2022-10-19, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Give me a break, äger lodisen ens möbler?

Det enda han har att skryta med är hans fula märkeskläder och det är inte ens real shit.
Hahaha nej tror inte han äger ett skit förutom dom fejkade kläderna han har på sig men han kommer väl försöka sälja dom snart också😅
Citera
2022-10-19, 18:37
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Hahaha nej tror inte han äger ett skit förutom dom fejkade kläderna han har på sig men han kommer väl försöka sälja dom snart också😅

Ett bra tips e ju om han började sy
Satsa på eget klädesmärke

Alex Wear

Han kanske kan få tips av rask
Rask e ju duktig på sälja egna skägg oljor osv
Citera
2022-10-19, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Ett bra tips e ju om han började sy
Satsa på eget klädesmärke

Alex Wear

Han kanske kan få tips av rask
Rask e ju duktig på sälja egna skägg oljor osv
Haha rask vilken lirar det är, Sveriges sorgligaste person, blir deprimerad när jag ser eller hör han, riktig offerkofta så han o Alex skulle passa bra ihop!
Kan ju sälja Rask X Ceesay offerkoftor
Citera
2022-10-19, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Stämmer Ghosts grejer, att Alex kritar koks bland annat?

Fråga startklar 😃
Citera
2022-10-19, 18:46
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Haha rask vilken lirar det är, Sveriges sorgligaste person, blir deprimerad när jag ser eller hör han, riktig offerkofta så han o Alex skulle passa bra ihop!

Ja fräcka koftor med julgranar å pistoler

Alva kan ju va modell med koftorna
50% rea nu under jul

2 för 1

Rask kan ju prata i 3 timmar om dem
Å upprepa 56x att koftorna är av högsta kvaliteten, bästa koftorna på marknaden

De kan nog tjäna miljontals dollar på detta
Citera
2022-10-19, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Fråga startklar 😃
Lol hade varit skoj om man fick se en live på de två, tänk dig hur de sitter i soffan och gör pistoltecknet 😂
Citera
2022-10-19, 18:56
Medlem
se8035s avatar
Nä men seriöst, inget nytt från de nu i form av videos eller snap efter pundaren gick live?
Citera
2022-10-19, 19:10
Medlem
abvs avatar
Citat:
Och rask kan åka runt i kostym och hatt till olika butikskedjor och sälja in varumärket
Citera
2022-10-19, 19:58
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
Alva o alex grejen e jidder men de seriöst mellan black ghost och ceesay. För er som inte vet så har dehär spöket kontakter över fucking allt, inrikes utrikes etc men sånt imponerar inte mig utan jag bara droppar det här för att jag sett hans namn i ksk 10-12 år på diverse ställen.

Det jag vill komma fram till är att black ghost och Ceesay har gemensamma släktingar, detta är djupare än bara någon attack i studion eller va alex påstår. Alex sa att han skulle åka till Gambia i liven enbart som ett skämt riktat mot ghost just för att han är där nere nu. Han e dock inte där nere o gömmer sig utan styr saker därifrån. O nej han är ingen don corleone men blir han arg så har han vänner i don corleones kaliber.
Finns det nån video eller instagram med black ghost?
Citera
2022-10-19, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Stämmer Ghosts grejer, att Alex kritar koks bland annat?
Haha garanterat, vad tror du själv? Att han betalar sina grejer ? 110% säker att han kritar så mycket och ofta som möjligt för att sedan hota kranen ( eller aa springisarna ) för att slippa betala. Och som allt annat så kommer det ikapp en till slut
Citera
2022-10-19, 20:11
Medlem
Nicole har svarat på massa frågor om Alex nu på sin Instagram story. Kort och gott så är hon inte jätteglad på honom och bekräftar att han och Alva är ihop igen
Citera
2022-10-19, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 314YJH
Nicole har svarat på massa frågor om Alex nu på sin Instagram story. Kort och gott så är hon inte jätteglad på honom och bekräftar att han och Alva är ihop igen

Lägg upp här tack 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in