2022-10-26, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Nu ska tydligen big drippa och Alex boxas enligt anines insta, och han posta nån video där alex rappar också. Värt att tillägga är att Alex fortfarande har sin vita lv T-shirt på sig
Hahahahaha HAHAHA ja, vad är det 16e dagen i rad?? Fyfan, rakat sig och duschat har han inte iheller. Fuck vad han måste stinka!
Citera
2022-10-26, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Hahahahaha HAHAHA ja, vad är det 16e dagen i rad?? Fyfan, rakat sig och duschat har han inte iheller. Fuck vad han måste stinka!

Han är inne i rushen. Hinner inte duscha😁😁😁
Citera
2022-10-26, 19:15
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Nu ska tydligen big drippa och Alex boxas enligt anines insta, och han posta nån video där alex rappar också. Värt att tillägga är att Alex fortfarande har sin vita lv T-shirt på sig
Men lägg upp då
Citera
2022-10-26, 19:15
Medlem
Drippa o Alex kommer inte slåss. Dom gör det enbart för uppmärksamhet dom ska hypa sig själva.
Citera
2022-10-26, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Hahaha ja det är ju helt sjukt 😂 snacka om att Alex omger sig med massa yes-men som inte vågar säga något som kan uppfattas som negativt 😂 han ba ”bror anine luktar ja svett eller kan ja va dom här kläderna igen?” O anine ba ”nej bror du luktar gott ja svär walla”
Citera
2022-10-26, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Men lägg upp då
Men följ han själv ffs jag tänker inte sitta och ladda upp allt bara för att du inte orkar
Citera
2022-10-26, 19:20
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Men följ han själv ffs jag tänker inte sitta och ladda upp allt bara för att du inte orkar
Din lilla pundare ska jag följa en arab som är privat eller?
Citera
2022-10-26, 19:22
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Har folk redan tappat intresset för stugbajsaren? Vissa här var ju helt lyriska över att hon hade startat egen kanal, hon var tydligen den nya Therese Lindgren osv.

234k > 80k > 30k

Av dessa 30k är väl minst 25k Alex följare som är där för att kolla om hon säger något om Alex.

Det kan inte vara många som följer stugbajsaren för att de är genuint intresserad av hennes "content"?

Har själv inte kollat på videon men läste lite kommentarer och hatet haglade rätt friskt verkade det som, folk var inte så nöjda med hennes content.

Hahaha nu får du förklara detta smeknamn ''stugbajsaren'' hur tillkom detta?

Är inte Alex ihop med någon blond tjej nu Ingen svart tjej hade ens velat ta han i hand medans svenska tjejer slåss om en horsare
Citera
2022-10-26, 19:26
Medlem
L3nn4rts avatar
Vad är det för folk som ens följer turerna kring dessa personer dag efter dag. Har ni inget krav på kvalité alls?

Ett gäng pundare som bara pundar och gör apkass musik. Hur orkar man följa sånt dagligen?
Citera
2022-10-26, 19:28
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXoyKillSs
Varför backar Ghost nu? Helt skakig. Taggar massa äldre på sin story. Undra varför?

Alex må vara pundare men folk som backar honom finns inte eller håller på med tattiga draman på sociala medier. På sociala medier ser man hur han hänger med småglin men det är inte småglin som backar honom, han har backning från nästintill alla äldre i Stockholms trakterna, specifikt Botkyrka och det är inga lallare. Det finns en anledning till att Alex inte blivit poppad än, hade han varit sån skitsnackare/golare etc hade han legat under jord för längesedan. Tänk innan ni kastar ur er grejer.

Uppbackning? Killen har redan fått sitt straff hans liv är misär han har stora missbruksproblem som sakta dödar honom ingen vill leva det livet förutom svenska tjejer.
Citera
2022-10-26, 20:36
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Drippa o Alex kommer inte slåss. Dom gör det enbart för uppmärksamhet dom ska hypa sig själva.

Ja otroligt hur alla går på alla beefs och uppgörelser till höger och vänster, de driver ju bara trafik till sina sociala medier för att i slutändan tjäna cash. Ok att småungar går på sådant men en Flashbackare över 18 år borde ju fatta bättre.
Citera
2022-10-26, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Ja otroligt hur alla går på alla beefs och uppgörelser till höger och vänster, de driver ju bara trafik till sina sociala medier för att i slutändan tjäna cash. Ok att småungar går på sådant men en Flashbackare över 18 år borde ju fatta bättre.
Det var jag som skrev det från början att dom skulle boxas men trodde väl folk i tråden skulle förstå att jag skrev det ironiskt och inte att jag trodde dom skulle boxas men som vanligt överskattade jag Flashback användarnas iq
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in