2022-09-02, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Vilken klass han har. Det är ju tragikomiskt omoget. En jättebebis.

Feminist-Sanna torde vara mycket stolt över sin särbo.

Någon som vet hur Sanna reagerade på avslöjandet om att Micke haft en flickvän vid sidan om sedan 15 år tillbaka. Det måste ju ha raserat allt totalt. Om inte det fått henne att kasta ut fanskapet så vet jag inte vad...De har suttit i så många intervjuer, bl.a i 'Tillsammans med Strömsteds' och försäkrat att -"Nu finns det inga lögner eller hemligheter mer mellan oss" my ass...Sanna är förstås fördärvad efter sin kassa barndom.
Citera
2022-09-02, 01:39
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Någon som kan säga vad Cissi w har skrivit på sin insta om saken, snåljåparna har gjort så man måste logga in
cissiwallin
Allt stöd till dessa kvinnor. All skam till alla med makt som vetat men inget gjort. Allt fokus på att #metoo bara skrapade på ytan gällande män som maktmissbrukat och kvinnor som tvingats leva med skuld och skam som aldrig varit deras.

Obs, jag tror inte på cancel-kultur där tex nu Persbrandt ska fråntas möjligheten att försörja sig. Men vi måste också skilja på mäktiga personer som anklagas för att ha utsatt andra för reella saker och på att försöka tvinga bort oliktänkande.

Jag hoppas detta väl genomförda gräv av #fridasundkvist åt @dagensetc leder till något konstruktivt för både den anklagade (att han faktiskt kan försöka gottgöra och aldrig mer upprepa liknande agerande) och de kvinnor som tidigare förgäves försökt bli skyddade och sökt upprättelse.
Citera
2022-09-02, 08:18
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Finns de mer detaljer,
Är det hip hip horan tjejen där eller
Min första tanke var också att det skulle vara hon det handlade om.
Citera
2022-09-02, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBlackMagic
Var kan jag läsa denna prislista?
Nästan värt det ju.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-for-fler-barn

typ en googling bort?

Sanna Lundell, feministen, någon som tror att någon ägnat hennes "tänkande" 2 sekunder utan männen i hennes liv? Ooooooo the irony ......
Citera
2022-09-02, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Jag tror de lärt sig något av metoo faktiskt. Att som seriös media hänga ut folk för hörsägen om moraliska fel är riktigt dåligt.

Och lite löjligt faktiskt med folk som knullat sig upp i karriären och sedan gråter ut om att de känt sig utnyttjade.
Ja håller med. Tänkte också på det. Artikeln är låst och det kan ju vara så att andra medier bedömer att fakta är för tunna.
Citera
2022-09-22, 07:34
Medlem
Persbrandts elkostnader framöver lär väl inte ha blivit billigare.

500 kvadratmeter boyta och häststall på tomten.
https://www.expressen.se/noje/sanna-...l-persbrandt-/
Citera
2022-09-22, 09:09
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av privata
Persbrandts elkostnader framöver lär väl inte ha blivit billigare.

500 kvadratmeter boyta och häststall på tomten.
https://www.expressen.se/noje/sanna-...l-persbrandt-/
Sen har han ju Sanna också att försörja. Hon driftar nog som en liten småkommun i landet på egen hand.
Citera
2022-09-22, 09:17
Medlem
Bizmarcks avatar
Är han fortfarande nykter?
Citera
2022-09-22, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Sen har han ju Sanna också att försörja. Hon driftar nog som en liten småkommun i landet på egen hand.

Fina månadsfakturor på elen med sådana bo ytor, "Mickel räv" måste vara Sveriges bäst betalda skådis
som är skriven i Sverige, tycker han är rätt cool ändå, han gör som han vill och Sanna får sitt.
Citera
2022-10-04, 23:07
Medlem
Bizmarcks avatar
Var Kola-Micke ifrån Jakan full/påtänd under samtliga Beck-filmer och var det därför han fick kicken!
Citera
2022-10-05, 04:43
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Var Kola-Micke ifrån Jakan full/påtänd under samtliga Beck-filmer och var det därför han fick kicken!

Går ganska lätt att googla fram.
Citera
2022-10-25, 14:20
Medlem
Verkar som fröken Lundell flyttat

Registrerat på adressen
Stora Lundby 4360
137 94 Norra Sorunda
Personer
Mikael Persbrandt (59 år)
Igor Lundell Persbrant (16 år)

Registrerat på adressen
Värtavägen 72 lgh 1713
115 38 Stockholm
Personer
Sanna Cecilia Lundell (43 år)
Olga Zim Octavia Crafoord Lundell (21 år)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in