2022-10-28, 09:24
Medlem
HalvTomt-Glass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Hahaha nu får du förklara detta smeknamn ''stugbajsaren'' hur tillkom detta?

Är inte Alex ihop med någon blond tjej nu Ingen svart tjej hade ens velat ta han i hand medans svenska tjejer slåss om en horsare
Hon smutsade ner alex mammas sommarstuga så djävulskt att hon var tvungen att hyra städfirma som behövde ha gasmask på för att städa upp.
Citera
2022-10-28, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Kvinnoboxare, om jag minns rätt.

Fyfan vilka jävla smuts alltså.
Citera
2022-10-28, 10:19
Medlem
Han har lagt upp en ”tung”’bild på insta nu där han står me en scorpio i handen och 4 andra personer (Samir som sitter för kontraktsmord, lillen som boxar tjejer, babbiz som sitter för något krigs relaterat och PH som är häktad för medhjälp till mord, anstiftan till mord och mordförsök typ).
Efter att han laddade upp den bilden på instagram för flera år sen tog det inte lång stund innan det blev husrannsakan i en lägenhet på Brynäs😅 och lite roligt att han skriver free till alla på bilden som att dom är vänner, för vad jag har hört så tycker PH inte om Alex alls pga hur pundig han är. Men så länge Alex verkar häftig så lägger han gärna upp en bild och skriver free som att dom är boys 😂
Och anine va snabb att kommentera bilden med texten ”hela ligan är jappare” lol vuxna människor
Citera
2022-10-28, 10:32
Medlem
Vad fick han för straff?
Citera
2022-10-28, 11:45
Medlem
JoeMama1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Fyfan vilka jävla smuts alltså.

Han blev väl friad från hela den här grejen med kvinnomisshandel
Citera
2022-10-28, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeMama1337
Han blev väl friad från hela den här grejen med kvinnomisshandel
Nej det är väl det han sitter för ? Grov kvinnofridskränkning tror jag men kan ha fel
Citera
2022-10-28, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heyooo01
Någon mer som sett exonphbarbs story på instagram? Hon har screenat ett sms från någon men man ser inte namn, det står såhär.

”tro mig jag vill, men jag vill inte åka dit för förtal. Sen är jag ju rädd för han! Vet ju vad han gjort mot mig redan”

Kan detta vara ett sms från Alva? Dem har ju haft telefon-kontakt innan menar jag, när Alex och Alva gjorde slut ”första gången”. Spekulerar jag för mycket nu?
Kan de vara så att Alva vill hänga ur Alex, men inte vågar? För hon är rädd för honom?

Det första jag tänkte på var att det var alvas sms.
Citera
2022-10-28, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Det första jag tänkte på var att det var alvas sms.
Ja iofs det vore väl inte speciellt chockerande om storebror Alex gör som lillebror Alex

Edit: såg ett lokal ska göra en QnA med Alex och såg att Alex ska göra en QnA med anine. Asså ja tycker de är konstigt en intervju med en youtuber som gör QnAs av en annan youtuber som gör QnAs som sen i sin tur ska göra en QnA med en ny QnA youtuber
Senast redigerad av User1945 2022-10-28 kl. 15:46.
Citera
2022-10-28, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Ja iofs det vore väl inte speciellt chockerande om storebror Alex gör som lillebror Alex

Edit: såg ett lokal ska göra en QnA med Alex och såg att Alex ska göra en QnA med anine. Asså ja tycker de är konstigt en intervju med en youtuber som gör QnAs av en annan youtuber som gör QnAs som sen i sin tur ska göra en QnA med en ny QnA youtuber
Det blir en never ending story
Citera
2022-10-28, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Det blir en never ending story
Haha ja verkligen!

Edit: asså vad är de för fel på dom här grabbarna, nu la anine upp en story när Alex gör armhävningar och anine säger ”60, kör bror, de Alex ceesay mannen va tror ni de så vi tränar på kåken”
Så nu kommer en seriös fråga, vem ger och vem tar av dom ? För dom går från att jiddra till att umgås 24/7 i bar överkropp
Senast redigerad av User1945 2022-10-28 kl. 16:23.
Citera
2022-10-28, 18:48
Medlem
Nu var de dax för herr ceesay att klippa sig, hur löser man det när man snortat upp alla pengar kanske ni undrar? Jo en lite instagram shoutout såklart! Samma snubbe som för en vecka sen sa att han var klar ekonomiskt 😂
Citera
2022-10-28, 19:09
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvTomt-Glas
Hon smutsade ner alex mammas sommarstuga så djävulskt att hon var tvungen att hyra städfirma som behövde ha gasmask på för att städa upp.

Det låter trash.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in