2022-10-24, 21:59
Medlem
Foolsgames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Hm, kollade dina tidigare inlägg och du var ju kär i honom och han ville inte ha dig? Sorry, men där försvinner din trovärdighet lite. Speciellt med tanke på resten av dina startade trådar där du stalkat ditt/dina ex osv.
Du kan lika väl bara vilja honom illa pga att han inte ville ha dig.

Nope har pojkvän nu. Ja i början var jag kär men fick höra en hel del ”rykten” här i byn… så glad att jag kom bort från honom. Chockad av vad som kommer fram här
Citera
2022-10-24, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Nja, det har jag aldrig varit med om. Bartender vet exakt vad hon ska hälla i.

Ungefär som det har hon gjort många gånger tidigare.

Men så är det. Kontot är klassens och under står det uppdrag 48 eller 49 om mitt minne inte sviker mig.
Senast redigerad av Wattweke 2022-10-24 kl. 22:02.
Citera
2022-10-24, 22:00
Medlem
Foolsgames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruEd
Du som ändå känner honom.. tror du att han skulle kunna vara inblandad i det här? Finns det en endaste liten möjlighet att han faktiskt kan ha TT inlåst någonstans?

Att han är ett sadistiskt svin tycker jag är bekräftat med så många i tråden som håller med.. Jag hittar dock inget samröre med MGM. Han kan ju såklart ha tagit bort dom på sociala medier och liknande. NÅN som har den här snubben på ex instagram som kan se om JJ likeat nått nyligen? Tror inte man själv kan ta bort likes man fått av andra nämligen..

Jag känner inte honom. Vi var bara kk inget mer. Dock behandlade han mig som skit.
Senast redigerad av Foolsgame 2022-10-24 kl. 22:04.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Nja, det har jag aldrig varit med om. Bartender vet exakt vad hon ska hälla i.

Ungefär som det har hon gjort många gånger tidigare.

Jo det stämmer som hen skriver, det är endast för studentuppdrag, hela den Instagramen du refererar till är just för studentuppdrag för den klassen.
Dem har bett bartendern i blanda en drink som dem kommer kalla för ”Johanna” för att sedan filma för att få poäng.
Det uppdraget går ut just på att beställa en drink med samma namn som beställaren.
Citera
Medlem
Citat:
Du som ändå känner honom.. tror du att han skulle kunna vara inblandad i det här? Finns det en endaste liten möjlighet att han faktiskt kan ha TT inlåst någonstans?

Att han är ett sadistiskt svin tycker jag är bekräftat med så många i tråden som håller med.. Jag hittar dock inget samröre med MGM. Han kan ju såklart ha tagit bort dom på sociala medier och liknande. NÅN som har den här snubben på ex instagram som kan se om JJ likeat nått nyligen? Tror inte man själv kan ta bort likes man fått av andra nämligen..

Han har inga inlägg på IG.
Citera
Medlem
Fibonaccitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Kontot funger som bevis på utförda uppdrag i en poängjakt inför studenten. Typ hela skolan ska sitta och se klippen. Vem är sig själv på ett sånt spexkonto?

Ja det är mycket möjligt att det är så.

Lite som spexen på Latin i Malmö. Det gick ju inte så bra senast...

Filmen togs 4 juni 2021. Så visst spex. Det köper jag.
Citera
2022-10-24, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detroit1
Finns det två dunken i Vetlanda, ett inne i "centrum" och ett borta vid bandyhallen?
Har hittat x-antal hamburgerhak i Vetlanda via Googlekarta.
Man borde utforska om den spårlöst försvunna 21-åriga Tove samt de misstänkta kvinnorna 20 respektive 22 år har varit och käkat på någon av korv&hamburgerhaken i Vetlanda natten mot söndag den 16 oktober 2022.https://www.google.com/maps/search/hamburgerhak+Vetlanda/@57.4170315,15.0823552,15z/data=!3m1!4b1
Senast redigerad av Umpalavemang 2022-10-24 kl. 22:03.
Citera
2022-10-24, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
I och med att snuten fortfarande håller de 2 töserna, så måste det finnas nåt konkret. Vilken åklagare är så dum annars!?

Annars får jag inte ihop det.

I torsdags hade dom tillräckligt för sannolika skäl. Och för sannolika skäl krävs nog enbart det som står i tidningarna, typ.

Dom får hålla dom minst till 3 november, om inget dyker upp som bevisar deras oskuld.
Citera
2022-10-24, 22:03
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
I och med att snuten fortfarande håller de 2 töserna, så måste det finnas nåt konkret. Vilken åklagare är så dum annars!?

Annars får jag inte ihop det.

Klart att det finns nått konkret - som att t.ex JJs version av vad som utspelade sig på natten/morgonen inte håller med tanke på att cykeln observerades vid hennes bostad vid 4-tiden för att några timmar senare vara borta. JJ lär ju säkerligen grillas ganska duktigt om just denna detaljen i förhören.
Citera
Medlem
Fibonaccitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Men så är det. Kontot är klassens och under står det uppdrag 48 eller 49 om mitt minne inte sviker mig. Jag är från Vetlanda. Jag vet!

Okay, jag ger mig.

Jag slängde bara in en pinne i brasan idag.
Citera
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:

Första användaren som postade om honom sade att en av MGM "lekt" med honom tidigare.

Sen har vi ett inlägg som verkar gått obemärkt förbi där en användare nämner vart han jobbar någonstans, och att han fixat ett pass i veckan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolsgame
Jo han är otroligt självgod och behandlar tjejer som skit, vet detta med säkerhet
Det framgår mycket tydligt att den där killen är en fråmåt driven och framgångsrik person.
Den häktade flickan J beskrivs lika dåligt, och det är några som försöker framställa henne i lika
dålig dager som du o de dina framställer denne Johan.
Jag väljer att tro att du och dedina drivs av en egen agenda.
Annars gå till polisen o upprepa det ni skriver här..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in