2022-10-22, 19:58
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Ja absolut. Det grundar jag på vad ukrainare själva sagt till mig och det säger sig självt att ingen människa som är vid sina sinnens fulla bruk vill ha krig. Sådant vill bara extremister som är sjuka i huvudet och ser på sina medmänniskor som orcher, dvs nazister.

Skulle du vilja bo i krig? Ingen el, ingen värme, ont om förnödenheter och konstanta flyglarm? Vad får dig att tro Ukrainas folk vill ha det så, hellre än att leva i fred med Ryssland?
Så ryssar är extremister som är sjuka i huvudet. Ja där är vi överens. De är de enda som egentligen velat ha krig och är då enligt dig med dina nazister, nazister. Enligt vad du säger är orcher och nazister samma sak. Alltså är de även orcher, enligt dig själv.
Vad vill du egentligen säga. Har du försökt med något som hänger ihop.
Citera
2022-10-22, 19:59
Medlem
Boris.Shcherbinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thurizas-09
Tror ärligt talat det här måste vara den sämsta analys som någonsin postats på Flashback överhuvudtaget.

De första bilderna från än främmande planet levererades av ryssar. Dessutom från Venus, där ingen nation sedermera ens försökt landsätta något. För att det är för svårt.

Och dessa behöver civiliseras? Din grovt rasistiska underton måhända berör en del utvecklingsländer.

Snacket om utedass och tvättmaskiner har alla hört till leda sedan länge.

Tyvärr ett osedvanligt uselt försök till argumentation som inte finner substans i verkligheten.

Tack för det svaret

Nu vet jag att jag har rätt och att du är ytterligare ett betalt Rysstroll, alternativt nyttig idiot som kommer att få hela den Ryska befolkningen att lida. -Men vad fan, du är nöjd så vem bryr sig om dom andra?
Citera
2022-10-22, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Ja absolut. Det grundar jag på vad ukrainare själva sagt till mig och det säger sig självt att ingen människa som är vid sina sinnens fulla bruk vill ha krig. Sådant vill bara extremister som är sjuka i huvudet och ser på sina medmänniskor som orcher, dvs nazister.

Skulle du vilja bo i krig? Ingen el, ingen värme, ont om förnödenheter och konstanta flyglarm? Vad får dig att tro Ukrainas folk vill ha det så, hellre än att leva i fred med Ryssland?

Bättre att leva så med ett hopp än att folkmördas av ryssarna.
Citera
2022-10-22, 20:04
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Det har rapporterats tidigare att UAF skulle få Vampire mini-SAM av Pentagon men jag tror inte på det förrän jag ser de i Ukraina. Men det verkar jäkligt bra att man kan montera de på en vanlig pickup och sen bara ut och jaga moppedrönare!

https://twitter.com/TuliosportsINC/status/1583839554033045506
Vore jäkligt bra.
Önskar få se en Kulspruta med spårljus ammo, monterad på en Dnepr MC med sidovagn.
Vet inte hur effektivt det är, men jäklar vad tufft.
https://sv.wikipedia.org/wiki/KMZ-Dnepr
Citera
2022-10-22, 20:05
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Underwood
Den som ruinera och förstör Europa sitter på andra sidan östersjön. Det är Putin och Ryssland som genast kan välja att avsluta detta genom att dra sig tillbaka. Men nej, de vill utöka sitt territorium. Det är vad det har handlat om hela tiden.

Nej det är sanktionerna. Självklart så hade det varit önskvärt att dom drog sig tillbaka eller att Ukraina slutar bomba sönder öst som dom gjort i 8 år mot dom! Och ja, jag håller med dig, dom vill ha östra Ukraina, vilket regionerna med vill kanske, säger som Musk, låt det vara val om det där under bevakning av FN, vill dom vara Ukraina så blir det ukrainskt, vill dom vara ryssar, låt dom bli ryssar.
Citera
2022-10-22, 20:08
Medlem
Thurizas-09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antistalk
Jag tycker tvärtom!
Ditt inlägg i en tråd om Ryzzlands invasion av Ukraina och börja dilla om Venus..
Bottennapp!!

Ingen är intresserad av vad du "tycker". Ett svar som motsäger ett förvirrat inlägg om att "Ryzzar" behöver civiliseras. Med att motsäga det genom att prsentera en av mänsklighetens största bedrifter utförd av just "Ryzzar". Det är inte att "dilla om Venus".

Om ni gång på gång skall börja med ert triviala mummel en påstådd efterblivenhet får ni vara beredda på mothugg.
Citera
2022-10-22, 20:12
Medlem
Thurizas-09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boris.Shcherbina
Tack för det svaret

Nu vet jag att jag har rätt och att du är ytterligare ett betalt Rysstroll, alternativt nyttig idiot som kommer att få hela den Ryska befolkningen att lida. -Men vad fan, du är nöjd så vem bryr sig om dom andra?

Du är alltså nöjd med att avsakna motargumentation förutom det sedvanliga? Du har naturligtvis inget rätt och kommer aldrig att tillföra något varken i den här tråden eller någon annanstans.
Citera
2022-10-22, 20:12
Medlem
Jirens avatar
Medan ryssråttorna i tråden försöker hålla skenet uppe (fortsätter suga Putins micropenis) så råder ilska och besvikelse bland propagandisterna i rysk statstelevision.

Citat:
Ilska och besvikelse. Det är stämningen under ett panelsamtal i den ryska statskontrollerade tv-kanalen Rossiya-1.

De ryska bakslagen i södra Ukraina börjar nu göra sig kännbara på hemmaplan.
https://www.expressen.se/nyheter/putins-jarndocka-kritiserar-ryska-planen/
Citera
2022-10-22, 20:14
Medlem
Hej proryska avskum i tråden.

Varför evakuerar man Kherson?
Citera
2022-10-22, 20:15
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ingen är intresserad av vad du "tycker". Ett svar som motsäger ett förvirrat inlägg om att "Ryzzar" behöver civiliseras. Med att motsäga det genom att prsentera en av mänsklighetens största bedrifter utförd av just "Ryzzar". Det är inte att "dilla om Venus".

Om ni gång på gång skall börja med ert triviala mummel en påstådd efterblivenhet får ni vara beredda på mothugg.

Det ryska statsskicket och deras samhällssystem är totalt efterblivet, närmare medeltiden än den moderna världen
Likaså synen på individen och dess rättigheter.
Att de historiskt gjort många tekniska bedrifter spelar ingen roll, och de gjordes väl under sovjet- tiden, otroligt nog var sovjet ett mer humant samhälle ( efter stalins död) än vad ryssland är idag.
Citera
2022-10-22, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Hej proryska avskum i tråden.

Varför evakuerar man Kherson?

Omgruppering hem till Putins morsa.

Dags att eskalerar nu efter nazirysslands terrorbombingar tycker jag.
Stoppa ryska fartyg från internationella vatten och bomba Iran och Syrien?
Citera
2022-10-22, 20:18
Medlem
Citat:

Jag har aldrig "mummlat om efterblivenhet" som du påstår, bara att du har fel!

Bara hävdat att du tycker att det är rimligt att du "börjat dilla om en planet" I en tråd som handlar om ryzzlands invation av Ukraina och ryzzlans annekering av Krim..det tycker jag är mer än konstigt.

Men nu börjar jag tro att du är dum på riktigt!

Vad säger du om Pluto?
Dumskalle!
Och Jupiter...?
Senast redigerad av Antistalk 2022-10-22 kl. 20:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in