• 1
  • 2
2022-10-19, 14:13
Avstängd
Craiggs avatar
Lånat konto!

Hej, jag är 40+ men älskar halloween och skulle mer än gärna klä ut mig och gå omkring i halloweenkostym på stan då. Men hur skulle omvärlden reagera på att jag som är i en mogen ålder klär ut mig? Är man helt körd som 40+are? Jag tänker att lite roligt måste man väl ha i livet.
Citera
2022-10-19, 14:17
Medlem
Halloween är till för alla, särskilt i Sverige, halloween fester är roliga att gå på.
Citera
2022-10-19, 14:18
Medlem
Finns ju gott om folk som "klär ut sig" på annan tid och evenemang,så kör på du.

Annars så är det väl bara att bära en mask så ingen kan känna igen dig.
Citera
2022-10-19, 14:20
Medlem
Emellies avatar
Om du bär en mask eller liknande så kommer ingen kunna se hur gammal du är.

Edit, såg att jag var tvåa på den bollen.
Citera
2022-10-19, 14:24
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Självklart. Gör något kul i höstmörkret.
Citera
2022-10-19, 14:26
Medlem
Soperents avatar
Så länge du inte börjar knacka på hemma hos folk och tigger godis så tror jag det är få som bryr sig om att du klär ut dig.
Citera
2022-10-19, 14:53
Medlem
Katzyns avatar
Jag ser inget problem med att klä ut sig för halloweenparty oavsett ålder.

Däremot får jag nog lov och säga att det är ett ganska skumt beteende om du som ensam 40+ man ska klä ut dig och dra runt på stan appropå ingenting. Är du inte bjuden på någon fest och inte har någon kompis som vill fira med dig så brukar det väl finnas krogar som har halloweenfester, klä ut dig och gå till en sån, det är helt rimligt att göra som 40+ om man gillar utklädnad tycker jag.
Citera
2022-10-19, 14:55
Medlem
JohannesSnajdares avatar
Så länge du inte stör eller antastar någon så kör på bara!
Citera
2022-10-19, 14:59
Det är bara kul.
Jag ska vara stalin i år fast transvestit.
Har köpt en lång dildo som jag ska vifta med och samtidigt skrika högt om kommunismens framgångar.

Det bästa är ju att man kan klä ut sig till det man vill
Citera
2022-10-19, 15:09
Medlem
nabikus avatar
kör hårt! kanske dumt att klä ut dig till något allt för blodigt och stötande om du bara ska ränna runt på stan. Men så långt har du säkert redan tänkt. Vad planerar du att klä ut dig till?
Citera
2022-10-19, 15:11
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Craigg
Lånat konto!

Hej, jag är 40+ men älskar halloween och skulle mer än gärna klä ut mig och gå omkring i halloweenkostym på stan då. Men hur skulle omvärlden reagera på att jag som är i en mogen ålder klär ut mig? Är man helt körd som 40+are? Jag tänker att lite roligt måste man väl ha i livet.

Halloween kom väl till detta land när du var 25, så skärpning pojk
Jag är i samma ålder och jag har inte gått på detta "firande"
Citera
2022-10-19, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Soperent
Så länge du inte börjar knacka på hemma hos folk och tigger godis så tror jag det är få som bryr sig om att du klär ut dig.
klart han måste tigga godis, hallå?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in