Citat:
Ursprungligen postat av
Gracefulmind
Håller helt med.
Jag kan ej att tolka detta på annat vis.
Det var med vilja.
Och med historiken du och andra varit inne på tidigare så är man kanske inte så förvånad.
Dock besviken som jag skrev tidigare.
Det var bra att partiet gjorde en markering!
Utöver det vill jag säga att jag hoppas hon liksom andra i samma sits
ska mogna och förstå varför folk är upprörda.
Det finns alltid chans till en djupare personlig utveckling av liknande livserfarenheter.
OM man rannsakar sig själv (även om det kan vara smärtsamt/skamfullt på sätt o vis).
Och samtidigt VÄLJER att försöka förstå.
Jag hoppas verkligen på det.
Såg att den som tog över som ordförande för ungsvenskarna efter riksdagsledamoten Tobias Andersson (som sägs vara hennes ex och tröstar henne på Fb) har kritiserat henne.
Att det hon "publicerat är direkt olämpligt" och att det är "ingenting man som förtroendevald bör publicera oaktat vad man menar med det."
14 oktober skrev hon om Anne Frank och satte sig i rubrikerna igen.
15 oktober avtackades TA och Fallenkvist deltog på konventet.
" Ungsvenskarna har under helgen hållit förbundskonvent i Linköping. Även Rebecka Fallenkvist deltog i konventet, trots att hon inte har några förtroendeuppdrag inom Ungsvenskarna."
https://www.expressen.se/nyheter/ungdomsforbundets-kritik-mot-fallenkvist/
Den som tar minst avstånd är Fallenkvist själv. Hennes "ursäkt" försvinner i hennes Wall of text om henne själv och hennes jobb på Riks, varvat med tirader om hot, hat och drev.
Att hon är spontan, skämtsam och kämpat och kämpat med hjärta och själ.
Hon har garanterat engagerat sig tills det i stort sett brann i röven men det är liksom inte det väsentliga.
... Men några få ggr råkat lämnat en lucka för misstolkningar.; att detta var ett missförstånd som skapade såna svallvågor.
Det som tycks gå henne förbi är att folk inte ser arrangemanget som nåt missförstånd och hon är inte trovärdig.
Utom för ett fåtal då som envetet biter sig fast i rätten att få vräka ur sig vad som helst.