Citat:
Ursprungligen postat av
bamse231
När det är 2 misstänkta personer så brukar polisen spela dom mot varandra av vad man läst på tidigare fupar. Samt jobbar mycket i att försöka bryta ner dom psykologisk.
Citat:
Ursprungligen postat av
Polymoth
Tack, har du insyn i varför detta inte används?
-Tänker att en så enkel fråga som "Vet du vart Tove befinner sig" öppnar upp rejält vid både svar "Ja" och "Nej".
Får hoppas att polisen lyckas öppna upp förhören med deras nuvarande taktik.
Lögndetektor/polygraf används inte i större delen av världen pga att den inte är vetenskaplig och därmed rättsosäker. Jag tror inte ens de är godkända som starkt bevis i amerikanska domstolar.
Jag tror inte polisen riktigt har förhört dessa MGM:s ännu, jag tror de låter dem sitta i häktescellen och "ruttna". De borde ju ha en stor abstinens nu, från social media om inte annat, oro för vad folk ska säga om dem i den lilla staden där "alla känner alla", hur ska JJ:s hyra betalas, m.m. MH:s pappa som är pastor, driver/drivit HVB-Hem.......m.m. Jag tror polisen tar in andra på förhör, den unga väninnan, Ts pojkvän (vad han vet om konflikten), vittnen som var på Nöjet, och så väntar de på resultat från masttömning m.m.
Om de nu inte vågar prata pga ev flera medhjälpare så är det ju bättre då att "ta på sig" brottet själv så är de ju i alla fall "fria" från ev hot/repressalier i framtiden.
Varför skulle inte 2 tjejer kunna begå ett brott som detta?? Båda unga, vältränade, starka. Tjejer kan vara riktigt elaka mot varandra, sprida otrevliga rykten, snacka en massa skit om någon helt enkelt, och hata, de kan verkligen hålla liv i ett hat de fattat för någon.
Tokfeministerna råkade tydligen glömma att när kvinnor ska bli exakt lika som männen, så blir de även lika även på dåliga sätt också.
Den där Jonna klarade ju av att både mörda, stycka, städa och gömma undan kroppsdelarna alldeles själv, och på typ en dag.
Någon som vet vilka advokater de har fått?