2022-10-19, 17:38
Medlem
Länk MGM
Instagram

https://www.instagram.com/joh*nn*_j*nssons/

https://www.instagram.com/m*j*.hellm*n/

Facebook

https://www.facebook.com/joh*nn*.j*nsson.737

https://www.facebook.com/m*j*.hellm*n.52
Citera
2022-10-19, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColaCuba
Vilka vattendrag är aktuella?

Vilka kameror kan polisen fått tillgång till och som kan ha hjälpt?

Vart finns container som töms?

Föreda kvarndamm har räddningstjänsten sökt igenom åtminstone, sen skulle jag gissa på andra centrala vattendrag med mycket buskage som kan dölja en kropp och typ längs Vetlandabäcken. Räddningstjänsten hade över 30 personer på plats så de borde ha hunnit söka igenom det mesta innan dagens slut.
Citera
2022-10-19, 17:48
Medlem
LadyLaguns avatar
Den här med att TT:s cykel skulle ha hittats vid hydro arena, vart kommer den infon ifrån? Har läst hela tråden men jag kanske missade något.
Citera
2022-10-19, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyLagun
Den här med att TT:s cykel skulle ha hittats vid hydro arena, vart kommer den infon ifrån? Har läst hela tråden men jag kanske missade något.
En uppgift som lämnats i tråden. Finns här.

(FB) Ung kvinna försvunnen i Vetlanda (2022-10-16)
Citera
2022-10-19, 17:52
Medlem
Har polisen fått indikationer på att flickan ska vara avliden? Dom söker ju ganska aktivt.
Citera
2022-10-19, 17:53
Medlem
Citat:

Det är fel information. Inte hydro arena. Måste blivit något missförstånd. Det är Pizzeria Arena cykeln är hittat. Alla Vetlandabor säger bara Arena. Skulle heller inte säga att det är en tillfällighet att Arena ligger några meter ifrån där JJ bor på St*rgatan 71
Citera
Medlem
Citat:

Inte hydro arena. Pizzeria Arena är det som menas.
Citera
Medlem
Citat:

Jag tolkar det som att dom menar Arena - som i pizzeria arena ( man säger Arena om den pizzerian) inte Hydro arena. Pizzerian ligger även ett stenkast från JJ.bostad.
Citera
2022-10-19, 17:57
Medlem
LadyLaguns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leinad85
Det är fel information. Inte hydro arena. Måste blivit något missförstånd. Det är Pizzeria Arena cykeln är hittat. Alla Vetlandabor säger bara Arena. Skulle heller inte säga att det är en tillfällighet att Arena ligger några meter ifrån där JJ bor på St*rgatan 71

Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Inte hydro arena. Pizzeria Arena är det som menas.

Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Jag tolkar det som att dom menar Arena - som i pizzeria arena ( man säger Arena om den pizzerian) inte Hydro arena. Pizzerian ligger även ett stenkast från JJ.bostad.

Tack för förtydligandet!
Citera
2022-10-19, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Den pizzerian stänger 21.00 så då var det i alla fall inte frågan om någon nattamat.
Citera
2022-10-19, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leosurvey
Den pizzerian stänger 21.00 så då var det i alla fall inte frågan om någon nattamat.

Precis. Finns lght ovanför pizzerian. Och bredvid.
Citera
2022-10-19, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Har polisen fått indikationer på att flickan ska vara avliden? Dom söker ju ganska aktivt.

Det är det överlägset mest troliga.
Vad ska det annars vara? Att hon är bunden någonstans? Utpressning mot familjen?

I alla tusentals fall likt detta i mördarlandet Sverige rör det sig om mord även om sossarna och deras utplacerade orcher hos polisen och andra myndigheter effektivt jobbar ner talen som "försvunna" , "olycka", "självmord" med mera.

Sen att man klassar det som människorov är för att det är allvarligt brott som ger rätt till tvångsmedel medan man fortfarande inte har tillräckligt för att kalla det mord fast alla redan vet.

Sen är det en sossetaktik för att fallen är heta första 48h sen tappar breda allmänheten intresse och då kan man klämma in det i en notis i de indirekt sosseägda medierna som i sin tur tackar för bidragen och andra stöd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in