Citat:
Ursprungligen postat av
Vedklyv1980
De av gäddorna som tar livet av sig har fler problematiker där Dumpen inte är den enda enskilda faktorn. Vad är statistiken uppe i nu, 2 av 155, knappa 1,2% där som sagt fler problematiker finns involverade.
Det är inte jämförbart med alla barn som mår svindåligt över de övergrepp de utsatts för.
Den ena parten är en vuxen person, gäddor, som väljer frivilligt att våldta den andra gruppen som är barn som blir utsatta.
På vilken sida står du?
Jag skrev bara, utan värdering, ett konstaterande, att de avpublicerar vid självmord och det är det enda sättet gäddorna kan undkomma en publicering. Ren fakta alltså.
Vad menar du med vilken sida jag står? Hur kan du tolka det som att jag står på gäddornas sida?
Då kan du kolla min historik i tråden. Jag har noll sympati för gäddorna, vare sig de tar livet av sig eller blir uthängda, förlorar allt osv. Jag gillar vad Dumpen gör och jag mår också dåligt av vetskapen att så många barn blir utsatta. Jag är ensamstående mamma och är så rädd för pedofiler att jag inte vågar inleda någon ny relation.