2022-10-29, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Jag är helt bakom på det här, förstår inte riktigt vem som är vem.

Trodde Anine var en av töserna i videon.
Annie, Anine, Alva den som bajsade överallt..?

Ni kan ju ändå förstå mitt missförstånd.
Ja, alla har ju samma namn och gemensamt för de är att de är Alex bitch så du var ändå inte helt fel bort.
Citera
2022-10-29, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Haha han är helt stissig mär han sitter hos frissan, sitter inte stilla en sekund. Lätt för frisören och göra sitt jobb..

Ser dessutom att hans akne kommit tillbaka rätt rejält, vid tinningarna och runt ansiktet ett par rejäla akneutbrott..
Men blir väl så med den livsstilen kanske
Ja så blir det ju. När du ruttnar inombords tar det sig ut på utsidan.
Citera
2022-10-29, 10:13
Medlem
se8035s avatar
Kmr aldrig glömma denna
https://youtu.be/qlB60TNSVPw

"Jag har druckit ladd"
Citera
2022-10-29, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
De måste ha Alva för att kunna tvätta pengarna/lönen?
Var ser ni att Alva är med i bilden igen? Jag kan inte se det någonstans på instagram iaf. Eller ni bara tar det för givet, som jag, att hon finns där i Bakgrunden hela tiden?

Fast hon verkar dock ha tillgång till dusch, rena kläder och solljus iaf.
Citera
2022-10-29, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Bara jag som tycker det är oerhört pundigt att sitta och suga i sig lustgas som fullvuxen?
nej det är inte bara du!

Citat:
Ursprungligen postat av Testaoss92
Jag trodde ni överdrev när ni sa att han hade vänt tröjan ut och in, och att den är helt fläckig hahahaha! Men det är för helvete sant såg jag nu hahahaha??????
nej ingen som driver tyvärr 😅 såg det på en story som han la upp att ”tvättlappen” var på framsidan 😂
Citat:
Annie, och/eller hans eventuella nya babymama.

Åk hem. Till dina egna föräldrar
Allt är förlåtet.

Tvivlar inte sekund på att dom kommer älska sitt barnbarn. (någon som är gravid igen...?)
va? Har svårt att se att någon är gravid när Alex verkar vara i ett homosexuell relation med Ahmed (aka anine)
Citat:
Länka gärna?

Helst inte på någon plattform som gynnar äcklet.
jag har lagt upp alla storys 2-3 sidor tillbaka
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Var ser ni att Alva är med i bilden igen? Jag kan inte se det någonstans på instagram iaf. Eller ni bara tar det för givet, som jag, att hon finns där i Bakgrunden hela tiden?

Fast hon verkar dock ha tillgång till dusch, rena kläder och solljus iaf.
Gå in på anines instagram så står det i hans bio, mgmt @alexceesay @alvihalvi så hon lär ju vara med i bilden och kanske sitta barnvakt och pojkarna
Citera
2022-10-29, 11:22
Medlem
Så Alva och annie eller vad hen kallar sig hade en fling när alex satt inne. Flörtat rejält tydligen på dm säkert träffats också.
Citera
2022-10-29, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Kmr aldrig glömma denna
https://youtu.be/qlB60TNSVPw

"Jag har druckit ladd"

Äh fyfan.
Tack.

Det klippet fick mig att vakna upp.
Sådana ska inte ha någon uppmärksamhet.
Smuts.

Over and out.
Citera
2022-10-29, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Ja, det är väl en jävla tur att stugbajsaren har tillgång till dusch och rena kläder. Hon lär väl behöva byta kläder flera gånger om dagen, om inte blöjryktet stämmer?
herregud väx upp och sluta dra ner tråden med dagis humor om fejkade rykten..

Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Så Alva och annie eller vad hen kallar sig hade en fling när alex satt inne. Flörtat rejält tydligen på dm säkert träffats också.
Asså håll käften bara anine kom nyligen ut ur fängelset så var tyst om du bara ska sprida påhittade saker
Citera
2022-10-29, 11:58
Medlem
Sprider inga rykten det är den info jag har men där har vi delade uppfattningar. Inte mycket att göra skiter i annie.
Citera
2022-10-29, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Sprider inga rykten det är den info jag har men där har vi delade uppfattningar. Inte mycket att göra skiter i annie.
Hur kan vi ha ”delade uppfattningar” och hur kan det du skriver inte klassas som ”sprida rykten” när det är lögn rakt av och det jag skrev är 100% fakta? Och jo det finns något att göra åt saken och det är sluta hitta på saker för du har tråkigt liv.
Tro mig jag tycker inte om dom här människorna heller men dom gör bort sig själv tillräckligt så ingen idé att ljuga.
Citera
2022-10-29, 14:09
Medlem
BigMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Haha ja exakt 😂 ser ut som två döva män försöker ha en konversation 😂 han har lagt upp några halv bögiga storys på ceesay😂

Edit: här är anines gay storys https://easyupload.io/ss8uv9
Hahaha shit, vad han dick-ridar AC !!
hahah.
Citera
2022-10-29, 14:28
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigMoney
Hahaha shit, vad han dick-ridar AC !!
hahah.
Ja, men det är klart han gör det när Alva är manager