2022-10-21, 21:47
Medlem
flaess avatar
Båda föräldrarna är iranier, och hon är uppväxt i Sundbyberg i Stockholm. Sambo med fysioterapeuten Fredrik Holwaster. Har tidigare spelat fotboll, och hejar på AIK.

Utseendemässigt skulle jag personligen beskriva henne som fulsnygg. Efter att ha betraktat foton av henne ute på nätet så är hon antingen väldigt söt, eller närmast pojkaktig.
Citera
2022-10-21, 22:41
Medlem
JonasIndes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaes
Båda föräldrarna är iranier, och hon är uppväxt i Sundbyberg i Stockholm. Sambo med fysioterapeuten Fredrik Holwaster. Har tidigare spelat fotboll, och hejar på AIK.

Utseendemässigt skulle jag personligen beskriva henne som fulsnygg. Efter att ha betraktat foton av henne ute på nätet så är hon antingen väldigt söt, eller närmast pojkaktig.

Okej, så inte LUF-knarkaren Max alltså. Tack för att du bringar klarhet.

"Fulsnygg" var inget vidare omdöme men jag kan hålla med om att hon ser lite konstig ut ibland från vissa vinklar. Typ som med AOC.

Florerar det verkligen inga nudes än?
Citera
2022-10-22, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonasInde
Bara på ett lik.

Det här tror jag är pojkvännen som gillar knark. Men hon kanske har tvingats att dumpa honom. Någon som kan bekräfta? https://twitter.com/Maax747

Fråga honom om det enda väsentliga - tar hon den i tvåan?

Hon är medlem i Liberalerna och är förmodligen ganska liberal vad gäller erotisk akrobatik.
Hört att hon älskar läder, lack, handklovar och strypsex.
Fotbollsramsan ”hon har sålt sig som en hora” känns ju rätt träffande
Citera
2022-10-22, 18:38
Medlem
Citat:

Samma här. Den andra irani bruden var dock het. Med tanke på att posten hon fått knappast har någon tyngd och det verkar ju uppenbarligen inte kräva alltför mycket utbildning så tror jag nog att hon sugit en och annan dase, kanske Pehrsons till och med?
Citera
2022-10-22, 21:48
Medlem
flaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Samma här. Den andra irani bruden var dock het. Med tanke på att posten hon fått knappast har någon tyngd och det verkar ju uppenbarligen inte kräva alltför mycket utbildning så tror jag nog att hon sugit en och annan dase, kanske Pehrsons till och med?
Parisa Liljestrand förmodar jag? Ja, hon ser onekligen mycket bra ut. Varför är så många iranska/persiska kvinnor så attraktiva? Så är definitivt inte fallet i övriga Mellanöstern. Till råga på allt så är det mycket vanligt att de är i förhållanden med svenska män.

Det florerar rykten på Flashback att Romina har legat med åtminstone två högt uppsatta sverigedemokrater, Linus Bylund och Tobias Andersson. Men Flashback är Flashback, så de ryktena får man nog ta med en stor nypa salt. Men Romina tycks vara sexuellt frigjord, och hon är i det stora hela en tilldragande tjej med riktigt fin kropp så det är ändå inte helt otänkbart att hon kanske har gått sängvägen i Liberalerna.
Citera
2022-10-23, 01:00
Medlem
Fegefesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter.almsenius
Hon är medlem i Liberalerna och är förmodligen ganska liberal vad gäller erotisk akrobatik.

Du låter som om du har koll på kvinnor som "vill" bli våldtagna. Hur kommer det sig? Skulle gärna skrockat åt den här spaningen, men det känns rätt så olämpligt.
Citera
2022-10-23, 01:22
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Parisa Liljestrand förmodar jag? Ja, hon ser onekligen mycket bra ut. Varför är så många iranska/persiska kvinnor så attraktiva? Så är definitivt inte fallet i övriga Mellanöstern. Till råga på allt så är det mycket vanligt att de är i förhållanden med svenska män.

Det florerar rykten på Flashback att Romina har legat med åtminstone två högt uppsatta sverigedemokrater, Linus Bylund och Tobias Andersson. Men Flashback är Flashback, så de ryktena får man nog ta med en stor nypa salt. Men Romina tycks vara sexuellt frigjord, och hon är i det stora hela en tilldragande tjej med riktigt fin kropp så det är ändå inte helt otänkbart att hon kanske har gått sängvägen i Liberalerna.

