Citat:
Ursprungligen postat av
Draken55
Nu blev du överkörd igen.
Jag har aldrig påstått att rysslands robotar tatt slut för månader sen.
Jag har alltid sagt att de tär kraftigt på sina lager och kan inte ersätta dom, där har jag rätt.
Om nåt har ju många i väst överskattat mordor, inte underskattat dom, det är en 3e gradens makt med hot hat och våld som enda maktmedel, ja och så kärnvapnen förstås som ska skydda stackars mordor från den onda omvärlden som vill förgöra dom... ( fniss igen)
Att du inte var säker på det där fetade/eller tycker det vore så hemskt var välan ändå orsaken till att du besvarade mitt inlägg -eller besvarar du enbart inlägg som är helt orimliga?
Använder man ord som "Mopeddrönare" som först vållat stora problem för Saudi-Arabien (som väl har bland det dyraste luftförsvareti världen) och sedan nu med förbättrade verisioner för Ukraina så får man väl i mina ögon automatiskt medlemsskap i idiotflocken där robotarna snart var slut redan i våras. Ber om ursäkt för mitt misstag men är ärligt talat inte särskilt intresserad av ditt "signatur"-varumärke.
Om jag skall säga något om ditt signaturvarumärke så är det väl att du är en sådan typ som "fniss" när du är skitförbannad och läser något som du har svårt att besvara vettigt. Mitt varumärke å andra sidan är ett självbelåtet och lite överseende och nästan vänligt :-) när jag sagt något klokt.
Om du har någon kunskap om Ryssland vet du att de under senare år medvetet försökt göra sig oberoende av vital västerländsk teknik. Tex stödjs mopeddrönarna inte av GPS utan av eget system vilket gjort dem ännu jobbigare för Nato. Det är mycket sannolikt att ryssland verkligen kunnat satsa mycket för att tillverka vitala delar av vapensystem själva. Om de lyckats eller inte har nog varken du eller jag bestämd vetskap om. Klart det var ett äkta rysstroll som satt och fantiserade om detta - en riktigt ful figur för han lyckas bra med att verka vetenskaplig och opartisk. :-)