Citat:
Ursprungligen postat av
Photoshopped
Varför skriva taskiga saker om Sanna bara för att Micke är ett svin? Hur många kvinnor står inte ut med svin till män, bara för att de är pappa till deras barn. Han är såklart inte hennes ansvar.
Allvarligt talat tror jag inte att Sanna Lundell och Mikael Persbrandt har så mycket mer gemensamt längre än två barn.
Läser man FUP om mordbrandshistorien i Visby, Persbrandts framfart i Visbys gränder, naken i främmande lägenheter med andra kvinnor, fortsatta tugget om "kola", slockna vid ett bord på krogen.
Är detta leverne motsatsen med ljusår, till hur Sanna Lundell beskriver sitt leverne på egna bloggen:
http://bloggar.aftonbladet.se/sannalundell/
Inte med ett endaste ord nämner hon Mikael Persbrandt på sin blogg! Det är inte som så att hon blivit privat och skygg. Hon omnämner sina barn, sina vänner, till och med Persbrandts mamma, Inga-Lill får plats, men aldrig Mikael Persbrandt!
Sanna Lundell tillbringade slutet av juni på Gotland, var aktiv deltagare i Almedalsveckan som debattör, var med i TV osv. Tror inte hon bodde i det som kallas för Lundell/Persbrandt gemensamma "förlustelse" sommarstugan, för över 4 miljoner, vid Yngne, ca 6 km söder om Visby.
Tror hon valde att bo på hotell med väninnorna!
Efter Almedalsveckan lämnar hon Visby, inte för Yngne, utanför att tillbringa en vecka på Fårö.
I början av augusti åker hon med väninnorna på semester till Spanien!
Nu är Sanna aktiv i det egna singellivet som del i programledarparet för TV3 Stalkers!
Som sagt! Jag tror att förhållandet mellan Sanna Lundell och Mikael Persbrandt är obefintligt!
Sedan har vi ju detta med generationsskillnaden, Persbrandt född i tidiga 1960-talet, Sanna född i slutet av 1970-talet.
Jag undrar vad hon överhuvudtaget såg för potential med honom, dvs Kids med honom. Genen för att gilla droger lär väl vara överförda till de gemensamma barnen, adderad med generna från Sannas pappa!