2022-10-12, 15:05
Medlem
Går det köpa spel till Series S på något annat sätt än Microsoft Store? Tex köpa ett spel fysiskt och använda ”reveal code”? Vissa spel är sjukt överprisade i MStore
Citera
2022-10-12, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locals
Går det köpa spel till Series S på något annat sätt än Microsoft Store? Tex köpa ett spel fysiskt och använda ”reveal code”? Vissa spel är sjukt överprisade i MStore

Köpte en hel del via Eneba när jag hade mitt Series S, kolla där.
Citera
2022-10-15, 23:36
Medlem
Är det någon annan som blir irriterad på hur phil spencer när han pratar alltid verkar så falsk och inövad? Jag vet att han måste förbli professionell men han kan förbli professionell utan att säga generiska linjer. Jag vill hellre att han bara är ärlig och pratar med oss ​​som människor istället för som konsumenter även om det är vad vi är så är det inte trevligt.
Citera
2022-10-24, 17:51
Medlem
Hej jag hade ett Xbox Series X förut, men nu funderar jag på att skaffa Xbox Series S. ÄR det någon större skillnad för mig som inte spelar överdrivet mycket? Spelar lite fifa och lite spel på xbox gamepass osv. Och Hogwarts spelet ser jag fram emot.

Kan någon rekomendera Xbox series S?
Citera
2022-10-25, 21:08
Medlem
Jag har "återvänt" till att spela spel och har skaffat mig en series S. Senast jag spelade ordentligt var på 360/ps3 tiden. Finns det mikrofon i kontrollen på series S?
Citera
2022-10-25, 21:56
Medlem
hydrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Hej jag hade ett Xbox Series X förut, men nu funderar jag på att skaffa Xbox Series S. ÄR det någon större skillnad för mig som inte spelar överdrivet mycket? Spelar lite fifa och lite spel på xbox gamepass osv. Och Hogwarts spelet ser jag fram emot.

Javisst, den är prisvärd.

Nästa år i November så kommer sannolikt PS5 pro (tre år efter PS5 kom ut) och Microsoft lär väl göra ett svar på det. Det KAN ju betyda en ytterligare prisminskning i S och X redan innan detta svar kommer ut.

Spela på du, mycket nöje
Citera
2022-10-25, 22:38
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish

Nej. Är bara dom mest insatta tekniknördarna med monstertvapparater som bryr sig och märker av skillnaden. Och den skillnaden märker man mer av i storspelen och inte casualspel som FIFA. Hogwarts tillhör kategorin storspel dock. Men för dig som kanske inte är så tekniskt insatt med tränade ögon kring FPS (?) så är skillnaden inte så stor. Mindre minne är inget problem heller om du mest lirar gamepass och inte spelar överdrivet mycket som du säger.

Series S är den mest prisvärda konsolen för casuals som inte spelar så mycket och inte är så tekniskt insatta. Kör på säger jag.
Citera
2022-10-25, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Nej. Är bara dom mest insatta tekniknördarna med monstertvapparater som bryr sig och märker av skillnaden. Och den skillnaden märker man mer av i storspelen och inte casualspel som FIFA. Hogwarts tillhör kategorin storspel dock. Men för dig som kanske inte är så tekniskt insatt med tränade ögon kring FPS (?) så är skillnaden inte så stor. Mindre minne är inget problem heller om du mest lirar gamepass och inte spelar överdrivet mycket som du säger.

Series S är den mest prisvärda konsolen för casuals som inte spelar så mycket och inte är så tekniskt insatta. Kör på säger jag.

Tack så mycket
Citera
2022-10-26, 14:53
Medlem
sonofnatures avatar
Nätverkskabeln får ingen kontakt med Xbox
Provat 2 stycken
Wi-Fi funkar på konsolen

Vad kan problemet va ?
Citera
2022-10-26, 16:13
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Nätverkskabeln får ingen kontakt med Xbox
Provat 2 stycken
Wi-Fi funkar på konsolen

Vad kan problemet va ?
Jadu, om problemet uppstår med två olika enheter, så sitter förmodligen problemet i:
1. Kabeln
2. Andra änden av kabeln
Citera
2022-10-26, 16:26
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldeuboi
Jadu, om problemet uppstår med två olika enheter, så sitter förmodligen problemet i:
1. Kabeln
2. Andra änden av kabeln

Löste sig
Uppdaterade handkontrollen så gick det
Citera
2022-10-27, 17:55
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Löste sig
Uppdaterade handkontrollen så gick det
Vänta lite. Du utförde en firmware-uppdatering till din Xbox-handkontroll och då började Internetanslutningen via kabel att fungera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in