2022-10-25, 00:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Morrmorromorrfarr
Tack. Det är nåt konstigt om han står skriven på adressen och inte har någonting med stället att göra.
Ja, det är det ju. Ingen aning om hur det har blivit så
Citera
2022-10-25, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
if you say so
Inte jag som har registrerat hans namn på den adressen så du får väl ta kontakt med eniro om det stör dig väldigt mycket

Det stör mig mer att du inte tar till dig fakta, för det är ju som håller på och drar upp förrådet som om det vore hans. Det stör mig också att du ljuger om vad jag sagt.
Citera
2022-10-25, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umpalavemang
Och har polisen samlat in alla uppgifter så att man har användning för att kartlägga Toves förmodade sista timmar i livet?
Ja märkligt att det inte framkommit något vettigt alls om kvällen innan hon försvann, hur gick bråket till??? Slagsmål eller ordväxlingar? Vilka va hon ute med under kvällen? Eller gick hon ut på puben själv?
Inte ett ljud om det här
Citera
2022-10-25, 00:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av belloq
Det stör mig mer att du inte tar till dig fakta, för det är ju som håller på och drar upp förrådet som om det vore hans. Det stör mig också att du ljuger om vad jag sagt.
Fakta är att han är registrerad på den adressen och det stör mig att du tror att det är mitt fel på något sätt, så då kan vi ju bara gå med på att vi stör varandra, så kan du ju lugna ner dig lite.
Citera
2022-10-25, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Han har Facebook.

Det har han inte alls.
Citera
2022-10-25, 00:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Han har Facebook.
Och han annonserar själv på hästnet (fast nånn facebook har jag inte sett)
https://hastnet.se/sv/annonsor/94083/sida/1?type=solda
Citera
2022-10-25, 00:51
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Kanske, men jag aldrig någonsin hört om någon kvinna som mördat av den anledningen. Har du något exempel? Däremot svartsjuka… det är därför jag undrar hur relationerna mellan dessa personer såg ut.
Det var en kvinna för något år sedan som mördade sin vän och kollega när hon var på väg till sin bil på morgonen när hon skulle åka till jobbet. Anledningen var att BO inte hade anställt GM för en tjänst hon hade sökt på samma arbetsplats - rivalitet.
Citera
2022-10-25, 00:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Kanske, men jag aldrig någonsin hört om någon kvinna som mördat av den anledningen. Har du något exempel? Däremot svartsjuka… det är därför jag undrar hur relationerna mellan dessa personer såg ut.
kvinnor mördar för att någon är i vägen, oftast för kärlek, deras egen man ibland, eller deras egna barn, eller svartsjuka som sagt.
Citera
2022-10-25, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flatliners
Ja märkligt att det inte framkommit något vettigt alls om kvällen innan hon försvann, hur gick bråket till??? Slagsmål eller ordväxlingar? Vilka va hon ute med under kvällen? Eller gick hon ut på puben själv?
Inte ett ljud om det här
Det är just det som inte har kommit fram i dagens ljus ,och uppgifter om vad bråket mellan de bägge misstänkta GM och den spårlöst försvinna 21-årige Tove handlade om ,och det ska ha varit diverse ordväxlingar mellan de bägge misstänkta kvinnliga GM och den spårlöst försvunna Tove inne på utestället Nöjet, och det har inte framkommit om hon var ute tillsammans med en del personer som hon är bekant och vän till som hon dels lärde känna under tiden hon gick på vårdlinjen på Njudungsgymnasiet i Vetlanda för ett par år sedan och dels lärde känna under tiden som aktiv fotbollsspelare först i moderklubben Myresjö IF och i Vetlanda FC de senaste säsongerna .
Citera
2022-10-25, 01:00
Medlem
Citat:
Det är just det som inte har kommit fram i dagens ljus ,och uppgifter om vad bråket mellan de bägge misstänkta GM och den spårlöst försvinna 21-årige Tove handlade om ,och det ska ha varit diverse ordväxlingar mellan de bägge misstänkta kvinnliga GM och den spårlöst försvunna Tove inne på utestället Nöjet, och det har inte framkommit om hon var ute tillsammans med en del personer som hon är bekant och vän till som hon dels lärde känna under tiden hon gick på vårdlinjen på Njudungsgymnasiet i Vetlanda för ett par år sedan och dels lärde känna under tiden som aktiv fotbollsspelare först i moderklubben Myresjö IF och i Vetlanda FC de senaste säsongerna .

Har du knarkat hårt ikväll?
Ditt svar är heeeeelt obegripligt, dels på egna meriter men i synnerhet som respons på inlägget du svarar på.
Citera
2022-10-25, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Ditt svar är heeeeelt obegripligt, dels på egna meriter men i synnerhet som respons på inlägget du svarar på.
Vadå knarkat är du helt dum din jävla mupp jag försökte ge ett bra svar på en fråga
Citera
2022-10-25, 01:04
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990

Det är visserligen den längsta meningen i flashbacks historia, men obegripligt var det ju inte. Jag förstod allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in