2022-10-19, 18:07
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Det är inte dem som är anhållna.
Är en Ma*a och en Joh*nna

Dem bråkade på utestället på lördagen. Polisen var i Joh*nnas lägenhet i måndags 10.30.

*= j, a
DE bråkade!
Förstör inte tråden med dålig svenska!
Var kommer all denna info från?
Citera
2022-10-19, 18:07
Medlem
Fick höra från en polare som ”känner” både MGM och BO att efter bråket på nöjet cyklade T*ve hem till JJ för att prata. Efter det vet ingen vart T*ve tagit vägen. Inte konstigt att hon är misstänkt. Vet inte vart MH kommer in men hon kanske redan va hemma hos JJ
Citera
2022-10-19, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leinad85
Fick höra från en polare som ”känner” både MGM och BO att efter bråket på nöjet cyklade T*ve hem till JJ för att prata. Efter det vet ingen vart T*ve tagit vägen. Inte konstigt att hon är misstänkt. Vet inte vart MH kommer in men hon kanske redan va hemma hos JJ

Kan du fiska fram lite mer info? Angående just detta men även om tjejerna i allmänhet
Citera
2022-10-19, 18:11
Medlem
Citat:

Och din polare vet inte vad bråket hade handlat om?
Citera
2022-10-19, 18:13
Medlem
Citat:

Inte helt omöjligt beteende från tjejer i 20-årsåldern att vilja prata ut efter ett bråk med någon man vuxit upp med men inte längre pratar med. Kanske inte det troligare att TT tänker att nu blir jag kidnappad/mördad av en 2 år yngre tjej jag känner.
Citera
2022-10-19, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Och din polare vet inte vad bråket hade handlat om?

Inte helt. Som jag förstått är det en vänskap mellan dom 3 som varit från och till väldigt skum. Varit bråk tidigare mellan dom men kanske gick över gränsen denna gången? Om det nu är ett brott som hänt skulle jag inte tro att det är något planerat. Något måste gått snett hemma hos JJ och MGM får panik och försöker täcka upp det eller något liknande.
Citera
2022-10-19, 18:20
Medlem
Skaraborg2s avatar
Intressant uppgift.

Citat:
]Fick höra från en polare som ”känner” både MGM och BO att efter bråket på nöjet cyklade T*ve hem till JJ för att prata.[/b] Efter det vet ingen vart T*ve tagit vägen. Inte konstigt att hon är misstänkt. Vet inte vart MH kommer in men hon kanske redan va hemma hos JJ

Intressant uppgift och vi får se framöver om detta stämmer eller inte.

Stämmer uppgiften så är det fullt logiskt att JJ blir intressant.
Senast redigerad av Skaraborg2 2022-10-19 kl. 18:41.
Citera
2022-10-19, 18:25
Medlem
Fibonaccitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BennyLevito
Anledningen till varför man började leta efter TT på vägen mot Ekenäs skulle nog kunna vara att man misstänkte att TT hade en cykel som ska ha påträffats. Det finns en lång cykelväg där som är rätt mörk. JJ jobbar dessutom på skolan i Ekenässjön. I och med att man nu letar överallt så antyder det ju att man inte hittat något längs den vägen.

I övrigt kommer de från två stabila familjer och inte varit några större problem. MH har lidit av psykisk ohälsa, depression eller något sådant. JJ vanlig tjej med stabila föräldrar, ibland ute.

Bristen på sannolika skäl och häktningsframställan gör det sannolikt att de kommer att släppas inom kort.
Hm, om nu detta är sant så funderar jag på om vad som egentligen hände.

Rån, våldtäkt?

Nu är det ju två andra tjejer som är anhållna.
Citera
2022-10-19, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Har polisen fått indikationer på att flickan ska vara avliden? Dom söker ju ganska aktivt.

Ja, annars skulle de nog inte söka i vatten med sonar..
Citera
2022-10-19, 18:26
Medlem
Citat:
Inte helt. Som jag förstått är det en vänskap mellan dom 3 som varit från och till väldigt skum. Varit bråk tidigare mellan dom men kanske gick över gränsen denna gången? Om det nu är ett brott som hänt skulle jag inte tro att det är något planerat. Något måste gått snett hemma hos JJ och MGM får panik och försöker täcka upp det eller något liknande.

Vad var det själva skumma? Kan du eller din vän utveckla det?

Mer info tack. Skriv exakt allt du eller ni vet om dem, det vill vi andra iaf.
Citera
2022-10-19, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mxyzptlk
DE bråkade!
Förstör inte tråden med dålig svenska!
Var kommer all denna info från?

Small dick energy.
Sluta med OT-inlägg.
Infon kommer från folk som såg detta på nöjet. Jag är ifrån Vetlanda.
Senast redigerad av BlueGypsy 2022-10-19 kl. 18:35.
Citera
2022-10-19, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Hm, om nu detta är sant så funderar jag på om vad som egentligen hände.

Rån, våldtäkt?

Nu är det ju två andra tjejer som är anhållna.

Ja alltså man började ju söka längs cykelvägen innan förhören och anhållandet av flickorna. MP och polisen började ju leta på ”kända platser” ganska omgående efter polisanmälan, alltså på söndagen.

Min första tanke var den vidriga rastplatsen strax efter man åker ut från Vetlanda. Jag skulle då inte befinna mig där nattetid, är i princip en nattparkering för utländska lastbilschaufförer. Men detta var min tanke alltså när polisen höll sina första initiala förhör med personer och innan tjejerna anhölls.
Senast redigerad av BennyLevito 2022-10-19 kl. 18:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in