2022-10-19, 16:25
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Det sägs att Alex blivit bötad 250k nu för han lekt mangaz mot Ghost. Jämfört med Alex också de här e inga grabbar man leker med. De e riktiga G's.

Run Nigga, Run Nigga 🔫
Vart fan ska den luffaren får tag i såna para.

Det är garanterat därför han vill till Gambia.
Citera
2022-10-19, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
Har för mig att Alva sagt att hennes mamma är mer som en kompis för henne. Det brukar vara lite red flag när man benämner sin mamma på det sättet. Får lite "i'm a cool mom" vibbar av Alvas mamma om ni förstår vad jag menar.
EDIT: Men ja, tror att det är något hon mörkar iom att hon är så otroligt vilsen i sig själv. Om man haft en trygg och bra uppväxt är väl sannolikheten mindre att man blir så vilsen och otrygg som Alva är.
Tror faktiskt inte det var några större problem för henne hemma. Morsan och farsan verkar dock lite hippy och väldigt liberala. Tror snarare att hon är osäker för att hon varit en madrass
Citera
2022-10-19, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vart fan ska den luffaren får tag i såna para.

Det är garanterat därför han vill till Gambia.
Han skryter ju i liven om att han är ”klar” ekonomiskt 😂
Citera
2022-10-19, 16:46
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Han skryter ju i liven om att han är ”klar” ekonomiskt 😂
Give me a break, äger lodisen ens möbler?

Det enda han har att skryta med är hans fula märkeskläder och det är inte ens real shit.
Citera
2022-10-19, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LsdGuru
Tror faktiskt inte det var några större problem för henne hemma. Morsan och farsan verkar dock lite hippy och väldigt liberala. Tror snarare att hon är osäker för att hon varit en madrass

Om föräldrar är väldigt liberala så kan ju också vara orsaken till att hon är osäker och otrygg. Känns bara som att de som snackar om sina föräldrar som "kompisar" ofta är såna som Alva.
Liksom, hon säger i Dialogiskt att den hon känt sig mest trygg med rent känslomässigt är Alex. Tror ju knappast att någon som haft en stabil och trygg uppväxt söker sig till en psykotisk pundare/kåkfarare och benämner den relationen som den mest känslomässigt trygga hon haft.
Citera
2022-10-19, 17:02
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Här förklaras lite mer om det som hänt mellan dem.
Ghost har lagt upp massa nu på sin Instagram story, Alex är till och med töntigare än vi trott!

@official_blackghost

Fattar ingenting av alla inlägg på Instagram. Kan någon försöka förklara vad som hänt mellan dem? Varför är Alex bötad?
Citera
2022-10-19, 17:12
Medlem
JoeMama1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
tyckte jag kände igen sista bilden https://ibb.co/vk5ytkc

Bästa jag sett i hela mitt liv
Citera
2022-10-19, 17:19
Medlem
Alva o alex grejen e jidder men de seriöst mellan black ghost och ceesay. För er som inte vet så har dehär spöket kontakter över fucking allt, inrikes utrikes etc men sånt imponerar inte mig utan jag bara droppar det här för att jag sett hans namn i ksk 10-12 år på diverse ställen.

Det jag vill komma fram till är att black ghost och Ceesay har gemensamma släktingar, detta är djupare än bara någon attack i studion eller va alex påstår. Alex sa att han skulle åka till Gambia i liven enbart som ett skämt riktat mot ghost just för att han är där nere nu. Han e dock inte där nere o gömmer sig utan styr saker därifrån. O nej han är ingen don corleone men blir han arg så har han vänner i don corleones kaliber.
Citera
2022-10-19, 17:36
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
Alva o alex grejen e jidder men de seriöst mellan black ghost och ceesay. För er som inte vet så har dehär spöket kontakter över fucking allt, inrikes utrikes etc men sånt imponerar inte mig utan jag bara droppar det här för att jag sett hans namn i ksk 10-12 år på diverse ställen.

Det jag vill komma fram till är att black ghost och Ceesay har gemensamma släktingar, detta är djupare än bara någon attack i studion eller va alex påstår. Alex sa att han skulle åka till Gambia i liven enbart som ett skämt riktat mot ghost just för att han är där nere nu. Han e dock inte där nere o gömmer sig utan styr saker därifrån. O nej han är ingen don corleone men blir han arg så har han vänner i don corleones kaliber.

Vem är i Gambia? Ghost?
Citera
2022-10-19, 17:45
Medlem
Stämmer Ghosts grejer, att Alex kritar koks bland annat?
Senast redigerad av OrtenGrabb163 2022-10-19 kl. 18:45.
Citera
2022-10-19, 17:52
Medlem
YugLdds avatar
Av informationen som kommit fram hittills är Alex extremt underlägsen Gambia Spöket.

Gambia Spökets attityd och inställning gentemot Alex talar också för detta, tycker jag. Han känner Alex bättre än till namn och register. Det är tydligt att Spöket VET att Alex inte kan eller kommer göra någonting mot honom och därför kan han ”riskera” att förnedra och pissa på Alex som han gör helt öppet för tillfället.

Återstår att se vem som har störst pung.

Älskar uttrycket ”Spela mangas”. Vad betyder mangas, vart kommer ordet ifrån?
Senast redigerad av YugLdd 2022-10-19 kl. 17:55.
Citera
2022-10-19, 18:26
Medlem
https://vm.tiktok.com/ZMFrHC6Ko/
Haha en till del från liven, han är ju så jävla väck alltså😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in