Citat:
Ursprungligen postat av
DeVaLaGott88
Haha, starkt om du bara har tre frågetecken. Jag har en jävla massa, hoppas det ser bättre ut för utredarna.
Mannen, vet ej. Skulle väldigt mycket vilja veta det och jag är säker på att ni Vetlandabor som läser här kan berätta för oss.
Telefonen, polisen säger sig ha "teknisk bevisning" på att telefonen var i lägenheten under natten. Då måste det nästan vara en bild tagen i lägenheten med tidsstämpel på.
Mannen i bilen (donken) körde en BMW...det står i sammanfattning på sidan 1. Hur många (vita?) såna finns det i Vetlanda? Har JJ många kompisar som kör BMW?
Det är helt säkert att polisen har något på dessa två. Annars hade de inte gått ut med "människorov". Jag hoppas man koncentrerar sig på att leta i området runt Biltema, tror hon finns i närheten av sin telefon. De har upptäckt att hon hade den på sig (o3:50) stängt av den och inte riskerad att röra den efter det.
Hade varit jävligt intressant att se hur JJ och MH telefoner rörde sig den natten. Gissar på att de stängde av dem senast kl 03:00.