Citat:
Ursprungligen postat av
A.Stalker
Mm har den känslan att flera i tråden trycker på McD, påpekar att man brukar dra dit och käka efter krogen. Men det skulle förvåna mig mycket om dom tar sig tid att göra det just denna natt, särskilt om man redan tagit sig hem. Visst kan man ta sig dit för att synas och få alibi. Men har någon verkligen sett någon av dom två där? VET vi att dom varit där?
På min tid (ca 40 år sedan lol) så gick man ju direkt till matstället efter krogen, sedan hem till sig själv, ragget/one night stand, typ. Aldrig att man gick hem för att sedan dra till mathaket......för trött, klarade sig på rostat bröd och te då, typ.
Citat:
Ursprungligen postat av
emhela
Det blir intressant på måndag. Blir tjejerna omhäktade framgår kanske något nytt.
Är det inte omhäktning var fjortonde dag, som vanligt?
Citat:
Ursprungligen postat av
A.Stalker
Om ryktet stämmer att J slängt bensin på exets dörr och tänt på, borde det finnas dom på mordbrand? Nåt sånt kan helt enkelt inte gå obemärkt förbi.
Jag läser beskrivningar om henne som manipulativ psykopat och liknande. Är det kanske ett sätt att spä på ytterligare misstankar mot henne, få bort fokus från nåt annat?
Inte sagt att hon kan och förmodligen är inblandad i detta men tänker lite bredare. Tycker handen på hjärtat inte hon ser psycho ut i blicken.
Men vad vet man.
Däremot vet jag att det brukar finnas en jäkla massa anledningar av människor att peka finger mot någon för att slippa fokus på sig själva.
Men vad vet jag. Nu har det gått en vecka och dom häktade har inte brutit ihop.
Dags att göra lite större cirklar?
Att det brann utanför JJ:s ex dörr är nog sant:
7 april 2021
"Ytterligare en brand
Tidigare under natten, vid 1.30-tiden, började det brinna i en lägenhetsdörr i ett flerfamiljshus på Stationsgatan i Vetlanda. Lägenhetsinnehavare upptäckte branden på utsidan av dörren och kunde själv släcka. En anmälan gällande mordbrand är upprättad, men polisen har i nuläget ingen misstänkt för den branden.
– Vi utreder bränderna separat, men vi tittar givetvis på om det kan finnas en koppling mellan bränderna, säger Dennis Johansson Strömberg, presstalesperson vid polisen."
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/obebodd-villa-totalforstord-i-brand-i-vetlanda