Citat:
Ursprungligen postat av
Vemvadet
Tycker du inte att han ska bli kritiserad offentligt, när han är en offentlig person som hänger ut hela sitt liv till Sverige? Beter sig dessutom extremt illa åt mot en hel del personer! Gjort avskyvärda brott. Mycket skeva och äckliga uttalanden. Slåss mot kvinnor och pensionärer. Allt rakt inför allmänheten.
Då får man räkna med en och annan kommentar. Som du sa: Den som ger sig in i leken får leken tåla!
Knark är bajs, och förstör mkt oftast och tyvärr för andra också som familj,barn och vräker ur sig många saker och ställer till det för sig .
Jag har sj har tagit typ helger tidigare ,som många andra och visst blev det många knasiga händelser som kan spåra totalt som man aldrig skulle gjort annars.
Men jag hoppas det reder ut sig för Alex å tar sig i kragen och tar expert hjälp ex behandlingshem för det är nog inget man klarar av själv när det gått långt , för då är han inte sämre än någon annan, tycker han var riktigt underhållande på yt .
Över 110-130 k följare så många tycker ju det samma och gjorde nåt som ingen annan klarat på så kort tid och sen har ju han sin musikaliska slutar han bara med pistolfingret så gör han det bra tycker jag i alla fall.
Personligen så tycker jag inte man ska ta ALLT som skrivs på flaschback så jävla seriöst och tro allt är sant.
Att slå en tjej är ju riktigt knas men helt ärligt,
jag tror inte han bara gjorde det utan anledning utan tror nog det vart nån pungspark av någon hysterisk påtänd tjej så det blev en reflex örfil tillbaka om det nu har hänt, finns många jobbiga tjejer som ställer till det också.
Som sagt jag personligen skulle verkligen ge honom den chansen om han bestämmer sig ta tag i det på alvar ,och efter några nyktra år så skulle han kunna vara till nytta hjälpa ungdomar som det gått snett det är jag ganska säker på.