2022-10-28, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umpalavemang
Kan också hålla med om att om folk slutade att hacka på Modig39 och istället koncentrerar sig på att hålla sig till det gällande ämnet som diskuteras då blir diskussionerna mycket bättre.
Kan dock tycka att det är högst relevant det Greven gjorde, dvs be Modig vara tyst istället för att sprida desinformation. Annars blir det lätt att folk sitter och diskuterar påhittade fakta som sedan blir rena trådsanningar. Då tappar tråden helt sin relevans och kan lika gärna låsas.
Citera
2022-10-28, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viva-t
Förmodade "Anna" kommenterar i Expressen:

Mirj*m Ol**on:
"Expressen hur kan ni tillåta alla dessa kommentarer?? Spekulerar om deras föräldrar dessutom? 😡"

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02UtYoxr4eDnnfhT2pefRiGG HkzWF96BNdJ424xX7fiVHFDcXq7d47aw1hG9YF2u7Bl&id=371 34975344

En teori kan vara att denna ”Anna ” är denna mir*am. Hon har iaf gillat många av JJS bilder på Facebook . Så känner varann gör dem & hon gick till atack på expressen hur dem kunde tillåta allt som skrivs där .
Citera
2022-10-28, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borjeBandit
Hon arbetade inte på en specifik avdelning utan med att transportera patienter och sängar mellan olika avdelningar.

Vet inte vad skolan heter, men en låg/mellanstadieskola i Vetlanda. Framgår även av Aftonbladet som intervjuat folk där.

Har ingen aning om var cykeln är köpt eller vilken relevans det har i sammanhanget

TT jobbar på mogärdeskolan. Ligger mitt i centrala vetlanda. I åk 4
Citera
2022-10-28, 09:52
Medlem
Citat:
Tack för svaret BörjeBandit och då vet vi det och hur länge hade Tove planerat att plugga till läkare på läkarutbildningen i Linköping?

Jag har jobbat på sjukhuset i Eksjö och har många samtal per dag till avdelningen där man beställer sängar ” transportör ” heter den avdelningen . Har aldrig sett TT där .
Hur länge jobbade hon på sjukhuset ?
Citera
2022-10-28, 09:54
Medlem
Citat:
Men i så fall borde nog Polisen vara mycket tacksam om vi här på Flashback kan bidra med bra värdefull information som kan bidra till att utredningen får en bra skjuts framåt.

Ja helt korrekt.
Därför kan jag även anse att det är viktigt att alla i tråden faktiskt läser på sidan 1 vad som skett, sagts och vad som är aktuellt.
Även om jag följt tråden från inlägg 1, så märker jag att jag missat enstaka inlägg och det är synd eftersom typ 90% av allt som skrivs här består av upprepade frågor, "påhopp" av användare och rena felskrivningar.
Jag "vet" (kan inte ge källa på det) sen tidigare fall att polisen sagt att de håller koll på FB då de är medvetna om att djungeltelegrafer är snabba med att skriva här.
De vet också att det mesta som skrivs på FB är rena sörjan, men att de även blivit hjälpta och fått bra tips av insatta personer.
Så att hålla tråden så ren och sann det går hjälper polisen, allt annat hjälper inte.
Citera
2022-10-28, 09:57
Medlem
SIXTEN14s avatar
[quote=GrevenFB|82201375]Olika.

De första 2-3 förhören brukar oftast vara längre och ske 2-3 per dag.
Sedan hålls kompletterande förhör med tiden; dessa brukar vara kortare och inte lika många.

Det är inte förhör 9-17 så att säga. Tjejerna har mycket ensam tid.[/QU

OTE]

Men däremellan frukost, lunch ,middag, kvällsmacka, så ett litet bibliotek där du kan låna böcker .
Citera
2022-10-28, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Absolut, och så är känslan här också! Dem jag pratat med som känner MH kan absolut inte förstå detta, hon beskriv som extremt snäll, omtänksam, lite tystlåten. Så förmodligen är hon den som följt.

Hon bör erkänna då allt hon vet… OM hon vet nått!
Citera
2022-10-28, 10:09
Medlem
C.Ps avatar
https://www.instagram.com/p/ChPsAqMLYCa/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Kan det vara An*a 28 år, som sticker ut huvudet från skåpbilen , hon ser ut att kunna vara lite äldre än sina tjejkompisar.
Citera
2022-10-28, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Ja, enligt dokument ska båda göra en personutredning. Varför media bara skriver om att en ska göra det är mycket oklart. De bör ha tillgång till samma dok. som användaren i tråden som lades upp här inne igår kväll.

Har du läst bilagorna?
Vad jag kan läsa mig till så verkar det bara vara JJ som ska göra en PU och båda en P7.
Jag kan absolut missat att båda ska göra det, men rätta mig gärna om jag har fel.
Citera
2022-10-28, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.P

Kan det vara An*a 28 år, som sticker ut huvudet från skåpbilen , hon ser ut att kunna vara lite äldre än sina tjejkompisar.

Mycket möjligt.. namnen som är taggade på bilden har ju nämnts i tråden..
Citera
2022-10-28, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.P

Nej, det är inte "Anna"
Citera
2022-10-28, 10:17
Moderator
OYs avatar
Jag upprepar;

Citat:
Oneliners, +1, håller med, tänker samma, emoji, etc. tillför inte heller diskussionen något.

Diskutera inte varandra i tråden, håll er till ämnet.

Sista påminnelsen, varningar hänger löst nu.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in