Citat:
Ursprungligen postat av
DaisyB
Ja, såg det i bloggen nu. Hon sa iofs att han var sjuk? Konstig omskrivning för nyopererad, men det kanske var kombinationen av operation och t ex en förkylning som gjorde henne så orolig då.
Från bloggen:
Så nu är det jobbigt för rutin- och vanemänniskan Elsa att hon inte kan vara spontan 😅 Blev ju iaf en vinlunch direkt när Pontus kommit hem iaf, spontant och härligt 😅
Ah eller så har han haft typ en cellförändring på tummetotten eller nått.
Elsa verkar tro stenhårt att hon och de hennes är de enda som går igenom kriser i livet. Och hon verkar ha sjukt svårt att förstå att det är samma för ALLA. Det är det jag retar mig på så otroligt med hennes
sköra inlägg och manér.
Haha ah hon vänder kappan lika fort som hon byter ut den.😅 Fy fan för att behöva va hennes post CaNcEr-psykolog. Hoppas den stackarn hade bra betalt tänkte jag på häromdagen när hon skrev om hur hon ringde ner vederbörande för att gråtskrika. Herregud vuxna människa.
Jag har oxå varit i extremt nära kontakt med cancer på olika sätt, och enligt min erfarenhet är de som har ett behov av att gråtskrika på andra vuxna för att de själva mår dåligt av olika cancerrelaterade orsaker verkar oftast inte va sådär jävla bra personer från början. Just sayin’.