2022-10-28, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigredesuede
Mig veterligen så har det inte stått att det är i nye, men det kanske det har gjort

Det var flera användare i tråden som rapporterade att det var nära JJs gård.

Ditt inlägg fick det att låta som att det är en avspärrning som sker just nu, därav frågan
Citera
2022-10-28, 08:53
Medlem
Citat:
Mig veterligen så har det inte stått att det är i nye, men det kanske det har gjort

Det har nog inte stått i media att det har varit Nye utan enbart att det är en plats med koppling till en av de häktade, men här i tråden har det varit folk som sett avspärrade vägar just i närheten där JJ växte upp.
Citera
2022-10-28, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modig39
Folk får tro vad dem vill. Jag kommer fortsätta skriva det jag får till mig av andra . Lägg av för fan . Undra hur gammal du är .

Jag har inte skrivit något om års . 3 på Brinell . Bara att hon har varit vikarie där .
Och jag VET att den skolan visst tar emot vikarier då jag har kompisar vars barn går där.
Så sluta anklaga mig för att ljuga .
Citera
2022-10-28, 08:55
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Folk får tro vad dem vill. Jag kommer fortsätta skriva det jag får till mig av andra . Lägg av för fan . Undra hur gammal du är .
Greven FB är den som sammanställer de fakta som finns. Så du ska nog ta och tagga ner. Dessutom är det otroligt tröttsamt att hela tiden läsa dina upprepningar som finns på varannan sida.
Citera
2022-10-28, 08:56
Medlem
Citat:
Om du är tydlig med att det är gissningar och spekulationer du skriver så tror jag inte att någon bryr sig. Dock framhäver du uppgifter som om dessa är fakta, vilket Greven mycket tydligt och bra påpekar för oss andra trådföljare.

Så skriv vad du vill, men framöver så kommer det tas med en skopa salt.
Citera
2022-10-28, 08:57
Medlem
Citat:
Hahaha . Skäms för er skull faktiskt .
Jag har inte spridit någon desinformation . Det jag skrivit är det som tråden startade nämnts .

Nej. Jag har läst alla 10 000+ inlägg. Det är jag som författar sammanfattningarna.

Vi kan börja med din uppgift om att du har läst i tråden att tjejerna har setts i baksätet på bilen.
Ge EN källa på det? Ett inlägg räcker.
Citera
2022-10-28, 08:59
Medlem
8xxSeriess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Ni som har koll på åtelkameror, tömmer man dessa på plats? Eller via 4g hemifrån?
Finns båda varianter. Av bekvämlighetsskäl väljer väl de flesta en kamera med simkort som skickar antingen MMS eller bild över datatrafik, mail vanligtvis. Kamera kan vanligtvis konfigureras att ta bilder (kontinuerligt eller intervall) eller video. Enklare kameror har SD kort vilka man får helt enkelt gå och hämta alternativt titta på sparat material på plats via displayen på kameran.

En fördel så här års, ifall att Tova skulle ligga gömd i skogen är att mycket jägare är ute i skog och mark, ofta med hundar som spårar.
Citera
2022-10-28, 09:02
Medlem
Citat:
Jag har inte skrivit något om års . 3 på Brinell . Bara att hon har varit vikarie där .
Vilket inte stämmer. Det är fel skola. Antingen har du bara väldigt dålig koll, eller ljuger du, eller behöver du berätta var du fått ny informationen från.
Citera
2022-10-28, 09:04
Medlem
Citat:
Jag tror att tjafset ute var drogbaserat . Så som MH ser ut på instagram är typiskt gäng utseende . Typ så ortenfolk klär sig!
Tror MH innerst inne är snäll , men väldigt vilsen & vill ha uppmärksamhet och tar det som erbjuds . I detta fallet har JJ slukat henne rejält och manipulerat henne att bli ”större ” än hon är . Ingen som ser skillnaden på MH från tiden hon inte träffade JJ till nu .
Känns som hon är mer avskalad på hennes sista bilder .
Som att det är dem två mot världen?

Ja det är kanske det klassiska scenariot där en svaga, föränderlig individ dras till den dominanta styrande och vice versa.
Problemet är väl det destruktiva i JJ (droger, kriminellt beteende etc).

Om det stämmer att MH är homo-eller bisexuell är hon 110% utkörd från Pingströrelsen/familjen och helt utlämnad.

Kan inte vara lätt att växa upp med att behöva gömma sig själv och aldrig vara accepterad om annat.

Kanske inte då så konstigt om MH förändrats till ”sig själv” i JJs sällskap.

De förstår nog varandras problematik och är starka ihop.
Citera
2022-10-28, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bamboom666
Står att intyget från p7 ska ha kommit in till tingsrätten senast den 21 november 2022? Då behövs en omhäktning. Sådan undersökning brukar ta ett tag.

Själva samtalet/undersökningen tar inte lång tid (någon/några timmar). Sedan tillkommer ev inhämtning av lite övr uppgifter.
Citera
2022-10-28, 09:06
Medlem
Citat:
Jag vet inte om Krim e på plats. Det står i media att ett hus är avspärrat utanför. Det är i nye. Vill inte säga mer än så men går enkelt att googla fram hennes koppling dit..
Vilken media står det i, kollat och ser ingenstans att det står något sånt?
Citera
2022-10-28, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Ja det är kanske det klassiska scenariot där en svaga, föränderlig individ dras till den dominanta styrande och vice versa.
Problemet är väl det destruktiva i JJ (droger, kriminellt beteende etc).

Om det stämmer att MH är homo-eller bisexuell är hon 110% utkörd från Pingströrelsen/familjen och helt utlämnad.

Kan inte vara lätt att växa upp med att behöva gömma sig själv och aldrig vara accepterad om annat.

Kanske inte då så konstigt om MH förändrats till ”sig själv” i JJs sällskap.

De förstår nog varandras problematik och är starka ihop.

På TikTok verkar det dock som att hon har en bra relation till sin pappa. Han är med på några av hennes tiktoks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in