Citat:
Ursprungligen postat av
Vedkaparen
Hästar äter ensilage, runt balarna har man plast för att inte syre skall komma in och gräset börjar mögla. Borde vara ganska vettig emballage till ett lik. Finns möjlighet att JJ kan ha hunnit hämta en rulle plast i stallet på söndags morgonen?
Jaa, många små uppslag nu som leder fram till denna hästgård.......
Citat:
Ursprungligen postat av
BlueGypsy
Idag var JJ aktiv på snapchat-kartan, vid Jönköpings polishus (en vän har henne på snapchat, hen känner dock inte henne utan enbart festat tillsammans, hon har inget gott rykte i det umgänget, utan beskrivs som jobbig, cp, skum & klängig)
Antar det är polisen som kollar genom den och det är därför det står att hon är aktiv.
Troligen polisen, en anhörig till mig som dog under oklara omständigheter, jag såg på facebook när den dödes facebook var aktivt......då polisen kollade igenom, otäckt var det, dödsfallet var så "nytt" för mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
C.P
Jag funderar på varför man har en påse med sig till krogen...
Eller varför man har en påse med sig efter krogen...
Går man ut på krogen har man oftast en väska.
Jobbigt att dessutom ha en påse med sig som man skall lämna in i garderoben.
Om man skaffar sig en påse Efter krogen, vad kan det vara då?
Nån pressbyrå eller liknande vid Nöjet?
Det kan ju bara va en gammal plastpåse med ngr vantar i som hon kanske inte vart så rädd om som har legat kvar i cykelkorgen hela kvällen...
"Påsen" kan ju även ha varit hennes "väska" då många har en sån där "tygpåse" som väska...
Vad tänker ni om "påsen"
TT kanske skulle lämna något till den yngre tjejen hon letade efter? Kanske också det var viktigt för JJ att "ta hand" om påsen pga det.
Om påsen ligger kvar ute i regnet, kanske TT blev upptvingad till JJs lägenhet, TT hann inte greppa påsen, alternativt att TT bara skulle upp mycket snabbt i JJs lgh egentligen och lämnade därför påsen i cykelkorgen.....