2022-10-29, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigMoney
Hahaha shit, vad han dick-ridar AC !!
hahah.
Haha ja de känns som Alex har en pistol riktat emot han 😂
Citera
2022-10-29, 16:42
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Var ser ni att Alva är med i bilden igen? Jag kan inte se det någonstans på instagram iaf. Eller ni bara tar det för givet, som jag, att hon finns där i Bakgrunden hela tiden?

Fast hon verkar dock ha tillgång till dusch, rena kläder och solljus iaf.

Jag tror inte att Alvihalvi är med i bilden längre. Hon skulle väl åtminstone se till att han har tröjan åt rätt håll. Dvs om hon funkar som gemene kvinna.
Citera
2022-10-29, 16:50
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Var ser ni att Alva är med i bilden igen? Jag kan inte se det någonstans på instagram iaf. Eller ni bara tar det för givet, som jag, att hon finns där i Bakgrunden hela tiden?

Fast hon verkar dock ha tillgång till dusch, rena kläder och solljus iaf.

Hon var med i bilden tillfälligt iallafall, och sa att de försökte igen. Men efter den där nya blondinen i trappan till vandrarhemmet(?) så har jga inte sett av att de är tillsammans mer.

Så hon kanske dragit tillbaka till sthlm då. Hoppas hon fattade snabbt att han bara behövde henne för jobb och lönen...

Och om smset till Nessa är från Alva så är det riktigt jävla illa. Så han kanske hotar henne att tvätta han lön osv, därav hon blivit så tyst och inte riktigt vet vad hon ska göra.
Citera
2022-10-29, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Hon var med i bilden tillfälligt iallafall, och sa att de försökte igen. Men efter den där nya blondinen i trappan till vandrarhemmet(?) så har jga inte sett av att de är tillsammans mer.

Så hon kanske dragit tillbaka till sthlm då. Hoppas hon fattade snabbt att han bara behövde henne för jobb och lönen...

Och om smset till Nessa är från Alva så är det riktigt jävla illa. Så han kanske hotar henne att tvätta han lön osv, därav hon blivit så tyst och inte riktigt vet vad hon ska göra.
Nä asså det känns ju som att hon inte är med dem, inte ens i samma stad! De två är ensamma, han Annie verkar ha dragit från sin gravida girl, och Alex blivit övergiven av sin! Så de knarkar ner sig och tycker synd om varandra. Och som sagt tror aldrig att Alva skulle tillåta han se ut som han gör, en riktig lodis. Och jag förstår inte varför folk säger att de behöver Alva för o tvätta pengar eller ta ut lön? Är 100% säker på att han fuckat hennes namn för längesen! Så det kan ni glömma! Men tror dock Alex behöver henne för att "jobba" få ut Content, ta hand om Youtube osv. Hoppas hon verkligen har dragit! Och hon gör helt rätt i att vara helt tyst!
Det här med Nessa kommer vi nog aldrig få reda på. OM det har med Alex att göra, hade jag också varit försiktig i det läget. Han är totalt instabil och kan göra precis vad som helst, gränslös! Bättre då o blanda in polis än att ta det offentligt.
Citera
2022-10-29, 17:26
Medlem
Unanswereds avatar
Jag tänkte inte skriva här igentligen för nivån är så låg på diskussionen. Men jag förstår inte hur ni kan stalka dessa personer dag ut och dag in samt hitta på konspirationer om vad som hänt Men missar en sån enkel sak som att A-Nine har skrivit att hans management är Alex Ceesay....och Alva. På sin insta profil. Det skulle aldrig hända om det var känsligt mellan AC och Alva. Så hon är med i bilden. Hon visar bara inte upp sig för ingen av dom kan komma på ett sätt där dom kan gå ut med det efter allt som hänt.
Citera
2022-10-29, 17:34
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unanswered
Jag tänkte inte skriva här igentligen för nivån är så låg på diskussionen. Men jag förstår inte hur ni kan stalka dessa personer dag ut och dag in samt hitta på konspirationer om vad som hänt Men missar en sån enkel sak som att A-Nine har skrivit att hans management är Alex Ceesay....och Alva. På sin insta profil. Det skulle aldrig hända om det var känsligt mellan AC och Alva. Så hon är med i bilden. Hon visar bara inte upp sig för ingen av dom kan komma på ett sätt där dom kan gå ut med det efter allt som hänt.

