2022-10-28, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Jag har gjort det flera ggr. Men man ligger på gränsen då. Varje gång det hänt backar blattarna. Då ska man veta att jag är en liten skit, men de har inte mycket att komma med. Dock: slår man på dem tror jag man antingen blir knivhuggen eller åker dit för misshandel tyvärr…

Ja men det har jag med gjort. Men risken att knivhuggas när man går för att sätta sig på bussen/pendeln är ju ganska stor. Man måste knyta näven i fickan och bara titta på. Men man har lust att strypa ungjävlarna.
Citera
2022-10-28, 20:07
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Haha 100% svensk kille som är offer. Folk har blivit kaxiga efter Sd/högern vann valet

Fortsätt knyt näven för ert egna bästa
Inlägget är fel på flera nivåer.

Å ena sida kräver staten med relativt ny lag att man ska engagerar sig.

Å andra sidan kommer stolpskott som du som garvar när någon faktiskt engagerar sig

Hur vill DU ha det? Medborgare som engarerar sig eller några som tittar i backen och låtsatsats som ingenting?

Vad vill DU? Ska man bry sig eller inte?

Heder åt att alla som bryr sig och engagerar sig. De som står vid sidan om är fega och förtjänar inget utom vanära.
Citera
2022-10-28, 20:23
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Inlägget är fel på flera nivåer.

Å ena sida kräver staten med relativt ny lag att man ska engagerar sig.

Å andra sidan kommer stolpskott som du som garvar när någon faktiskt engagerar sig

Hur vill DU ha det? Medborgare som engarerar sig eller några som tittar i backen och låtsatsats som ingenting?

Vad vill DU? Ska man bry sig eller inte?

Heder åt att alla som bryr sig och engagerar sig. De som står vid sidan om är fega och förtjänar inget utom vanära.

Driver du? Han har ”stått upp” mot snorungar som tränger sig i kön till bussen.. ändå fick han stryk.
Han får IG
Citera
2022-10-28, 20:34
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Driver du? Han har ”stått upp” mot snorungar som tränger sig i kön till bussen.. ändå fick han stryk.
Han får IG
Du är ingen medborgarhjälte precis.

Du accepterar att nån vettig person som står upp får stryk.

Du är här på Flashback med nära 2000 inlägg.

Jag förväntar mig att en sån som du har vett att förstå att det är helfel att misshandla någon. Samt, i detta sammanhang, att det var någon som vill göra saker rätt.

Istället kör du kriminell stil och tycker att man inte ska lägga sig i.

Han var en rekorderlig medborgare.

Du har en kriminell personlighet som viftar bort hans insats. Du kommer bli straffad för detta uttalande eftersom du väljer den stilen. Inte nu kanske. Men kriminella torskar alltid.
Senast redigerad av TyrgilScramasax 2022-10-28 kl. 20:39.
Citera
2022-10-28, 20:38
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Haha 100% svensk kille som är offer. Folk har blivit kaxiga efter Sd/högern vann valet

Du tycker det är lämpligt att folk som inte kan sköta sig och blir tillsagda ska spöa personer som sagt till dem? Har du samma moraliska kompass som ligisterna?
Citera
2022-10-28, 20:40
Medlem
Gontars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Fy fan man får snart börja beväpna sig i detta skitland.
Snart? Det har jag gjort sedan länge.
Citera
2022-10-28, 20:43
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:

Varför glädjs du att offret var svenskt.

Är det nåt med dig som du själv inte själv förstår?
Citera
2022-10-28, 20:43
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Du är ingen medborgarhjälte precis.

Du accepterar att nån vettig person som står upp får stryk.

Du är här på Flashback med nära 2000 inlägg.

Jag förväntar mig att en sån som du har vett att förstå att det är helfel att misshandla någon. Samt, i detta sammanhang, att det var någon som vill göra saker rätt.

Istället kör du kriminell stil och tycker att man inte ska lägga sig i.

Han var en rekorderlig medborgare.

Du har en kriminell personlighet som viftar bort hans insats. Du kommer bli straffad för detta uttalande eftersom du väljer den stilen. Inte nu kanske. Men kriminella torskar alltid.

Han är precis som gängen. Tuff i grupp.
Stöter på liknande ungdomar relativt ofta och på tu man hand eller när de är 1-2st så är de väldigt beskedliga och försiktiga och vågar knappt svara på tilltal men träffar man dem när de är i större grupp så har de en jävla attityd och det spelar ingen roll vem det är så länge de är numerärt överlägsna. De påminner lite om gremlins både till utseende och beteende
Citera
2022-10-28, 20:44
Avstängd
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Svenskar kan inte röra sig bland babbar utan att vara beväpnade.
Svårare än så är det inte.

Ja det är deras land nu.
Citera
2022-10-28, 20:47
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Han är precis som gängen. Tuff i grupp.
Stöter på liknande ungdomar relativt ofta och på tu man hand eller när de är 1-2st så är de väldigt beskedliga och försiktiga och vågar knappt svara på tilltal men träffar man dem när de är i större grupp så har de en jävla attityd och det spelar ingen roll vem det är så länge de är numerärt överlägsna. De påminner lite om gremlins både till utseende och beteende
Att stöta på ungdomar i verkligheten som lever och agerar utifrån deras motto är en sak.

Att rättfärdiga det på Flashback långt ifrån en skarp situation är något annat.
Citera
2022-10-28, 21:14
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Du tycker det är lämpligt att folk som inte kan sköta sig och blir tillsagda ska spöa personer som sagt till dem? Har du samma moraliska kompass som ligisterna?

Amen vafan ge han dagens ros. Han sa åt snorungar att inte tränga sig på bussen som alla ändå kom på..

Vill inte läsa imorgon att nån idiot fått stryk för denne sagt åt någon att inte gå på röd gubbe..
Citera
2022-10-28, 21:23
Medlem
Holden.Caulfields avatar
Kaoset får våldsmonopol för till slut vill ingen riskera att en tillsägning byts mot ett knytnävslag. Våldet växer då det blir en omöjlighet för polisen att närvara överallt alltid. Skulle du som svensk retaliera kan du räkna med att de styrande i samhället vaknar, se hur det såg ut när Soldiers of Odin (eller vad de kallade sig) försökte upprätta en form nattvandrarverksamhet på Gotland. Enda lösningen är att utvisa invandrare omgående vid dylika brott. Vi har sett det här förfallet i andra länder, vi behöver inte fundera över om samma öde väntar Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in