2022-10-23, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
För att dömas krävs bevis.

Nej, jag är varken ful eller fet. Snarare vältränad och ser rätt bra ut, men visst börjar åldern ta ut sin rätt. Vore konstigt annars.
Vedervärdig är vad du anser att jag är.
Kärring? Det vet du inte. Jag kanske är kärring, jag kanske är gubbe. Jag kanske är en kärring-gubbe.

En trovärdigt berättad saga är vad som krävs för att döma en man.

Och du får sluta tjata nu, du kan inte kräva att män ska tafsa på dig när de inte vill det. Du är för fet, ful och gammal helt enkelt. Försök respektera att du inte kan kräva sexuell beröring.
Citera
2022-10-23, 12:04
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Vet inte vad hon skulle se som värst: att jag sexuellt ofredade henne offentligt, eller att jag har 3 meter långa armar, som jag gör det med.

Eller så är det hennes totala jackpott i livet för hon är en riktigt snuskig tjej som bara gillar fisting!
Citera
2022-10-23, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
En trovärdigt berättad saga är vad som krävs för att döma en man.

Och du får sluta tjata nu, du kan inte kräva att män ska tafsa på dig när de inte vill det. Du är för fet, ful och gammal helt enkelt. Försök respektera att du inte kan kräva sexuell beröring.

Nej. Du har uppenbarligen inte läst domar. Jag har läst några stycken av de som handlar om oaktsam våldtäkt. Det krävs som sagt: bevis. Annars blir inte någon dömd.

Jag vill som sagt var inte bli tafsad på. Och det vill inte du heller och du hade gjort polissak av det om det vore frekvent förekommande att olika främmande män tafsade på dig. Men du kan inte erkänna att du hade gjort polissak av det och därför försöker du slingra dig.
Citera
2022-10-23, 12:10
Medlem
Citat:
Nej. Du har uppenbarligen inte läst domar. Jag har läst några stycken av de som handlar om oaktsam våldtäkt. Det krävs som sagt: bevis. Annars blir inte någon dömd.

Ja bevis i form av en trovärdigt berättad saga, det är som sagt vad som krävs.

Citat:
Jag vill som sagt var inte bli tafsad på. Och det vill inte du heller och du hade gjort polissak av det om det vore frekvent förekommande att olika främmande män tafsade på dig. Men du kan inte erkänna att du hade gjort polissak av det och därför försöker du slingra dig.

Klart du vill, varför skulle du annars tjata om det trots att det aldrig hänt. Du var uppenbarligen för ful när du var en ung tjej och nu är du dessutom en fet och äcklig kärring. Du får acceptera att ingen man vill tafsa på dig. Håll dig till andra feta gamla kärringar istället för att kräva sexuell beröring av män.
Citera
2022-10-23, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Eller så är det hennes totala jackpott i livet för hon är en riktigt snuskig tjej som bara gillar fisting!

Nja, inte om jag känner henne rätt. Men visst, mina långa armar kanske hade gått ihop med henne sci-fi.-intresse. Så jag kanske hade blivit en kink för henne, med mina långa armar.
Men fortsatt: hon hade inte ens då samtyckt till tafs..
Citera
2022-10-23, 12:16
Medlem
Citat:
Ja bevis i form av en trovärdigt berättad saga, det är som sagt vad som krävs.

Läs några domar, så får du se: bevis krävs. Många gånger är det dessutom förövaren som i princip sätter dit sig själv, i förhör. Läs några domar, som sagt.

Citat:
Klart du vill, varför skulle du annars tjata om det trots att det aldrig hänt. Du var uppenbarligen för ful när du var en ung tjej och nu är du dessutom en fet och äcklig kärring. Du får acceptera att ingen man vill tafsa på dig. Håll dig till andra feta gamla kärringar istället för att kräva sexuell beröring av män.

Du verkar ju riktigt förvirrad här. Jag skriver att du ska sätts dig in i hur det vore för dig att bli tafsad på i tid och otid av främmande män. Och fundera över huruvida du skulle göra polissak av det eller inte.

Och fortsatt: jag vill inte bli tafsad på av främmande människor. Har aldrig velat bli tafsad på av främmande människor. Och har tack och lov aldrig blivit tafsad på av främmande människor. Jag har alltid sett bra ut. Lång, muskulös sydlänning. Med tjockt mörkt hår. Mer än så skriver jag inte ut om mitt utseende, men jo: jag ser bra ut. Mitt ex skulle kunna få tafsa på mig. Det skulle jag inte ha något emot...
Citera
2022-10-23, 12:23
Medlem
Citat:
Läs några domar, så får du se: bevis krävs. Många gånger är det dessutom förövaren som i princip sätter dit sig själv, i förhör. Läs några domar, som sagt.

Våldtäkter är väldigt brett, allt från ångersex till gruppvåldtäkter med grovt våld. Du kan inte klumpa ihop allt detta stumpan.