Att följa dessa tjommar är väl som att följa vilken drama på TV som helst?
Citera
2022-10-29, 17:38
Medlem
Unanswereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Att följa dessa tjommar är väl som att följa vilken drama på TV som helst?

Haha absolut, nu var jag inte kritisk mot vad dom väljer att spendera sin tid för underhållning. Utan det dåliga detektiv arbetet x)
Citera
2022-10-29, 17:39
Medlem
Citat:

Det har redan varit på tal i tråden, att Stugbajsaren och Alex är "managers" åt Anine.
Citera
2022-10-29, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Jag tror inte att Alvihalvi är med i bilden längre. Hon skulle väl åtminstone se till att han har tröjan åt rätt håll. Dvs om hon funkar som gemene kvinna.
Som ja skrev tidigare varför skulle anine lagt till att Alex och Alva är hans managment annars? Och på riktigt tror du att Alva säger åt sin största idol att duscha och byta om? Och speciellt nu när dom gått ifrån varandra och precis hittat tillbaks, hon vågar nog inte nämna något som kan likna kritik.
Citat:
Ja exakt jag skrev det också några inlägg bakåt men inte så lätt att hitta när massa barn sitter och skriver påhittade rykten och bajs skämt.

Sen det nån skrev att anine lämnat sin gravida tjej kan väl mycket väl vara så att det är där Alva är? Och tror faktiskt att både Alva och den gravida är i närheten av dom andra jätte bäbisarna men dom undviker kameran pga hur nerknarkade dom Alex och a9 är.
Citera
2022-10-29, 17:43
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Nä asså det känns ju som att hon inte är med dem, inte ens i samma stad! De två är ensamma, han Annie verkar ha dragit från sin gravida girl, och Alex blivit övergiven av sin! Så de knarkar ner sig och tycker synd om varandra. Och som sagt tror aldrig att Alva skulle tillåta han se ut som han gör, en riktig lodis. Och jag förstår inte varför folk säger att de behöver Alva för o tvätta pengar eller ta ut lön? Är 100% säker på att han fuckat hennes namn för längesen! Så det kan ni glömma! Men tror dock Alex behöver henne för att "jobba" få ut Content, ta hand om Youtube osv. Hoppas hon verkligen har dragit! Och hon gör helt rätt i att vara helt tyst!
Det här med Nessa kommer vi nog aldrig få reda på. OM det har med Alex att göra, hade jag också varit försiktig i det läget. Han är totalt instabil och kan göra precis vad som helst, gränslös! Bättre då o blanda in polis än att ta det offentligt.

Citat:

Ja men jag anar ju att Alva behövs även för pengarna. Iallafall Alex har ju skulder till KF, och tror det var blackghost som skrev om detta. Att det är något liknande för A-nine, så han använder också vägen via deras management så Alva kan få allt att se rent ut. Dessutom ser väl Alex chansen att ta del av A-nines inkomster, han verkar ha ont om egna inkomster nu. Och kläder.

Tror inte heller Alva kan med att gå ut med att hon tar tillbaka honom. Men det lär blivit lite surt igen när han inte skärper till sig, och även hänger med tjackistjejen och Quatrossa enligt rykten.

Blackghost skrev nyss i sin story att han snart ska lägga upp bevis för att Alex föreslagit att de ska gå ut med att deras beef bara varit ett prank också. Som Alex och Anine nu gjort. Men blackghost säger att han inte är en orm som kan köpas för pengar. A-nine verkar inte ha samma bollar som Blackghost, utan har gjort sig till Alex lilla slav.

Och vad gäller Drippa så verkar han mena allvar med att han vill möta Alex i ringen, han väntar bara på att Alex ska bekräfta/svara. Hade varit guld att se
Tror däremot Alex är för narcissistisk för att våga svara ja. En förlust hade han aldrig klarat mentalt. Så han försöker nog slingra sig ur det här med allt han kan.

