historik nu.
Det är alltså endast USA, judar, nazister, sd, covid och pro ryssland trådar. Jag vet vilket fack man ställer dig i nu. Att du och dina vänner där borta i Ryssland är så jävla dåliga på att sprida er dynga är ett under.

Säger det återigen: förstår verkligen varför du är så arg då er [ryssland] största inkomst källa är borta för alltid😹haha
En god natt önskar jag till den ryska negern
Citera
2022-10-30, 02:36
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Det är självklart att väst mörkar och propagerar, men att påstå att det Ryssland säger är sant är att vara fullständigt hjärndöd.

Wow det har jag aldrig påstått, men varför måste man välja sida?
Varför ska man påstå att Ryssland ljuger om allt?
Jag tror Putin ljuger lika mycket som andra ledare i väst. Gillar dock inte hur människor blint väljer tro allt de läser väst media utan att först läst rysk media.
O juste, RT news är blockerad i hela EU. Jag antar att vi inte har något val längre.
Citera
2022-10-30, 02:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av migge1985
Förresten jag såg din historik nu.
Det är alltså endast USA, judar, nazister, sd, covid och pro ryssland trådar. Jag vet vilket fack man ställer dig i nu. Att du och dina vänner där borta i Ryssland är så jävla dåliga på att sprida er dynga är ett under.

Säger det återigen: förstår verkligen varför du är så arg då er [ryssland] största inkomst källa är borta för alltid😹haha
En god natt önskar jag till den ryska negern

"rysk neger" och Kineser är afrikaner. Kommer verkligen att sova på saken och säkerligen ändra min ståndpunkt nu, du lärde mig verkligen skitmycket om hur Ukraina lyckas vinnas i kriget mot ''RYzZarNA''
Citera
2022-10-30, 02:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlyatMan
Jag tror Putin ljuger lika mycket som andra ledare i väst. Gillar dock inte hur människor blint väljer tro allt de läser väst media utan att först läst rysk media.
O juste, RT news är blockerad i hela EU. Jag antar att vi inte har något val längre.
Idiot😹haha "varför" är det allt ni kan få fram?
Fakta är att Ryssland ljuger och ljugit om allt. Det vill säga Ryssland och deras allierade *negrar o araber* ska man ej lita på
Citera
2022-10-30, 02:39
Bannlyst
Citat:
"rysk neger" och Kineser är afrikaner. Kommer verkligen att sova på saken och säkerligen ändra min ståndpunkt nu, du lärde mig verkligen skitmycket om hur Ukraina lyckas vinnas i kriget mot ''RYzZarNA''
Ja precis. Ryska negrar, känner du inte ens till att dina landsmän är negrar o araber? Och att ni är det största muslimlandet i Europa? Märkligt du inte vet det om ditt eget land😹haha
Citera
2022-10-30, 02:41
Bannlyst
Citat:

Pro-Ukraina & rysshatarna är lika mentalt fanatiska som IS-krigare (skämtar verkligen inte)

Ställer du 1 fråga och ber att få kolla på bevis från båda sidor, så stämplas du som Putin-schill.
Citera
2022-10-30, 02:42
Bannlyst
Citat:
Ja precis. Ryska negrar, känner du inte ens till att dina landsmän är negrar o araber? Och att ni är det största muslimlandet i Europa? Märkligt du inte vet det om ditt eget land😹haha

Låter tyvärr snarare som Sverige iaf om man ser på det rent %.
Citera
2022-10-30, 02:42
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Idiot😹haha "varför" är det allt ni kan få fram?
Fakta är att Ryssland ljuger och ljugit om allt. Det vill säga Ryssland och deras allierade *negrar o araber* ska man ej lita på

Vad är det Rysslan har ljugit om, Irak kriget, Libyen, Afghanistan?
Att USA närmar sina trupper närmare och närmare Ryska gränsen.
När Ryssland övar nära gränsen är det krigsrubriker på aftonbladet.

Biden säger klart och tydligt att han kommer sätta stopp för gasen från Ryssland och några månader senare sprängs skiten!
Snälla sug mer kuk, gör det!
Citera
2022-10-30, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
De behöver inte ”bevisa” någonting bara för att skurkstaten Ryssland slänger ur sig ännu ett befängt påstående. Varför skulle de behöva göra det? Om jag anklagar dig för att misshandla din fru, måste då du bevisa att det gör du visst inte?
Föga hostar en trähäst. Du fortsätter lugnt med ditt och det bör Storbritannien också göra.

Eller anglosaxerna som Putin pratar om. Ett obsolet och löjligt uttryck han försöker popularisera som den drama queen han är.
Man kan tycka vad man vill om våra svenska politiker men de refererar inte till ryssar som ”slaver”.

Anglosaxare när Putin säger det refererar till främst GB tillsammans med USA. Det är en politisk konstellation inte en språkgrupp.
Citera
2022-10-30, 02:44
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Pro-Ukraina & rysshatarna är lika mentalt fanatiska som IS-krigare (skämtar verkligen inte)

Ställer du 1 fråga och ber att få kolla på bevis från båda sidor, så stämplas du som Putin-schill.

Det värsta är att jag inte väljer nån sida, men att folk går med på att styras som dockor är fan läskigt.
Citera
2022-10-30, 02:47
Bannlyst
Citat:
Det värsta är att jag inte väljer nån sida, men att folk går med på att styras som dockor är fan läskigt.

Precis så är det. Exakt liknande mentalitet & hjärntvätt med Daesh-fanatiker eller vilka fanatiker som helst. Dessa skiter fullständigt i att ta reda på vad andra parter har att säga eller komma med andra förslag/bevis.

''Alla som inte tycker som vi måste utrotas'', samma Nazi, Jihad, korstågs mentalitet lever dessvärre kvar hos många. Men så är det, människan som helhet kan inte lära sig av historian

Skulle beskriva det som den eviga tragedin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in