Citat:
Ursprungligen postat av
Vobbler
"..en jävel det"

Jag minns att Sampras hatade att möta just Larsson. Nåt citat var typ: "It's like he's serving from a crane". Mästerservaren Pistol Pete hatade att möta andra storservare, lite kul
Späckat schema i både Basel och Wien idag, får ha två skärmar igång.
Var inte så gammal när Larsson var som bäst men det där minns jag direkt från minnet faktiskt. Att Larsson vann mot Sampras flera gånger.
Citat:
Ursprungligen postat av
psonpson
Det här har vi ju pratat om förut

Söderling avslutade sitt fantastiska 2009 (Nadal i RG) med att att slå både Djokovic och Nadal utan setförlust i ATP WTF. Tack vare Söderling var därmed både Djokovic och Nadal utslagna ur WTF. Även om ingen vid det här tillfället pratade om "big-3" eller "big-4" så var Djokovic ingen duvunge; han hade en slam i bagaget och var världstrea bakom Federer och Nadal, en position han hade haft ända sedan sommaren 2007.
Han har också slagit Murray som var på i princip samma nivå på den tiden Söderling spelade.
Synd att det blev som det blev för Robin, att han inte orkade. Han hade utan tvekan tagit minst en GS-titel tror jag. Spelare som Cilic och Wawrinka vann slams. Spelare som han var bättre och jämnbra med.