Citat:
Ursprungligen postat av
Stablemaster
Hon verkar ju inte skänka en endaste liten tanke åt sin gamla vän T som är försvunnen mot sin vilja eller eventuellt mördad. Jag får känslan av att "Anna" och kanske fler i det här tjejgänget, inte verkar tycka om T.
Min tanke också. Det där bråket är nyckeln till denna märkliga historia.
Citat:
Ursprungligen postat av
BlueGypsy
Det är inte någon av dem, är inte deras röster.
Rösten förvrängd, eller skådespelare pratar istället?
Citat:
Ursprungligen postat av
belloq
Det är också en av Vetlandas längsta gator, startar vid Torget/Stadshuset och fortsätter ända bort förbi Hydro Arena.
Den här tråden är lustig eftersom så många ignorerar att i små städer så finns det kopplingar mellan personer just för att staden är liten, som t.ex. att bo på samma gata.
Ja, jag förstår det, lätt att hitta samband mellan personer i en liten ort.
Citat:
Ursprungligen postat av
DHCPv6
Angående grepen som J lagt upp på Marketplace så delade hon även det i en fb grupp som heter "Vetlandaloppis" Jag är med i den gruppen och där kan man se exakt när hon lade ut grepen.
Söndagen den 16 okt kl 16:27
Kanske är intressant info? Hursomhelst så är det väldigt märkligt.
Lägger en skärmdump här för er som vill se med egna ögon.
https://imgur.com/a/xQ2tq45
Tack för datumet!
Citat:
Ursprungligen postat av
tma123
Tror nära vänner till de båda MGM inte vågar säga vad bråken handlar om. Vi är många i Vetlanda som tyvärr ej vet. Men lär nog komma fram.
Däremot branden har varit uppe på tal en längre tid. Killen det var riktat emot är en gammal bekant till mig. De hade gjort slut precis innan. Men tydligen kunde ju inte JJ knytas till det på något konstigt sätt.
Anmälde han till polisen?
Blev hon förhörd av polis, åtminstone?