2022-10-23, 12:49
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nja, inte om jag känner henne rätt. Men visst, mina långa armar kanske hade gått ihop med henne sci-fi.-intresse. Så jag kanske hade blivit en kink för henne, med mina långa armar.
Men fortsatt: hon hade inte ens då samtyckt till tafs..

Inte ens då? Om du har 2 och en halv meter arm i fittan på henne är det nog fritt fram att klämma lite röv.

Citat:
Ursprungligen postat av ShotsFired
Man måste skriva avtal.
Det är mycket viktigt att det är rätt blankett.

Jupp du behöver the loooooooooove contract: https://www.youtube.com/watch?v=Jo4568PIRnk&ab_channel=1RiCHVision
Citera
2022-10-23, 12:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Vissa brister i trovärdighet hos kvinnan kan accepteras ja men det får förstås inte vara uppenbara lögner. Givetvis måste sagan vara möjlig så om mannen har alibi genom att kunna bevisa att han inte ens varit med kvinnan så spricker sagan. Därför är det säkraste att kvinnan faktiskt har frivilligt sex med mannen och sedan påstår att hon aldrig gav samtycke.
Fast vad är det du tycker är så trovärdigt med kvinnor som ljuger om att de har blivit våldtagna då?
Citera
2022-10-23, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Fast vad är det du tycker är så trovärdigt med kvinnor som ljuger om att de har blivit våldtagna då?

Det är rättens bedömning av trovärdigheten som avgör, inte min åsikt.
Citera
2022-10-23, 12:56
Medlem
Citat:
Ja bevis i form av en trovärdig saga som sagt..

Som sagt: läs domar. Det krävs bevis vid oaktsam våldtäkt. Vet du inte vad bevis är för något? Och i flera fall sätter faktiskt förövarna dit sig själva. Som sagt var. Läs domar.

Citat:
Det är klart det jämförbara är sexuell beröring av det motsatta könet och inte av samma kön, så vida du inte diskuterar fall där kvinnor antastas av kvinnor som du gjorde dig skyldig till.

Nej, det är inte jämförbart. En kvinna som blir tafsad på av en annan kvinna, känner givetvis inte samma utsatthet som hon gör om en man sexuellt ofredar henne. Den fysiska styrkan hos män, gör att kvinnor känner mer utsatthet. Och det är utsattheten du behöver förstå. Eftersom det är utsattheten som får kvinnor att polisanmäla brottet. Så. Om flera olika främmande män skulle börja sexuellt ofreda dig i tid och otid, visst hade du polisanmält detta. Ingen tvekan om saken.

Citat:
Du har inte blivit utsatt av en enda man i hela ditt liv sa du och det kommer din chans ökar inte i takt med att du bli äldre, fetare och fulare. Du får acceptera detta, du kan inte kräva sexuell beröring av män som inte vill ge dig det.

Nej, jag har varken blivit sexuellt ofredad av män eller av kvinnor. Och det är något att vara glad för. Varför vill du framstå som korkad och ointelligent för?
Citera
2022-10-23, 12:58
Avslutad
Citat:
Det är rättens bedömning av trovärdigheten som avgör, inte min åsikt.
Och om rätten inte tycker att det är särskilt trovärdigt att någon våldtäkt ö h t skett så döms ingen?
Citera
2022-10-23, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Inte ens då? Om du har 2 och en halv meter arm i fittan på henne är det nog fritt fram att klämma lite röv.

Nej, hon hade inte samtyckt till detta. Jag vet det, jag lärde känna henne ganska väl. Hon hade ganska radikala åsikter om sådant. Jag tror faktiskt att min arm hade rykt. Iaf. två meter av den...
Citera
2022-10-23, 13:03
Medlem
Citat:
Som sagt: läs domar. Det krävs bevis vid oaktsam våldtäkt. Vet du inte vad bevis är för något? Och i flera fall sätter faktiskt förövarna dit sig själva. Som sagt var. Läs domar.

Jag har gjort det och även lyssnat på vad erfarna advokater med stor erfarenhet säger.

De fall där den misstänkte satt dit säg själv är inte de intressanta fallen för där är det klart förstås. Det är fall där det inte finns annat än fall då det är styrkt att de haft sex men det råder oenighet om det varit samtyckande sex som är intressanta. Här är det en trovärdig saga som räcker.

Citat:
Nej, det är inte jämförbart. En kvinna som blir tafsad på av en annan kvinna, känner givetvis inte samma utsatthet som hon gör om en man sexuellt ofredar henne. Den fysiska styrkan hos män, gör att kvinnor känner mer utsatthet. Och det är utsattheten du behöver förstå. Eftersom det är utsattheten som får kvinnor att polisanmäla brottet. Så. Om flera olika främmande män skulle börja sexuellt ofreda dig i tid och otid, visst hade du polisanmält detta. Ingen tvekan om saken.

