2022-10-20, 16:08
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Dock används väl podden flera gånger, och är gjord av återvunnet plast.

Klimatsmart är den säkert inte. Men den verkar smart när det kommer till att inte orsaka skräp till naturen.

Klimatsmart är det mycket lite som är. Du ska bara veta vilken påverkan kranvatten har på klimatet.
På vilket sätt minskar den nedskräpningen i naturen? man kan dricka vatten som normala människor utan en podd. Med podden blir det extra plast och extra skada på miljön. Finns ingen anledning att dricka med en podd. Men detta företag tjänar pengar på att korkade människor köper deras produkt.

Vill man ha smak på vattnet, köp saft.
Det blir mindre skada på miljön än dessa poddar, dock fortfarande mer skada än att dricka vanligt vatten.
Citera
2022-10-20, 16:25
Medlem
ostervallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
För att jag inte hade någon lust just då. Men en fråga till dig: Hur kan du vara så säker på att han flörtar med tråden?

Det jag reagerade mest på var väl när han sa att det var som att smiska en barnrumpa när han höll på med degen. Var det detta du syftade på?
Exakt! men också hur han gungar barnet.
Han fick många reaktioner sist han laga mat och "knäckte nacken på fåglar när han laga mat, nu körde han smiska barnrumpa när han laga mat.
Det är ganska tydligt mad vad han håller på med. Jag tror han tycker det här är kul.
Citera
2022-10-20, 16:26
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Är det verkligen så mycket dubbelmoral? Det är vatten, vilket de dricker och tycker är bra. Vattnet luktar på ett sätt, lukt betyder ju oftast att du inte får i dig stora nivåer av något, vilket är enligt familjen. De vill ju äta naturligt, så luktsatt vatten passar väl in.

Då har vi flaskan, gjord av plast. Not so good. Men hur många gånger använder man inte flaskan då? Vilket är just bra för miljön.

Jag köper det Matgeek säger, det är antagligen en skitprodukt. Men jag ser varför en vattendrickande familj skulle kunna uppskatta den.

Vattendrickande familj? Alla dricker väl vatten eller? Människan är beroende av vatten för att överleva.

Är det verkligen sant att Melina haft onlyfans? Känns som det rimmar jävligt illa med hennes person faktiskt. Men man kan ju inte säga A och inte B. Ge oss hennes användarnamn på OF nu. Annars tror jag inte på er.
Citera
2022-10-20, 16:28
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostervalla
Exakt! men också hur han gungar barnet.
Han fick många reaktioner sist han laga mat och "knäckte nacken på fåglar när han laga mat, nu körde han smiska barnrumpa när han laga mat.
Det är ganska tydligt mad vad han håller på med. Jag tror han tycker det här är kul.

Har inte alls tänkt den tanken, bara att han är allmänt störd som säger att det känns som att smiska en barnrumpa. När jag tänker efter så är det ju sjukt, skulle någon säga det i TV skulle det nog bli drev.
Citera
2022-10-20, 21:05
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Nej, jag vill ha fokus på Solomon.
Kör på!
smiska barnrumpa, eller gunga för hårt, eller att han nämnde psykedeliska (droger!), eller älta om hans domar. vad ska vi prata om? finns mycket..

Citat:
HAHAHA! Minedfucked??

Är du full eller bara allmänt frustrerad och dyslektiker?

Den här tråden handlar om familjen Foliehatt så det är ganska förståligt att fokus bör vara på Solomon och inte Moa Murderess ex.

De nämnde i förra videon att de skulle bo kvar i ett par månader. Ska de flytta/åka utomlands sen måntro med tanke på att de fixade ID-kort? Deras liv känns lite flängigt.
Citera
2022-10-20, 21:20
Medlem
ostervallas avatar
Citat:
Är du full eller bara allmänt frustrerad och dyslektiker?

Den här tråden handlar om familjen Foliehatt så det är ganska förståligt att fokus bör vara på Solomon och inte Moa Murderess ex.

De nämnde i förra videon att de skulle bo kvar i ett par månader. Ska de flytta/åka utomlands sen måntro med tanke på att de fixade ID-kort? Deras liv känns lite flängigt.
Ja... det är ju det jag säger!
Citera
2022-10-20, 21:24
Medlem
ostervallas avatar
Mata nu! Gör din uppgift din råtta.. Sprid hat och uppmärksamhet.. Jag är helt säker på att Solomon njuuuuter av detta
Citera
2022-10-20, 21:29
Medlem
54NDR0s avatar
Citat:
Mata nu! Gör din uppgift din råtta.. Sprid hat och uppmärksamhet.. Jag är helt säker på att Solomon njuuuuter av detta
Tror du han njöt när han blev dömd för kvinnomisshandel också då?
Citera
2022-10-20, 21:34
Medlem
ostervallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 54NDR0
Tror du han njöt när han blev dömd för kvinnomisshandel också då?
Nej. Men han njuter nu.
Citera
2022-10-20, 21:35
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:

Oj oj varför är det så känsligt för dig? Jag tycker om att diskutera olika saker och ting, men blir inte så känslomässigt engagerad att jag börjar kalla folk för råtta hit och dit.
Citera
2022-10-20, 21:38
Medlem
ostervallas avatar
Citat:
Oj oj varför är det så känsligt för dig? Jag tycker om att diskutera olika saker och ting, men blir inte så känslomässigt engagerad att jag börjar kalla folk för råtta hit och dit.
Nej! för all min del, diskutera gärna..
Citera
2022-10-20, 21:40
Medlem
Citat:
Har inte alls tänkt den tanken, bara att han är allmänt störd som säger att det känns som att smiska en barnrumpa. När jag tänker efter så är det ju sjukt, skulle någon säga det i TV skulle det nog bli drev.

Kom igen nu, "allmänt störd" för att han tycker det känns som att smiska en barnrumpa? Du tycker inte det är lite väl mycket kraftuttryck för någon slags beskrivning han ger?

Nu letar ni ju verkligen efter något att klaga på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in