Citat:
Ursprungligen postat av
Rastapunx
Du drömmer om att det inte ska bli avslöjat?
Det vore juvligt att om USA vinner mot Ryssland, så bör avslöjandet göras offentligt, utan att något får stå till svars.
Detta skulle reta gallfeber på Ryssland.
Tänk om det var USA som gjorde detta? Vadå? Ska Ryssland attackera USA då? Nej...