Citat:
Ursprungligen postat av
Vemvadet
Nä asså det känns ju som att hon inte är med dem, inte ens i samma stad! De två är ensamma, han Annie verkar ha dragit från sin gravida girl, och Alex blivit övergiven av sin! Så de knarkar ner sig och tycker synd om varandra. Och som sagt tror aldrig att Alva skulle tillåta han se ut som han gör, en riktig lodis. Och jag förstår inte varför folk säger att de behöver Alva för o tvätta pengar eller ta ut lön? Är 100% säker på att han fuckat hennes namn för längesen! Så det kan ni glömma! Men tror dock Alex behöver henne för att "jobba" få ut Content, ta hand om Youtube osv. Hoppas hon verkligen har dragit! Och hon gör helt rätt i att vara helt tyst!
Det här med Nessa kommer vi nog aldrig få reda på. OM det har med Alex att göra, hade jag också varit försiktig i det läget. Han är totalt instabil och kan göra precis vad som helst, gränslös! Bättre då o blanda in polis än att ta det offentligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Unanswered
Jag tänkte inte skriva här igentligen för nivån är så låg på diskussionen. Men jag förstår inte hur ni kan stalka dessa personer dag ut och dag in samt hitta på konspirationer om vad som hänt Men missar en sån enkel sak som att A-Nine har skrivit att hans management är Alex Ceesay....och Alva. På sin insta profil. Det skulle aldrig hända om det var känsligt mellan AC och Alva. Så hon är med i bilden. Hon visar bara inte upp sig för ingen av dom kan komma på ett sätt där dom kan gå ut med det efter allt som hänt.
Ja men jag anar ju att Alva behövs även för pengarna. Iallafall Alex har ju skulder till KF, och tror det var blackghost som skrev om detta. Att det är något liknande för A-nine, så han använder också vägen via deras management så Alva kan få allt att se rent ut. Dessutom ser väl Alex chansen att ta del av A-nines inkomster, han verkar ha ont om egna inkomster nu. Och kläder.
Tror inte heller Alva kan med att gå ut med att hon tar tillbaka honom. Men det lär blivit lite surt igen när han inte skärper till sig, och även hänger med tjackistjejen och Quatrossa enligt rykten.
Blackghost skrev nyss i sin story att han snart ska lägga upp bevis för att Alex föreslagit att de ska gå ut med att deras beef bara varit ett prank också. Som Alex och Anine nu gjort. Men blackghost säger att han inte är en orm som kan köpas för pengar. A-nine verkar inte ha samma bollar som Blackghost, utan har gjort sig till Alex lilla slav.
Och vad gäller Drippa så verkar han mena allvar med att han vill möta Alex i ringen, han väntar bara på att Alex ska bekräfta/svara. Hade varit guld att se

Tror däremot Alex är för narcissistisk för att våga svara ja. En förlust hade han aldrig klarat mentalt. Så han försöker nog slingra sig ur det här med allt han kan.
Och nej Unanswered, jag tror inte man kan kalla det att vi stalkar, men att kolla lite när man väl är på toa är inget konstigt. Tar mindre tid än att följa en dokusåpa. Är ganska underhållande trots allt... Och du är ju också här. Så let's get along