Ytterst få fall av tafsande där fysisk styrka är avgörande så nej.
Du tänker mer på traditionella våldtäkter som inkluderar verkligt våld och inte bara tafsande.

Citat:
Nej, jag har varken blivit sexuellt ofredad av män eller av kvinnor. Och det är något att vara glad för. Varför vill du framstå som korkad och ointelligent för?

Och det kommer inte ske heller hur mycket du än bönar och ber om det. Du är för ful, fet och äcklig för att någon ska göra det och detta måste du acceptera. Du kan inte kräva att män utför sexuell beröring av dig.
Citera
2022-10-23, 13:10
Medlem
Jenny9s avatar
Det här med våldtäkt är något som autisterna på flashback loopar om och om igen. Det och att kvinnor röstat hit massinvandringen.

Av anmälningarna gällande sexuella brott är ca 2-10% falska (per år).

Dessa leder aldrig till något, de läggs ner omgående. Ingen sätts dit för dessa falska anmälningar.

Av de som dömts för sexuell brottslighet de senaste 5 åren var över hälften utrikesfödda.

Det är enormt svårt att åka dit för våldtäkt/sexuellt övergrepp i Sverige.

Det sitter inte en massa oskyldigt dömda för sexuell brottslighet i svenska fängelser.
Citera
2022-10-23, 13:13
Medlem
Citat:
Jag har gjort det och även lyssnat på vad erfarna advokater med stor erfarenhet säger.

De fall där den misstänkte satt dit säg själv är inte de intressanta fallen för där är det klart förstås. Det är fall där det inte finns annat än fall då det är styrkt att de haft sex men det råder oenighet om det varit samtyckande sex som är intressanta. Här är det en trovärdig saga som räcker.

Advokater vill fria sina klienter. Så dem skulle jag då inte lyssna på.
Läs domar (eller tja, helst FUP:ar) vad gäller oaktsam våldtäkt. Lusläs dem. Kolla vad de misstänkta själva säger. Se efter bevis etc. Så ska du se. Bevis krävs.

Citat:
Ytterst få fall av tafsande där fysisk styrka är avgörande så nej.
Du tänker mer på traditionella våldtäkter som inkluderar verkligt våld och inte bara tafsande.

Du vill verkligen inte fatta vad utsatthet innebär? Samma svaga kvinna som blir tafsad på för femte gången, kan ha utsatts för andra brott som män har utsatt henne för. För henne blir det en rejäl utsatthet för varje gång. Av män som är fysiskt starkare än henne själv. Till slut får hon nog och polisanmäler.

Detsamma hade du givetvis gjort om du gång efter annan blev utsatt för brott från starkare män än du själv. Du hade till slut polisanmält. För att slippa känna den där utsattheten och sätta hårt mot hårt.

Citat:
Och det kommer inte ske heller hur mycket du än bönar och ber om det. Du är för ful, fet och äcklig för att någon ska göra det och detta måste du acceptera. Du kan inte kräva att män utför sexuell beröring av dig.

Jag är som sagt glad över att jag inte blivit utsatt för brottet sexuellt ofredande. När ska du börja fatta det och sluta spela extremt lågbegåvad?
Citera
2022-10-23, 13:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Det här med våldtäkt är något som autisterna på flashback loopar om och om igen. Det och att kvinnor röstat hit massinvandringen.

Dessa leder aldrig till något, de läggs ner omgående. Ingen sätts dit för dessa falska anmälningar.

Av de som dömts för sexuell brottslighet de senaste 5 åren var över hälften utrikesfödda.

Det sitter inte en massa oskyldigt dömda för sexuell brottslighet i svenska fängelser.
Fast det konstiga är ju det är samma personer gapar om alla våldtäktsmän som kvinnor röstat hit samtidigt som dessa våldtäktsmän är heeeelt oskyldiga när de råkar tillhöra de 5% som faktiskt döms.
Citera
2022-10-23, 13:14
Medlem
Citat:

Det är ju så.

Citat:

Nej det är bara ihopfantiserat av dig..

Citat:

Fel, män döms felaktigt.

Citat:

Vilket visar att kvinnorna röstat fram detta själva.

Citat:

Nej inte alls.

Citat:

Det är bara din gissning.
Citera
2022-10-23, 13:19
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Fast det konstiga är ju det är samma personer gapar om alla våldtäktsmän som kvinnor röstat hit samtidigt som dessa våldtäktsmän är heeeelt oskyldiga när de råkar tillhöra de 5% som faktiskt döms.

Majoriteten av autisterna är inte speciellt smarta eller logiska. De vill nog gärna tro det själva men de är oftast förvirrade och tämligen socialt missanpassade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in