2023-07-09, 00:08
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeigerCeesayKalva
Att Alva är fet beror på hennes Medicinering med SSRI-Lyckopiller samt Benzo och lite annat hon får utskrivet mot depression och ångest sedan 2år tillbaka.
Vanligt att kvinnor går upp 20-40kilo på de.

Angående Alexander Ceesay.

Grovpenningstvätt
Mordhot+utpressning. Som bör tas på största allvar då han är sjuk och har mördat en person i stuga
samt fått en vän att bränna liket.

Han borde fått livstid för det brutala mordet, och att han hade även ansvar i grovt gravfridsbrott.

Den här gången blir det 8år i straff.
Grovt mordhort, grov utpressning, grov penningtvätt.

Han kommer för billigt undan igen.
Demonen Alexander Ceesay borde sitta livstid.

Han måste knarka tungt efter mordet då det spökar i hjärnan.
Hans afrogener är mördare och iskall, hans svenska gener ger lite ångest över mord,
allt knarkande och ärren i ansiktet.

Han mår bäst inlåst.
Innerst inne vet han att han borde fått livstid för mordet i stugan och för delaktighet i grovt
gravfridsbrott.

8år kommer ge honom lite lugn och ro.

Alva måste härda ut och vara trogen. Hon är gift med Alex tyvärr, och båda är Muslimer.
Alex kommer utan tvekan mörda henne om hon är med andra män när han kommer ut.
Han har fått Koranen i häktet. Alva måste vara Mycket försiktig och lojal nu.
Annars blir hon mördat av Alex så fort han kommer ut.

Finns det ingen tråd om aktuellt brott nu om det här?

Nej Alex kommer inte få 8 år.
Nej Kalva är inte fet pga SSRI hon är fet pga kolhydrater och kaloriöverskott. Sluta larva dig.
Citera
2023-07-09, 00:55
Medlem
Citat:
Du kanske är en riktig smalis som aldrig kan gå upp i vikt oavsett vad du gör.

Men dom som har anlag till fetma kommer gå kraftigt upp i vikt.
Benzo munchies är vanligt har jag läst.
Och Z analoga kan göra att man äter upp hela kylskåpet på natten.

Finns det tråd om Demonen Alexanders aktuella brott nu i den delen av forumet`?
Länka. Har sökt men hittade konstigt nog inget.

Alva skulle behöva gå på fitness. Träna

Tro mig jag kan absolut gå upp i vikt, hade dock inget med medicinerna att göra och har hunnit testa många olika under dessa år. Däremot gick jag upp i vikt för nått år sen pga att jag stoppade i mig massa skit för att försöka dämpa jobbiga känslor, tröstätande. Tror snarare det är något sånt i Alvas fall.
Citera
2023-07-09, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Nej Alex kommer inte få 8 år.
Nej Kalva är inte fet pga SSRI hon är fet pga kolhydrater och kaloriöverskott. Sluta larva dig.

Exakt. Det är inte pga mediciner utan för att man trycker i sig massa skit.
Citera
2023-07-09, 01:32
Medlem
HeroicDozes avatar
När man ser Alex som en pundare och luffare istället för någon tung kriminell profil så klarnar mycket upp. Han är underhållande eftersom han är ett skämt.
Citera
2023-07-09, 02:19
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Men Getingen är ju på fri fot
Vem fan är ”getingen?
Citera
2023-07-09, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Men Getingen är ju på fri fot
Aa jag vet, men getingen har öppet sagt i en podcast att han tycker Alex är en luffare och nån månad senare så lägger Alex upp en bild tillsammans med getingen, troligtvis när han lämnade över guldet.
Citera
2023-07-09, 11:50
Medlem
Citat:
Att Alva är fet beror på hennes Medicinering med SSRI-Lyckopiller samt Benzo och lite annat hon får utskrivet mot depression och ångest sedan 2år tillbaka.
Vanligt att kvinnor går upp 20-40kilo på de.

Angående Alexander Ceesay.

Grovpenningstvätt
Mordhot+utpressning. Som bör tas på största allvar då han är sjuk och har mördat en person i stuga
samt fått en vän att bränna liket.

