2022-10-19, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Önsketänkande? Verkligen inte.

"När kronofogden vaknar och bestämmer sig för att driva in en skuld på 168.000 som genom att begära utmätning av ett domännamnet Dumpen.se, då vaknar ett ännu större intresse till liv.
Telefonen har alltså gått varm hela dagen."
Kan du länka till källan, tack.
Citera
2022-10-19, 20:18
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Kan du länka till källan, tack.

https://dumpen.se/2022/10/19/vad-ar-av-stor-vikt/
Citera
2022-10-19, 20:31
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Pedofili är inte olagligt, det är först när man går till handling. Skaffar porr eller barn.

Ställ ett glas Whisky framför tidigare alkoholist, risken är stor för ett återfall, som denne inte hamnat i om glaset inte funnits.

Det är Dumpen det. lockar fram Djävulen.

Skillnaden är att whisky inte är olagligt att dricka. Och pedofili är inte en sjukdom. Det är ondska.
Citera
2022-10-19, 20:40
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
De av gäddorna som tar livet av sig har fler problematiker där Dumpen inte är den enda enskilda faktorn. Vad är statistiken uppe i nu, 2 av 155, knappa 1,2% där som sagt fler problematiker finns involverade.
Det är inte jämförbart med alla barn som mår svindåligt över de övergrepp de utsatts för.
Den ena parten är en vuxen person, gäddor, som väljer frivilligt att våldta den andra gruppen som är barn som blir utsatta.
På vilken sida står du?
Jag skrev bara, utan värdering, ett konstaterande, att de avpublicerar vid självmord och det är det enda sättet gäddorna kan undkomma en publicering. Ren fakta alltså.

Vad menar du med vilken sida jag står? Hur kan du tolka det som att jag står på gäddornas sida?
Då kan du kolla min historik i tråden. Jag har noll sympati för gäddorna, vare sig de tar livet av sig eller blir uthängda, förlorar allt osv. Jag gillar vad Dumpen gör och jag mår också dåligt av vetskapen att så många barn blir utsatta. Jag är ensamstående mamma och är så rädd för pedofiler att jag inte vågar inleda någon ny relation.
Citera
2022-10-19, 21:03
Medlem
Sara är samma skrot och korn.

Det blev precis som jag spådde; Dumpen och Sara har återigen hundratusentals i skulder. Och ännu fler skulder är på väg in till Kronofogden.

Pundar-Sara kommer aldrig någonsin att skärpa sig eller bli en bra människa. Hon har knarkat sönder för mycket av hjärnan.

Knark, skulder, massiv brottslighet. Pundar-Sara kommer fortsätta på samma spår livet ut.
Citera
2022-10-19, 21:04
Medlem
swenne1s avatar
Vet inte hur många i denna tråd som frågat om det är den senaste publicerade gäddan som tagit livet av sig. Svaret är NEJ då denne ej blivit publicerad vilket framgått även det flera ggr. I tråden, media och på dumpen.
Citera
2022-10-19, 21:05
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Vem?
https://www.gp.se/nyheter/sverige/exponerades-av-dumpen-tog-sitt-liv-tre-dagar-senare-1.83590140

”Polisen har nu upprättat en anmälan om grovt förtal mot hemsidan och en förundersökning har inletts.” Står det ju i den här artikeln. Inga kommentarer varken här i tråden eller från dumpen på det. Jag antar att GP inte bara hittar på en sån sak.
Citera
2022-10-19, 21:15
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Den här gången var det en tvåbarnspappa från södra Sverige som under förra veckan tog sitt liv, efter ett samtal om att han kommer exponeras på hemsidan inom kort.

Två barn förlorade sin pappa. Det sätter nog ett trauma resten av deras liv.
Citat:
Enligt ETC ska mannen, som under förra veckan tog sitt liv, ha chattat med Dumpens fejkade profil under sommaren för att sedan blockera kontakten. Under hösten ska den fejkade kontakten försökt nå honom på nytt innan de bestämt träff med varandra - till vilken mannen inte dök upp.

Han åkte inte på mötet. Jag antar att det gjorde Sara rasande och krävde hämnd.

Citat:
Mannen, hans familj och arbetsgivare blev uppringda av en representant från Dumpen som meddelade att man planerade att hänga ut honom som pedofil på sajten. Tre dagar efter samtalet hittades mannen död.

Att låta två pundare agera rättsväsende är ingen bra idé.
Citera
2022-10-19, 21:19
Medlem
Relentlesslys avatar
Bra att folk och myndigheter inser vilken clusterfuck Dumpen är numera.
Citera
2022-10-19, 21:21
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1

Hemskt, låter som vållande till annans död tycker jag.
Citera
2022-10-19, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1

Om det varit ett riktigt barn han skulle möta så skulle han förstöra barnets liv, samtidigt som han utsätter sin egen familj OM det skulle komma fram. Så valet är den äckliga pedofilens egna val.
Om man planerar ett bankrån så får man nog räkna med att man kan åka dit och då få fängelse och familjen får lida. Samma med att planera ett övergrepp på barn. Det är HANS ansvar både när det gäller sina egna barn och andras barn som han velat utsätta.
Citera
2022-10-19, 21:47
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahapp22
Om det varit ett riktigt barn han skulle möta så skulle han förstöra barnets liv, samtidigt som han utsätter sin egen familj OM det skulle komma fram. Så valet är den äckliga pedofilens egna val.
Om man planerar ett bankrån så får man nog räkna med att man kan åka dit och då få fängelse och familjen får lida. Samma med att planera ett övergrepp på barn. Det är HANS ansvar både när det gäller sina egna barn och andras barn som han velat utsätta.

Han valde att inte åka. Testa att läsa texten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in