Och nej Unanswered, jag tror inte man kan kalla det att vi stalkar, men att kolla lite när man väl är på toa är inget konstigt. Tar mindre tid än att följa en dokusåpa. Är ganska underhållande trots allt... Och du är ju också här. Så let's get along
Citera
2022-10-29, 18:00
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Haha ja de känns som Alex har en pistol riktat emot han 😂

Deras beef var inget prank. Alex blev lack på riktigt över hur han hånades av Anine och Drippa under intervjun. Så A-nine bjöd väl Alex på ladd och så började ryggdunkandet och nakenfilmandet och de trodde de kom på en smart plan med att gå ut med att allt var ett prank. För att rädda Ceesay skadade ego.
Så ja, A-nine är lite under press nu verkar det som. Och Alex kräver en bit av hans lön ser det ut som.

Drippa känner sig sviken av Anine som bytte sida och vill nu boxa Alex på käften. Snälla låt det bli av.

Jag som alltid trott att tjejer är värst när det gäller drama. Men det är ju killarna som bitchfightar mest. Inte bara dessa jag nämnt ovanför. Kolla Anjo, Rask, OlofK, Jocke, Lokal. Kan inte alla bara slängas in i ett Big Brother-hus? Och så slänger man in lite random brudar i mixen. Som Nessa, Quatrossa, Nicole, Alva, allas fruar osv. En jävla röra med så många narcissister(killarna främst då) under ett tak! Jag hade kollat.
Citera
2022-10-29, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja men jag anar ju att Alva behövs även för pengarna. Iallafall Alex har ju skulder till KF, och tror det var blackghost som skrev om detta. Att det är något liknande för A-nine, så han använder också vägen via deras management så Alva kan få allt att se rent ut. Dessutom ser väl Alex chansen att ta del av A-nines inkomster, han verkar ha ont om egna inkomster nu. Och kläder.

Tror inte heller Alva kan med att gå ut med att hon tar tillbaka honom. Men det lär blivit lite surt igen när han inte skärper till sig, och även hänger med tjackistjejen och Quatrossa enligt rykten.

Blackghost skrev nyss i sin story att han snart ska lägga upp bevis för att Alex föreslagit att de ska gå ut med att deras beef bara varit ett prank också. Som Alex och Anine nu gjort. Men blackghost säger att han inte är en orm som kan köpas för pengar. A-nine verkar inte ha samma bollar som Blackghost, utan har gjort sig till Alex lilla slav.

Och vad gäller Drippa så verkar han mena allvar med att han vill möta Alex i ringen, han väntar bara på att Alex ska bekräfta/svara. Hade varit guld att se
Tror däremot Alex är för narcissistisk för att våga svara ja. En förlust hade han aldrig klarat mentalt. Så han försöker nog slingra sig ur det här med allt han kan.

Och nej Unanswered, jag tror inte man kan kalla det att vi stalkar, men att kolla lite när man väl är på toa är inget konstigt. Tar mindre tid än att följa en dokusåpa. Är ganska underhållande trots allt... Och du är ju också här. Så let's get along
Det där med quatrossa tror jag inte på för fem öre, hon är uppenbart helt psykotisk och sjukligt besatt och tror aldrig att Alex skulle riskera att ha hon efter sig resten av livet, tror inte ens att dom varit med varandra någonsin utan att allt är resultatet av alldeles för mycket droger och ceesay musik.

Och black ghost, haha Jadu vist Alex är en luffare och mytoman osv helt klart, men nån trött ”rappare” som från ingenstans dyker upp och börjar spamma instagram storys om och om igen med massa text helt utan mening. Skulle nog säga att även han har touchat nån form av psykos och en släng clout chasing för han är jävligt irrelevant och verkar som sagt besatt/psykotisk ang ceesay från att inte lagt storys om a.c på 3 år och vips han lägger 20-30 om dagen och stor del av dom innehåller samma sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in