För ångersex där den anklagade är känd och de haft sex räcker det med en trovärdig saga.

Citat:
Du verkar ju riktigt förvirrad här. Jag skriver att du ska sätts dig in i hur det vore för dig att bli tafsad på i tid och otid av främmande män. Och fundera över huruvida du skulle göra polissak av det eller inte.

Ska jämförelsen vara rättvisande borde jag förstås sätta mig in i situationen med en person av det motsatta könet och det har som sagt var hänt mig flera gånger. Inget att bli upprörd över.

Citat:
Och fortsatt: jag vill inte bli tafsad på. Har aldrig velat bli tafsad på. Och har tack och lov aldrig blivit tafsad på. Jag har alltid sett bra ut. Lång, muskulös sydlänning. Med tjockt mörkt hår. Mer än så skriver jag inte ut om mitt utseende, men jo: jag ser bra ut.

Det är klart du vill annars skulle du inte upprepa detta i varje inlägg men du får acceptera din lott. Ingen man har gjort det hittills mot dig och du blir bara äldre och fulare för varje dag, kommer inte hända hur mycket du än tjatar.
Citera
2022-10-23, 12:26
Medlem
ShotsFireds avatar
Man måste skriva avtal.
Det är mycket viktigt att det är rätt blankett.
Citera
2022-10-23, 12:30
Medlem
Citat:
Våldtäkter är väldigt brett, allt från ångersex till gruppvåldtäkter med grovt våld. Du kan inte klumpa ihop allt detta stumpan.

För ångersex där den anklagade är känd och de haft sex räcker det med en trovärdig saga.

Nej, det gör jag inte. Jag skriver om de domar jag läst där någon har dömts för oaktsam våldtäkt. Även där krävs givetvis bevis. SÅ ser det ut, stumpan.

Citat:
Ska jämförelsen vara rättvisande borde jag förstås sätta mig in i situationen med en person av det motsatta könet och det har som sagt var hänt mig flera gånger. Inget att bli upprörd över.

Nej, det är inte jämförbart. Kvinnor är i regel svagare fysiskt än män. Så ska du sätta dig in i den situation där kvinnor blir sexuellt ofredade (av en person som är starkare än dem själva) så får du tänka dig att det är en man som är starkare än dig själv, som tafsar på dig. och att detta sker regelbundet från olika främmande män som är starkare än dig själv. Visst fasiken skulle du göra polissak av detta.

Citat:
Det är klart du vill annars skulle du inte upprepa detta i varje inlägg men du får acceptera din lott. Ingen man har gjort det hittills mot dig och du blir bara äldre och fulare för varje dag, kommer inte hända hur mycket du än tjatar.

Du är ju totalförvirrad.Ingen människa vill bli sexuellt ofredad.

Jag är lyckligt lottad: enbart de kvinnor och män jag vill ska tafsa på mig, har tafsat på mig.
Citera
2022-10-23, 12:37
Medlem
Citat:
Nej, det gör jag inte. Jag skriver om de domar jag läst där någon har dömts för oaktsam våldtäkt. Även där krävs givetvis bevis. SÅ ser det ut, stumpan.

Ja bevis i form av en trovärdig saga som sagt.

Citat:
Nej, det är inte jämförbart. Kvinnor är i regel svagare fysiskt än män. Så ska du sätta dig in i den situation där kvinnor blir sexuellt ofredade (av en person som är starkare än dem själva) så får du tänka dig att det är en man som är starkare än dig själv, som tafsar på dig. och att detta sker regelbundet från olika främmande män som är starkare än dig själv. Visst fasiken skulle du göra polissak av detta.

Det är klart det jämförbara är sexuell beröring av det motsatta könet och inte av samma kön, så vida du inte diskuterar fall där kvinnor antastas av kvinnor som du gjorde dig skyldig till.

Citat:
Du är ju totalförvirrad.

Jag är lyckligt lottad: enbart de kvinnor och män jag vill ska tafsa på mig, har tafsat på mig.

Du har inte blivit utsatt av en enda man i hela ditt liv sa du och det kommer din chans ökar inte i takt med att du bli äldre, fetare och fulare. Du får acceptera detta, du kan inte kräva sexuell beröring av män som inte vill ge dig det.
Citera
2022-10-23, 12:43
Avslutad
Citat:

Men även om kvinnan INTE är trovärdig så döms väl den anklagade ändå, eller?
Citera
2022-10-23, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Men även om kvinnan INTE är trovärdig så döms väl den anklagade ändå, eller?

Vissa brister i trovärdighet hos kvinnan kan accepteras ja men det får förstås inte vara uppenbara lögner. Givetvis måste sagan vara möjlig så om mannen har alibi genom att kunna bevisa att han inte ens varit med kvinnan så spricker sagan. Därför är det säkraste att kvinnan faktiskt har frivilligt sex med mannen och sedan påstår att hon aldrig gav samtycke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in