Citat:
Ursprungligen postat av
anarchykid
Kommer käka en del tabletter kan jag tänka mig ja, hygienen kommer jag vara noga med helt klart. Hur ofta tvättar du den och du kör ingen sån där blöja man hört om eller nåt sånt? Lindar du in han i nåt?
Ska tänka på det där.
Haha tänkte jag med, drar nog en runk dagen innan tror jag, går det inte undvika stånden på natten genom att klä in han i nåt då?
Jag dushar varje dag och sköljer av kuken med ljummet vatten efter varje gång jag har varit på toalett.
Fick inga anvisningar kring hygien iöht så gissar mig fram men tror att det ska räcka, passa på att fråga sköterskan när du ändå är där!
Mitt ollon är så vansinnigt känsligt att jag bara bandagerat under natten ifall att det ska börja blöda, tänkte pröva att låta den ligga fritt i kallingarna inatt om det inte är för obehagligt.
Sköterskan nämnde någonting om att det skulle läka bäst om såren fick luftas mycket så jag kör på det, försöker dock träna bort känsligheten genom att hasa runt i kallingar men fyfan så obehagligt det är just nu
Om någon sitter på nåt superknep mot känsligt ollon annat än att gå med kläder på så tar jag tacksamt emot det.
Bara idén om att jag skulle ha jobbat dagen efter så som remissen föreslog förefaller mer vara ett sadistiskt skämt på min bekostnad än ett faktiskt medicinskt råd.