Citat:
Ursprungligen postat av
Kommisarien89
EXAKT. .ditt tänk är precis som jag menade lite tidigare.. vem i hela friden letar inte efter sin partner? okej som sagt att va ledsen chockad dom första timmarna , dygnet... men sen ... man utgår ju alltid att hitta någon LEVANDE om man inte hört eller vet något annat liksom..
Men pojkvännen vet ju troligen mer än vi, exempelsvis om konflikten och kanske att MGM har hotat T till livet i skitsnack och skvaller i byn. han kanske misstänkte starkt att hon redan var död.....bara mina tankar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mingoarnes
Precis så tänker jag med, mitt i natten och mörkt, dom har gjort det snabbt och sedan kört iväg och dumpat kroppen, behöver inte vara mer komplicerat än så. Däremot är man ju nyfiken på vad dom bråkade om och vem det vart som hon var orolig för på innestället.
svårare att dumpa en kropp ute i skogen i mörker och regn, dock, risk att bilen fastnar i lera, man slår nästan ihjäl sig på stubbar, stenar etc som man inte ser i mörkret. Snarare har de väntat till dagsljuset på söndagen.
Citat:
Ursprungligen postat av
radbean
Håller en resväska för 55 kg utan att kollapsa?
Det kan den väl göra. På en hästgård har man kanske även tillgång till sådana där större byggväskor, typ som kan användas istället för container, om du förstår vad jag menar....
Citat:
Ursprungligen postat av
vitte
J-n L-e
Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av
A.Stalker
Hörni!
Nu slog det mig, för något år sen, inte länge sen alls, covid åren gör mig lite förvirrad med tiden, men relativt nära i tid fanns en viral grej på Facebook, som blev länkad höger och vänster. Det gick ut på att ta kontakt med bartendern och fråga efter en tjej om det var så att man själv i själva verket var i fara, tror den uppkom efter att tjejer blivit date-rapeade? Eller om det var så att man misstänkte att man blivit drogad och sällskapet man trodde gjort det var i närheten.
Ringer det en klocka för någon, som minns detta bättre?
Någon klocka ringer, ja, men var det inte att beställa pizza, typ.
Jag la inte så mycket intresse på det, jag anser mig inte vara i riskzonen för date-rape-drog längre, haha, och jag har ingen dotter heller....