2022-11-14, 19:44
Medlem
MrsLibras avatar
Jaha då har vi lite juicy gossip på realitysvea2.0 på instagram. Alex raggade på brudar i Partille centrum nära Gbg nyss fast han var med Alva igen. Han gav tjejen sin snap och hade skrytit om hur "tjejerna fastnar". Det fina är att Alva hade ringt Alex under tiden de stod och snackade. Och då hade Alex vän sagt nåt om att han skulle slå Alva om hon inte slutade jaga/ringa dem...

Så vår gifta man har alltså en specifik snap för sina tjejer... Kräks. Men Alva står glatt brevid och pangar tills hans musik.

självrespekt.se
Citera
2022-11-14, 19:49
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Jaha då har vi lite juicy gossip på realitysvea2.0 på instagram. Alex raggade på brudar i Partille centrum nära Gbg nyss fast han var med Alva igen. Han gav tjejen sin snap och hade skrytit om hur "tjejerna fastnar". Det fina är att Alva hade ringt Alex under tiden de stod och snackade. Och då hade Alex vän sagt nåt om att han skulle slå Alva om hon inte slutade jaga/ringa dem...

Så vår gifta man har alltså en specifik snap för sina tjejer... Kräks. Men Alva står glatt brevid och pangar tills hans musik.

självrespekt.se

Tror inte du snackar skit men älskar verkligen när det länkas till privata konton. Ska vi som inte har världens bästa koll inte få vara med i det roliga?
Citera
2022-11-14, 19:50
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Hahaha vad menar du? Är det ett underförstått hot?
Jag står för alla kommentarer jag lagt. Annars hade jag inte använt mitt eget namn. Jag har skrivit grova kommentarer som han förtjänar. Och jag skämtade med Libra, när jag skrev att jag va rädd att han va på väg till Malmö om du inte förstod det?! Han är mer än välkommen. Vem vet vi kanske tom stöter ihop med varandra. Malmö är litet, och "vännerna" han hängde med på Rosengård för 2-3 år sen känner jag också! Han kanske tom bjuder på tjack och ballonger, och jag kanske bjuder Alva på en box rödvin?! Sen kommer jag tbx till tråden med massa härligt skvaller!

ja passa på att fiska skvaller isåfall! Men det blir nog tyvärr du som får bjuda på tjacket och ballongerna. Han är pank som en råtta!

Och sedan tror jag knappast Alex har ork att jaga folk som kommenterar hans luffarliv. Han har fullt upp med att jaga knark och nya tjejer. Stackarns ego måste boostas nu när det är så tufft för honom. Han lär ju ha grov panik över att hans image bara glider honom ur händerna...
Citera
2022-11-14, 19:59
Medlem
Citat:

självrespekt.se
Vad är detta för spännande Gossip? Denna sida får man ju börja följa! Kan tänka mig verkligen hur Alva fullständigt terroriserar Alex så fort de är ifrån varandra! Ringer alla i hans "klick" när han nekar hennes samtal! Kan se henne totalt manisk när hon inte får tag i honom! Fast helt ärligt tror jag inte Alex är så jätte intresserad av brudar på det sättet mer än att han får en kick av uppmärksamheten! Han är en så pass nergången pundare att jag tror följande:
1: Han har bara en sak i huvudet: Vad nästa steg är för att fixa droger, han kan inte tänka på annat! Drogerna tar över allt annat, så brukar det vara. Har själv erfarenhet av det, tunga missbrukare varken tänker på sex eller har behovet. Det är bara en sak som gäller!
2: Han har jävligt svårt för att prestera i sängen, så avtrubbad som han är på substanser. Om han ens får upp den!
3: När han tar kontakt med nya människor/tjejer, är det endast för att han ser en chans att vinna, få ut ngt av det på. Blåsa, lura dem till saker! Jaa, plus som jag sa innan, en liten Boost för narcissisten när han får uppmärksamhet!
Citera
2022-11-14, 20:03
Medlem
Citat:
ja passa på att fiska skvaller isåfall! Men det blir nog tyvärr du som får bjuda på tjacket och ballongerna. Han är pank som en råtta!

Och sedan tror jag knappast Alex har ork att jaga folk som kommenterar hans luffarliv. Han har fullt upp med att jaga knark och nya tjejer. Stackarns ego måste boostas nu när det är så tufft för honom. Han lär ju ha grov panik över att hans image bara glider honom ur händerna...
Jag bjuder gärna om jag får sitta med och observera ngr timmar
Nä klart han inte har ork till det, han måste leta droger! Skulle han få en kraftig psykos och snöa in på någon ordentligt, så kanske han skulle få för sig att leta upp ngn! Han verkar ju inta försvars inställning när han hamnat i sina psykoser och tror alla är ute efter honom!
Citera
2022-11-14, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Tycker du inte att han ska bli kritiserad offentligt, när han är en offentlig person som hänger ut hela sitt liv till Sverige? Beter sig dessutom extremt illa åt mot en hel del personer! Gjort avskyvärda brott. Mycket skeva och äckliga uttalanden. Slåss mot kvinnor och pensionärer. Allt rakt inför allmänheten.
Då får man räkna med en och annan kommentar. Som du sa: Den som ger sig in i leken får leken tåla!

Knark är bajs, och förstör mkt oftast och tyvärr för andra också som familj,barn och vräker ur sig många saker och ställer till det för sig .

