Citat:
Ursprungligen postat av
Pinoputchin
Hon har alltså haft en relation med Tobias Andersson, porrigt värre! Men menar du på allvar att den radikala falangen även odlas bland folket på Riks? Låter ju riktigt allvarligt. Kan det verkligen vara sant?
Stod i Expressen i januari, de två kallades för Sd:s powercouple. Fallenkvist är radikal och jobbar på Riks. Hon gör inte sina filmer själv. Det är väl bara logiska slutsatser att det är en radikal miljö.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pinoputchin
Jag skulle absolut inte bli förvånad om denna jargong är vanlig bland vissa här, men frågan är bara HUR vanligt. Du drar det några steg längre och menar att det mer eller mindre betraktas som normlt. Bedrövrigt om så är fallet.
Återigen samma logik. Hört Tobias Andersson tala, sett vissa av ungsvenskarnas videos, lyssnade lite på debatten från de TV-sända Landsdagarna. Ungdomsförbund ska väl pusha moderpartiet, och det försökte man. I radikal riktning. Om Fallenkvists radikalisering varit oönskad, så hade man förstås inte knuffat fram henne i rampljuset och låtit henne hållas. Den är alltså rimligtvis relativt vanlig - i vissa mindre delar av partiet. Det betyder inte att den är vanlig hos Jimmie Åkesson.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pinoputchin
Ja om detta var speciellt planerat att skada så skull det ju vara perfekt att utlösa Fallenkvist strax innan valet, men då då ej skett så antar jag att det var rent oavsiktligt. Jag antar att dessa radikalitetsfalangr i partiet ändå vill hålla sin ställningstaganden och radikala åsiktr hemliga?
Jag tycker de som hyser såna åsikter är rätt öppna med det, men självklart måste de göra det med balans och fingertoppskänsla för att inte riskera slaktas av media - som Fallenkvist.