Citat:
Ursprungligen postat av
Shvetsiya
Kan dom inte bara rullat in kroppen i en matta? Frågar nån granne så är det väl bara att skylla på att den fulla kompisen spydde eller spillde grogg på mattan. Så den måste slängas eller köras till tvätt.
Men jag tror dom bara bar ut henne när alla i huset hade somnat.
Jag tänkte mig mer en sådan här (bra att ha i en enrumslägenhet:
https://www.ikea.com/gb/en/p/hol-storage-table-acacia-50161321/
Sjunker nog bra och snabbt och kan flyttas med pirra.....
Citat:
Ursprungligen postat av
2an
Nja, det tar 15-20 minuter sa man i Wilma rättegången innan hunden känner liklukt sen behöver man bara nudda en yta med en kropp/kroppsdel så känner hunden detta, så släpper man ner en kropp/kroppsdel för att tex öppna en dörr känner hunden detta direkt. Tyske hundföraren trodde hunden skulle känna av redan inom 5 minuter, Hundar känner ju tom vilket håll man sprungit åt tex.
Ok, tack för svar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Shvetsiya
Mm.. sant. Har nog sett för mycket film. Och att släpa eller bära 60 kilo är tungt. Även utan matta. Nu brukar inte jag släpa runt på livlösa människor, men skjutna djur händer.
Ja, matta tror jag inte riktigt på, men något annat, någon box av något slag. Och om någon granne tittar ut, så är ju JJ snabb med att komma på en snabb liten lögn. Hon säljer ju saker på Blocket m.fl. hela tiden, så hon kan ju säga att hon just sålt boxen och ska leverera den till köparen....