Citat:
Ursprungligen postat av
climasol
Cykeln på bilden står mot en husvägg, inte på gatan. Frågan är vem som hittade den?
Men man kan i alla fall undra varför GM valde att ställa cykeln just vid det här huset. Tydligen bor en väninna till MH från handbollen där och några andra unga idrottare.
Jag hade ett annat konto innan! Men lyckades tappa bort lösenordet och får ingen länk med förnyelse så fick starta ett nytt & vänta 4 dagar att publicera.
Jag har två st alternativ i min skalle och vad min magkänsla säger.
1
Tove var med dessa denna kvällen. Hängde med JJ Hem. Där var det ev ett bråk . Jj , MH och TT har känt varandra längre än många tror.
Det pratas oxå väldigt mycket om droger.
JJ & MH i synnerligen MH går i märkeskläder och även som dem kallas ”knarkväskor” på sig .
Varför jag är insatt i denna baksidan av samhället är för jag har en nära anhörig som varit fast i skiten och allt man ser och hör är bara toppen av ett isberg.
Jag tror att dessa 3 har hållt på med droger/ langning länge & de involverar sig i skola och sport där säkert håller på med det.
denna lördagkväll var någonting på väg att läcka ut och komma fram. Någon skulle nog skvallra och troligtvis skulle allt komma fram .
TT letade kanske efter nån som tänkte avslöja allt. Om man är i kriminella nätverket så är dem skyddade till Max av andra som inte vill bli påkomna . Därav lite engagemang i gruppen . Jag tror dem sysslat med droger länge, och troligtvis langning.
Jag tror TT håller sig medvetet borta. Någon skyddar henne i närheten & dem följer allt som skrivs på FB. Om sanningen skulle komma fram så skulle TT förlora ALLT, pojkvän , skola , vänner. Tråden blev otroligt stor snabbt och TT insåg att hon inte kan ge sig till känna nu när skadan blivit så stor.
Jag tror MH och JJ talar sanning men dem är oxå inblandade i grov narkotikahandel . Har man väl börjat med lagning är man fast. Dem kan t.o.m. haft yngre under sig som hjälpt dem. På skolor osv .
2.
Jag tror att TT faktiskt lämnade JJ lägenhet . Antingen fick hon skjuts eftersom det spöregnade ute och tiden var sent. Hennes cykel kanske gått sönder eftersom den var sne osv, och hon valt att gå hem, alternativt fått skjuts.
Hon kanske glömt telefonen hemma hos JJ efter att hon ringt pojkvännen . Jag tror inte att dem mördat TT för att sedan åka till MC d och sen röja ett lik efter det . På dagen / tidig morgon på söndag hade grannar haft koll .
Och dessutom om dem var skyldiga hade dem erkänt nu . Dem är skyldiga till droger och lagning troligtvis men kommer det ut så åker dem fast för det. Dem är kanske oskyldiga till försvinnandet av TT & nämner då inte heller droger och inblandning i kriminella nätverk.
Inte ett spår av TT finns någonstans. Så att hon är död är inte bekräftat än .
Jag tror därför någon annan kidnappat TT & jag mailade in ett tips jag ser som misstänksamt och polisen ringde upp mig igår vid 21.30. Dem skulle ta detta vidare.
Jag tror att nån som har en störning speciellt tagit TT Och har henne någonstans. Utnyttjar henne sexuellt . Och hoppas snart hon återfinns. Tänk på att oxå FB kan hjälpa GMG . För denna lär oxå hålla sig uppdaterad och få hjälp i gömmandet av TT.