Han borde fått livstid för det brutala mordet, och att han hade även ansvar i grovt gravfridsbrott.

Den här gången blir det 8år i straff.
Grovt mordhort, grov utpressning, grov penningtvätt.

Han kommer för billigt undan igen.
Demonen Alexander Ceesay borde sitta livstid.

Han måste knarka tungt efter mordet då det spökar i hjärnan.
Hans afrogener är mördare och iskall, hans svenska gener ger lite ångest över mord,
allt knarkande och ärren i ansiktet.

Han mår bäst inlåst.
Innerst inne vet han att han borde fått livstid för mordet i stugan och för delaktighet i grovt
gravfridsbrott.

8år kommer ge honom lite lugn och ro.

Alva måste härda ut och vara trogen. Hon är gift med Alex tyvärr, och båda är Muslimer.
Alex kommer utan tvekan mörda henne om hon är med andra män när han kommer ut.
Han har fått Koranen i häktet. Alva måste vara Mycket försiktig och lojal nu.
Annars blir hon mördat av Alex så fort han kommer ut.

Finns det ingen tråd om aktuellt brott nu om det här?
Det här blev ett lite rörigt inlägg va? Finns det ngt som heter grovt mordhot?
Håller med om att han skulle fått life för mordet, han vet om det själv också och det äter upp honom! Önskar han får 8 år här, men långt ifrån troligt.

Vad gäller Alva har hon nog redan varit otrogen, och inte med vem som helst! Tror inte Alex bryr sig faktiskt. Han va jävligt trött på henne, han var fruktansvärt trängd och kvävd! Och känslor finns det nog inga kvar. Han skiter fullständigt i vad hon gör och hur det går för henne!
Citera
2023-07-09, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Aa jag vet, men getingen har öppet sagt i en podcast att han tycker Alex är en luffare och nån månad senare så lägger Alex upp en bild tillsammans med getingen, troligtvis när han lämnade över guldet.

Det roliga är att Alex har doppat getingens baby mama ngra gånger om ni kollar på Alex musikvideo månskenet så är hon med och agerar statist den ena är värre än den andra med dom här ”og’s”
Citera
2023-07-09, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
Grovt mordhot? Nu sitter du bra och hittar på egna brott som inte ens finns i Sveriges lagbok. Alex och Alva är inte gifta, finns inget äktenskap registrerat mer än i deras huvuden. Att genomföra en inofficiell ceremoni och byta fem kronors ringar med varandra håller varken juridiskt eller i verkligheten. Faktum är att att dom inte ens är sambos, lever under parlikande förhållanden eller något annat för den delen, rent juridiskt är dom inte närmare varandra än du och jag.

https://anonfiles.com/60K7if10z1/5C9DD767_E2D1_45CA_9AA3_4D1D0F1E3E3C_jpeg

Exakt så är de! Här ser man klart och tydligt att Alva inte bär hans efternamn, dom är inte gifta och inte ens närheten av att vara sambos - dom är flick o pojkvän om ens det! Alex har liksom låtit Alva tagit del av penningtvättens pengar i första hand, så pass mkt bryr han sig om sin flickvän…
Citera
2023-07-09, 12:19
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now

Ok! Ja, jag har också misstänkt att det finns nån kopplig men inte kunnat se hur
Citera
2023-07-09, 17:41
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackreg
För vilka pengar då?
För pengarna han fixat genom sitt bedrägeri.
Citera
2023-07-09, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
https://anonfiles.com/60K7if10z1/5C9DD767_E2D1_45CA_9AA3_4D1D0F1E3E3C_jpeg

Exakt så är de! Här ser man klart och tydligt att Alva inte bär hans efternamn, dom är inte gifta och inte ens närheten av att vara sambos - dom är flick o pojkvän om ens det! Alex har liksom låtit Alva tagit del av penningtvättens pengar i första hand, så pass mkt bryr han sig om sin flickvän…

Har ingen aning om dom här människorna men hon har tagit hans namn
Dubbla efternamn ena hans.

Personuppgifter
SENAST UPPDATERAD
2023-07-09
Alva Felicia Ceesay Frykholm
Personnummer: 20000313-XXXX
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto