Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
Det är inte helt otokigt att kika närmare på cykeln om den har figurerat på väg från krogen efter en partynatt och sedan parkerats (av vem och i vilket skick?) där den hittades med baklyset 90 grader snett och skrapmärken. Tunnsått med info än så länge så då får man spåna lite kring det som finns.
Nu vill jag inte utge mig för att vara stålhästarnas Sherlock Holmes här men tittar man på pakethållaren och inbillar sig att färgen är borta på båda inringade partierna är det ena området rostigt och det större på höger sida inte det. Fritt fram att tolka som man vill:
https://www.bildtagg.se/bild/l5ev6w9kxdayem0kk9nf3u
Saknas väl en fjäder där vid den vänstra inringningen dessutom.
Hur det än är så verkar höger sida av cykeln levt hårdare än den vänstra. Förutom fjädern på vänster sida då som kanske rykt om någon ryckt i den befjädrade hållaren till pakethållaren. Eller så har den bara ramlat av pga dålig kvalitet vem vet.
Cykeln verkar varit med ett tag..
Är det en vanlig modell måntro, iaf väldigt likt cykeln på bild redan sept. 2019 👀👀

Då bodde inte ens MGM där.
https://goo.gl/maps/2pKCTz3Ze99faxC77
Tittat på flerbostadshuset och JJ verkar bo längst upp i en vindsvåning 1201 den andra bor en kille WN 23år 1202. Någon granne skulle hört dunsar familjen under som hört detta
???? i familjen finns två söner 18 och 23år gamla. Tänker mig att det inte är helt lätt att få ut TT från översta våningen sen är frågan finns det utgång på baksidan eller är det bara framsidan och källar ingången på höger sida huset?
Visst med stöd från två personer kan du leda/ släpa (risk för släpspår men det var riktigt skitväder den natten) ut en person men det är inte lätt hon (BO) väger ändå runt 65kg de båda MGM är inte jättestora men de är båda fysiskt aktiva vad jag förstår, JJ hästtjej som exempel de brukar inte vara rädda för lite skit under naglarna. Det har spekulelerats om ev tredje GM och därför nämner jag de här tre då de är i liknande ålder 18-23 inte helt omöjligt att kontakta utan mobil knacka på hos grannen tex som även verkar driva företag som är inriktat på rekond och foliering, rätt utrustning och produkter för att städa bort spår.
Någon som vet var han håller till med nämnda verksamhet?
Även DK 23år under ser ut att hålla på med bilar eller iaf gillar sportiga bilar. SK 18år spelar fotboll vi vet ju snacket.

Nej ska inte hänga ut troligtvis helt oskyldiga grabbar.
Förlåt om det redan tagits upp tidigare inte orkat läsa hela tråden med tanke allt spretigt snack.