2022-10-23, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Nja, han har pluggat i Växjö fram till nyligen som jag förstår det av folk som vet vem han är.

Okej är det därför han har flyttat runt på olika adresser? I så fall tack för svar…
Vet man om de hade distansförhållande under denna tiden eller när blev dem tillsammans?
Citera
2022-10-23, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Nja, han har pluggat i Växjö fram till nyligen som jag förstår det av folk som vet vem han är.
Och T har pluggat i Linköping, när var det dom hade en relation egentligen. Enligt ”pojkvännens” mamma har dom bott hos henne på helger, och nu när han har en egen lägenhet och allt väljer hon att gå hem till det hem hon har tillsammans med sin far?
Senast redigerad av A.Stalker 2022-10-23 kl. 22:27.
Citera
2022-10-23, 22:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Oj äntligen lite info här!

Är det helt säkert att dunsarna hörs vid kl 3? Står det i en artikel bakom betalvägg eller finns det intervju med grannar som vi andra kan ta del av?

Det står i aftonbladet, inte den senaste, men för en eller två dagar sen
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Polisen har iaf ingen renodlad likhund, i fallet Wilma fick dom låna in likhund samt hundförare från Tyskland vilket inte är gjort på en kafferast.
2020 hade Sverige en hund. Är den död?
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrmorromorrfarr
Då skulle väskan kunna stå i ett källarförråd. Huvva vilken tanke. Hur noggrann är polisen när de letar inomhus?

Jag funderade på det tidigare idag, och det har hänt mer än en gång att polisen har missat ett lik i den fastighet gm bor i.

Jag vet inte om det finns källare eller vind i huset.
Citera
2022-10-23, 22:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Morrmorromorrfarr
Då skulle väskan kunna stå i ett källarförråd. Huvva vilken tanke. Hur noggrann är polisen när de letar inomhus?
Säkert väldigt noga. Ett lik luktar fan efter en vecka, jag har känt den lukten och det skulle lukta i hela huset
Citera
Medlem
Tänk om der skulle vara såhär då....De misstänkta är oskyldiga och det är därför de inte har något mer att säga om vad som kan ha hänt Tove efter att hon lämnat JJs lägenhet, då ringer Toves sista samtalet till pojkvännen. De tror att Tove är på väg hem på cykeln och de bestämmer sig för att gå och käka på mcd. Vad som kan ha hänt när Tove kommer ner till cykeln är det som är Klurigt dvs mellan 02:30- 02:45 eller 03:00. Antingen är det någon som stått och väntat på henne.. Eller Kan det vara så oturligt att någon äcklig våldtäktsman har varit på samma plats vid samma tid, kanske en granne som ser Tove gå med sin cykel och drar in henne i en port och vidare i någon källare där hon tyvärr även bragds om livet. Fokus blir på tjejerna då de var de sista som var med Tove, och den riktiga GM har nu haft hur mycket tid som helst att göra sig av med bevis och ev kropp. Att cykeln är låst kan ju vara en efterkonstruktion. Är det så att tjejerna gjort något så tror jag att Tove tyvärr inte finns i Vetlanda, kanske mannen i Bmw:n har kört många mil för att hjälpa till att undanröja bevis.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salty-queen
Läste för ett par månader sen om en privatperson som utbildat en likhund. Föraren samarbetar med missing people och hunden har spårat fram flertal lik. Antar att polisen inte kan använda sig av den hunden dock, men om missing people är involverade bör ju dom kunna det. Men dom kanske anser att det inte är läge för det än
Var läste du det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Oj äntligen lite info här!

Är det helt säkert att dunsarna hörs vid kl 3? Står det i en artikel bakom betalvägg eller finns det intervju med grannar som vi andra kan ta del av?
Det står i sammanfattningen i första inlägget
Citera
2022-10-23, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Jag funderade på det tidigare idag, och det har hänt mer än en gång att polisen har missat ett lik i den fastighet gm bor i.

Jag vet inte om det finns källare eller vind i huset.

Mmm. Precis.
Citera
Medlem
Goldenlinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Klockslaget för dunsarna var efter 3

OK, tack för infon.

BARA TEORI

Frågan är ju om tjejerna(JJ&M) lämnade lägenheten efter kl 03 och dunsarna lät när dem lämnade lgh. När dem begav sig till MCD.

Vet ju ej vilka som bor i trapphuset men det skulle ju kunna vara någon annan som kommer hem efter kl 03. Som har varit ute och festat också.

Men den här grannen verkar ju specificera att det är just JJ lgh. Undra vad hen gjorde uppe så sent eller om det är väldigt lyhört där.
För att observera det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Säkert väldigt noga. Ett lik luktar fan efter en vecka, jag har känt den lukten och det skulle lukta i hela huset

Hur lång tid tog det innan man hittade W:s huvud?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in