2022-10-19, 18:40
Medlem
JonasIndes avatar
Vad vet vi om hennes privatliv? Visst var hon ihop med han Max från LUF, rejvaren som gillar gräs, kola, MDMA och syra? Fortfarande ett par? Känns väl rätt uppenbart att hon knarkat.

Hon har en ful hund med flintskallen Niklas Wykman och tönten Isak Skogstad. Knullar de samtidliga inklusive hunden?

Hon är rätt snygg. Gillar hennes äkt-ariska drag.
Citera
2022-10-19, 18:42
Medlem
Uppenbart att hon fick en ministerpost för att "hålla käften" iallafall.
En riktig politiker.
Citera
2022-10-19, 18:45
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Var semi-kåt stämning mellan Romina och miljöpartisten Lorentz Tovatt under Politikbyrån. De är tydligen goda vänner och har festat tillsammans.
Citera
2022-10-19, 18:54
Medlem
JonasIndes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Var semi-kåt stämning mellan Romina och miljöpartisten Lorentz Tovatt under Politikbyrån. De är tydligen goda vänner och har festat tillsammans.

Det berömda "klägget" som Juholt beskrev så träffande.

Nu är det här skvaller och inte seriös politik men visst känns hon köpt. LUF gick på tvärs och hon lämnade som ordförande när hon visste vad hon skulle få som belöning i form av ministerpost och plats i rikstagen. En sann opportunist.

Vad vet ni om henne privat? Tror som sagt att hon testat massa knark ihop med pojkvännen Max på massa rejv. Eller är hon benhård strebertyp som avstått det goda här i livet?
Citera
2022-10-19, 18:57
Medlem
LUF motionerade ju om att legalisera nekrofili. Så pervest så det stinker. Kanske före hennes tid men ändå...
Citera
2022-10-19, 19:16
Medlem
JonasIndes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evertronaldo
LUF motionerade ju om att legalisera nekrofili. Så pervest så det stinker. Kanske före hennes tid men ändå...

LUF är sedeslösa för att låna Rebecka Fallenqvists ord. Stör mig svårt på ungdomsförbundets drogliberalism kontra moderpartiets repression. Knulla lik, knulla syskon, mycket som är konstigt.
Citera
2022-10-19, 19:39
Medlem
nedboys avatar
Man skulle kunna uppdatera Wikipedia med definitionen "vända kappan efter vinden" utifrån hennes agerande nu när hon lämnade Luf och strax efteråt sätter sig på ministerstolen.

Däremot så är hon den absolut snyggaste politikern jag någonsin har sett i Sverige.
Citera
2022-10-19, 19:52
Medlem
JonasIndes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Man skulle kunna uppdatera Wikipedia med definitionen "vända kappan efter vinden" utifrån hennes agerande nu när hon lämnade Luf och strax efteråt sätter sig på ministerstolen.

Däremot så är hon den absolut snyggaste politikern jag någonsin har sett i Sverige.

Sanslöst vackra ögon. Det går inte att komma ifrån. Jävligt sugen på att se skvaller med lite substans, jag menar, det måste finnas massvis på henne.

Jag antar att denna sköna madam inte har haft något riktigt jobb utan är typexempel på en politiker-broiler. Vad har hon pluggat? Såg något om Uppsala.

Kanske läge för LUF-Max att droppa lite nudes! Tänk er Zara Larssons uppfläkta anus fast med Romina!
Citera
2022-10-19, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JonasInde
Sanslöst vackra ögon. Det går inte att komma ifrån. Jävligt sugen på att se skvaller med lite substans, jag menar, det måste finnas massvis på henne.

Jag antar att denna sköna madam inte har haft något riktigt jobb utan är typexempel på en politiker-broiler. Vad har hon pluggat? Såg något om Uppsala.

Kanske läge för LUF-Max att droppa lite nudes! Tänk er Zara Larssons uppfläkta anus fast med Romina!
haha, den vore bra
Citera
2022-10-19, 22:40
Medlem
Hon är snygg som satan. Attraktionen försvinner dock så fort hon öppnar käften. Och man får hjärnblödning av att läsa hennes twitter.

145k är inte dåligt som ingångslön utan några som helst meriter för jobbet. Har hon ens en högskoleutbildning?
Citera
2022-10-19, 23:26
Medlem
JonasIndes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YELLOWSUPERCAR
Hon är snygg som satan. Attraktionen försvinner dock så fort hon öppnar käften. Och man får hjärnblödning av att läsa hennes twitter.

145k är inte dåligt som ingångslön utan några som helst meriter för jobbet. Har hon ens en högskoleutbildning?

Pluggat lite statsvetenskap, verkligen inget märkvärdigt. Har läst samma kurs. 26 år och 145k i månaden, alltså. Den här jävla politikerkorruptionen är en cancersvulst på samhällskroppen. Satan vad usla politiker vi har i det här landet. Vi behöver en ny Stalin som kommer och rensar upp lite. Jag låter sur och bitter och visst fan är jag det!

Politiker-klägget är satans parasiter. Fy fan!
Citera
2022-10-20, 07:44
Medlem
Har hon haft ett riktigt jobb? Alltså en tillsvidare anställning utanför politiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in