Jag har sj har tagit typ helger tidigare ,som många andra och visst blev det många knasiga händelser som kan spåra totalt som man aldrig skulle gjort annars.
Men jag hoppas det reder ut sig för Alex å tar sig i kragen och tar expert hjälp ex behandlingshem för det är nog inget man klarar av själv när det gått långt , för då är han inte sämre än någon annan, tycker han var riktigt underhållande på yt .
Över 110-130 k följare så många tycker ju det samma och gjorde nåt som ingen annan klarat på så kort tid och sen har ju han sin musikaliska slutar han bara med pistolfingret så gör han det bra tycker jag i alla fall.
Personligen så tycker jag inte man ska ta ALLT som skrivs på flaschback så jävla seriöst och tro allt är sant.
Att slå en tjej är ju riktigt knas men helt ärligt,
jag tror inte han bara gjorde det utan anledning utan tror nog det vart nån pungspark av någon hysterisk påtänd tjej så det blev en reflex örfil tillbaka om det nu har hänt, finns många jobbiga tjejer som ställer till det också.

Som sagt jag personligen skulle verkligen ge honom den chansen om han bestämmer sig ta tag i det på alvar ,och efter några nyktra år så skulle han kunna vara till nytta hjälpa ungdomar som det gått snett det är jag ganska säker på.
Citera
2022-11-14, 20:28
Medlem
gronagubbens avatar
Detta inlägg skrevs 2021-05-01 på Flashback

"Verkar inte gå särskilt bra för paret. Alex sitter och samtidigt skickar hans flickvän bilder till folk hon inte känner och tigger om 10kr på Snapchat. Hon har inte heller råd med ett SL-kort. Undrar hur Alex hade pengar till att dra ladd så pass mycket, men inte råd att betala 800(?) kr för ett busskort till sin tjej.

Alva är en tiggare
Citera
2022-11-14, 20:32
Medlem
Vad är Alex snap?

Ngn som har hans finsta förresten?
Citera
2022-11-14, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roadg1
Knark är bajs, och förstör mkt oftast och tyvärr för andra också som familj,barn och vräker ur sig många saker och ställer till det för sig .

Jag har sj har tagit typ helger tidigare ,som många andra och visst blev det många knasiga händelser som kan spåra totalt som man aldrig skulle gjort annars.
Men jag hoppas det reder ut sig för Alex å tar sig i kragen och tar expert hjälp ex behandlingshem för det är nog inget man klarar av själv när det gått långt , för då är han inte sämre än någon annan, tycker han var riktigt underhållande på yt .
Över 110-130 k följare så många tycker ju det samma och gjorde nåt som ingen annan klarat på så kort tid och sen har ju han sin musikaliska slutar han bara med pistolfingret så gör han det bra tycker jag i alla fall.
Personligen så tycker jag inte man ska ta ALLT som skrivs på flaschback så jävla seriöst och tro allt är sant.
jag tror inte han bara gjorde det utan anledning utan tror nog det vart nån pungspark av någon hysterisk påtänd tjej så det blev en reflex örfil tillbaka om det nu har hänt, finns många jobbiga tjejer som ställer till det också.

Som sagt jag personligen skulle verkligen ge honom den chansen om han bestämmer sig ta tag i det på alvar ,och efter några nyktra år så skulle han kunna vara till nytta hjälpa ungdomar som det gått snett det är jag ganska säker på.
Några hårda år i arbetsläger skulle göra nytta för Alex. 🐰👍
Citera
2022-11-14, 20:34
Medlem
gronagubbens avatar
ny tik tok ute

https://www.tiktok.com/@alvzochalxz/video/7165941456341978374?is_copy_url=1&is_from_webapp=v 1
Citera
2022-11-14, 20:36
Medlem
Vad är folks problem med att man kallar Alva för en stugbajsare? Till er kännedom så var det Alex som sa att Alva bajsade så mycket i stugan så att anticimex fick komma, det är i hans senaste video och han har inte sagt ett ljud om att det är osanning han for med efteråt.

..och efter att han öppnat upp om stugbajset ändrar hon efternamn till Ceesay och ringer han 97 ggr medans han raggar på tjejer i Partille?

Men man får inte säga att hon bajsar ner stugor, är dum och osexig?
Här är videon där Alex ceesay säger att Alva Ceesay har dålig hygien och är tjatig
https://m.youtube.com/watch?v=is9abI4hGTg

Det är därifrån stugbajsaren kom till. Herregud
Citera
2022-11-14, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roadg1

Nu börjar jag tycka du är riktigt obehaglig! Du menar att tjejen nog förtjänade misshandeln?? Är du allvarlig? Även om du tycker det är rätt att slå på brudar, borde du kanske inte stoltsera med det, håll det för dig själv, för det är inte normalt!
Du har helg festat och tror du har ngn som helst erfarenhet!? Jag kan säga att jag levt det livet på riktigt, jag har varit på behandlingshem, jag har gjort den resan. Fått flera chanser och till slut tagit den! Jag har missbrukat och många i min krets såklart. Men ingen har varit i närheten av att flyga på brudar och pensionärer för det! Vi va inga dåliga människor bara för att vi missbruka. Jag flög inte på folk, blåste ingen, utnyttjade ingen! Det är inget försvar missbruket för att bete sig så illa som Alex gjort!
Du vill ge han en andra chans?! DU TYCKTE INTE HAN FICK DET NÄR HAN DUCKADE LIVSTID MED MINSTA MÖJLIGA MARGINAL ?! En bättre chans kan du knappast få i livet! Men han pissade på den chansen och anhöriga till brottsoffer mm och började göra musik om mordet istället för att ta sin chans! Musikaliska? Autotune menar du? Du är skrämmande när du nämner Alex namn i samma mening som ungdomar! Usch
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in