Grejen är att man inte behöver gå någon sängväg i ett litet skitparti som L. Få engagerar sig i L, så de som väl gör det och inte framstår som alltför aparta kan göra karriär.
Citera
2022-10-23, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter.almsenius

Citat:
Ursprungligen postat av Fegefester
Du låter som om du har koll på kvinnor som "vill" bli våldtagna. Hur kommer det sig? Skulle gärna skrockat åt den här spaningen, men det känns rätt så olämpligt.

Jag håller med dig om att skämt som användaren L-Y-F och psykopater som Haveristerna sprider inte är helt lämpliga. Det är hårda ord som oftare passerar moraliska gränser.

Visst, Romina är Liberalerna, och bör tåla politikerföraktet. Hon är dessutom för feg för att våga vara med i "Axel möter" men att påstå att hon är en nassehora? Jag tycker att det räcker med att påpeka att hon nu samarbetar med nazzar i regeringen.
Citera
2022-10-23, 17:22
Medlem
zatars avatar
Tycker Romina är supervacker. Bara att gratta till bedriften att bli Sverige yngsta minister genom tiderna också. Men... Även fast jag röstar borgerligt kan jag väl hålla med lite av vänsterkritiken mot nya ministern (hycklerier med tanke på allt som hon sagt ang SD tidigare, och påstår sig fortfarande att tycka om det partiet). På något sätt känns den här placeringen som en kompromiss för att (iaf tillfälligt) täppa till truten på de mest gaphalsiga liberalerna i Riksdagen (möjlighet att "genomföra liberal grön politik"), att man fick in nyss avgången LUF-ordförande på en ministerpost som eftergift för annan politik som högerblocket vill/måste få fram.
Citera
2022-10-23, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zatar
Tycker Romina är supervacker. Bara att gratta till bedriften att bli Sverige yngsta minister genom tiderna också. Men... Även fast jag röstar borgerligt kan jag väl hålla med lite av vänsterkritiken mot nya ministern (hycklerier med tanke på allt som hon sagt ang SD tidigare, och påstår sig fortfarande att tycka om det partiet). På något sätt känns den här placeringen som en kompromiss för att (iaf tillfälligt) täppa till truten på de mest gaphalsiga liberalerna i Riksdagen (möjlighet att "genomföra liberal grön politik"), att man fick in nyss avgången LUF-ordförande på en ministerpost som eftergift för annan politik som högerblocket vill/måste få fram.

Exakt, nu för tiden betyder utseendet mer än politiken oavsett vederbörandes åsikt.
Citera
2022-10-23, 18:16
Medlem
zatars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Exakt, nu för tiden betyder utseendet mer än politiken oavsett vederbörandes åsikt.

Njae, det var väl mer av en subjektiv åsikt, inget som ursäktar mycket annat om man skall prata sakpolitik och liknande. Än så länge har hon inte gjort åstadkommit någonting via ämbetet, och går inte att kritisera för vad gäller förd politik. Då detta är ett skvallerforum, och inte politik-forumet så borde det väl vara rimligt att man som enskild person kan få tycka till om hur offentliga personer ser ut också antar jag?
Senast redigerad av zatar 2022-10-23 kl. 18:22.
Citera
2022-10-23, 19:35
Medlem
JonasIndes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zatar
Njae, det var väl mer av en subjektiv åsikt, inget som ursäktar mycket annat om man skall prata sakpolitik och liknande. Än så länge har hon inte gjort åstadkommit någonting via ämbetet, och går inte att kritisera för vad gäller förd politik. Då detta är ett skvallerforum, och inte politik-forumet så borde det väl vara rimligt att man som enskild person kan få tycka till om hur offentliga personer ser ut också antar jag?

Helt riktigt. I skvallerforumet är det givetvis helt kosher att tala om utseende, sexuella preferenser, uppfläkta rövhål och spekulationer om den tas i "tvåan". Skönt med lite flams och trams ibland, speciellt när det gäller präktiga politiker.

Tycker Romina gör ett gott intryck intelligensmässigt men det går inte att komma ifrån att hon är en lättköpt hora. Inga principer men det saknar ofta dessa toppolitiker. Större delen av den här blå-bruna piss-regeringen är svårt korrupta - vidriga människor. Ta bara nya skolministern som exempel. Tycker förvisso att Gunnar Strömmer ger ett bra och balanserat intryck. Men han är den enda hittills.
Senast redigerad av JonasInde 2022-10-23 kl. 20:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in