2022-09-01, 16:14
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Fick hon några roller efter detta. Eller var det helt bortkastat...?
Ett genomgående tema verkar vara att flera av offren nu är framgångsrika.
Citera
2022-09-01, 17:49
Medlem
Någon som kan säga vad Cissi w har skrivit på sin insta om saken, snåljåparna har gjort så man måste logga in
Citera
2022-09-01, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Fick hon några roller efter detta. Eller var det helt bortkastat...?

Finns de mer detaljer,
Är det hip hip horan tjejen där eller
Citera
2022-09-01, 19:26
Medlem
Förvånansvärt lite reaktion på denna uthängning. Inga andra medier skriver.
Citera
2022-09-01, 21:25
Medlem
Men är någon förvånad? Micke P är ett av senaste decenniernas största svin i Stockholm. "Jag gillar kåla ååååå gäääääängsters" umgås med kriminella. Vari ligger samhörigheten? Gemensam psykopati? Gänget runt Micke P var inga snälla gossar, "Balett-Micke" grät ju ut om det i Skavlan hur farligt det blev. Frågan är vad det är för fel på kvinnor som inte med tydlig riktning styr undan denna jättebebis. Ska man sympatisera med dessa golddiggersfnask? Kaka söker maka säger jag, ingen frisk kvinna tar i Micke P med tång.
Citera
2022-09-01, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Mycket skvaller i denna artikel
https://www.etc.se/inrikes/fler-kvin...-vaegrar-svara
Ett litet utdrag:
Ska ha tjatat till sig oralsex inför vänner
Den unga kvinnan träffade skådespelaren *Mikael Persbrandt på en stor filmfest några år in på 2000-talet. Hon var omyndig, sexuellt oerfaren och i behov av vuxna omkring sig, berättar hon. Som ny i branschen var det hennes stora dröm att slå igenom som skådespelerska. Hon följde med den mer än dubbelt så gamla Mikael Persbrandt till en efterfest i ett hus en bit utanför Stockholm.

– Han bad mig klä av mig framför honom och hans lika gamla vänner. Jag försökte säga nej, men han sa: ”Du är så vacker, jag är så stolt över dig, jag vill bara visa upp dig.” Jag klarade inte av att stå på mig, säger hon.

Persbrandt ska även, enligt kvinnan, ha tjatat på henne att ge honom oralsex och att hans vänner skulle få titta på. Hon försökte säga nej, men han drog ned byxor och kalsonger och blottade sitt kön och fortsatte tjata på ett allt obehagligare sätt. Hon lyckades inte säga nej.
Vilken klass han har. Det är ju tragikomiskt omoget. En jättebebis.

Feminist-Sanna torde vara mycket stolt över sin särbo.
Senast redigerad av totalattack 2022-09-01 kl. 21:50.
Citera
2022-09-01, 22:18
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Vilken klass han har. Det är ju tragikomiskt omoget. En jättebebis.

Feminist-Sanna torde vara mycket stolt över sin särbo.
Sanna är en medberoende golddigger som påminner om Epsteins partner Ghislaine Maxwell.
Citera
2022-09-01, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Förvånansvärt lite reaktion på denna uthängning. Inga andra medier skriver.

Jag tror de lärt sig något av metoo faktiskt. Att som seriös media hänga ut folk för hörsägen om moraliska fel är riktigt dåligt.

Och lite löjligt faktiskt med folk som knullat sig upp i karriären och sedan gråter ut om att de känt sig utnyttjade.
Citera
2022-09-01, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Sanna är en medberoende golddigger som påminner om Epsteins partner Ghislaine Maxwell.
En mille per befruktning, hon har varit tydlig med vad hon kostar. Vilket land bor vi när människor likt detta tar plats i offentligheten och beundras? Riv ner, bygg från grunden.
Citera
2022-09-01, 22:42
Medlem
Är det verkligen bara jag som konsekvent skiter i att se vilken film som helst om Persbrandt är med? Blir irriterad bara jag hör karlens uppåttjacksludder... Inte värt biopengar eller tid i tv-soffan! Förstår inte hajpen.
Citera
2022-09-02, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Hur var den där Gotlandshistorien som rullade ett tag. När Micke kom ut i trädgården på Air B&B huset påtänd som ett troll med praktstånd iförd enbart en sopsäck runt underkroppen. Och vrålade till någon kvinna att han skulle spika upp hennes blygdläppar med häftpistol.
Sunt beteende??
Den utländska filmindustrin dumpade ju Micke fort efter hans mediokra insats i Sagan om Ringen. De måste ha förstått med kokaindomarna att han var en liability. Förutom att han inte kan prata engelska utan att låta som Åsa-Nisse.
Jag fattar inte varför han ens får jobb i norden för.

Vad jag förstår har dansk filmindustri nixat honom efter att han misssköt sig...Oscarsvinnaren Susanne Bier har bl.a. sagt att hon inte vill ha missbrukare med i sina filmer för de är så "tröga" och oförmögna att se naturliga ut i ögon och mimik.
Citera
2022-09-02, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
En mille per befruktning, hon har varit tydlig med vad hon kostar. Vilket land bor vi när människor likt detta tar plats i offentligheten och beundras? Riv ner, bygg från grunden.

Var kan jag läsa denna prislista?
Nästan värt det ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in