• 1
  • 2
2022-10-19, 19:32
Medlem
swebarbs avatar
Räkna med att du lär få lite konstiga blickar hehe, men så länge du själv har kul varför bry sig om vad andra tycker ? det är deras problem isåfall.
Citera
2022-10-19, 19:37
Medlem
Hade 40-årsfest med halloween tema. Jäklar vilken fest och vad gästerna gick all-in på att klä ut sig. Jag tror att det inte var mycket kvar i diverse damers sminklådor efter den festen! Kör på!
Citera
2022-10-19, 20:08
Medlem
Peppermills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Craigg
Lånat konto!

Hej, jag är 40+ men älskar halloween och skulle mer än gärna klä ut mig och gå omkring i halloweenkostym på stan då. Men hur skulle omvärlden reagera på att jag som är i en mogen ålder klär ut mig? Är man helt körd som 40+are? Jag tänker att lite roligt måste man väl ha i livet.

Du kan ju fixa en fest för dina vänner och bekanta där ni klär ut er allihopa.
Eller om du har några syskonbarn etc som du kan passa när dom går runt så ser det väl bara roligt ut om den vuxne är utklädd med.

Annars i eget fall så skulle jag nog inte ens öppna dörren om det stod någon maskerad vuxen och knackade på. Teleskop-batong skulle finnas redo i hand om man skulle öppna.
Citera
2022-10-19, 20:18
Medlem
finns andra roliga saker du kan göra, tejpa ihop pet-flaskor och burkar i en svart sopsäck så det ser ut som en människokropp och lägg det soprummet eller i diket när folk går med hundar..

köp batteridrivna led-lampor, lägg dem i toarullar med utskurna hål som liknar ögon, lägg ut dem lite varstans.

Vill du klä ut dig så köp en Jason-mask och blå arbetsoverall, fejk-blod är inte så dyrt heller.. funkar alltid.
Citera
2022-10-21, 22:17
Medlem
Tycker som andra i tråden att det beror på vad du ska göra. Att bara gå runt ensam, utklädd på stan är onekligen skumt. Men att exempelvis gå utklädd till en fest ut på krogen är väl inget konstigt.
Citera
2022-10-21, 23:51
Medlem
Telepatisks avatar
40+ gör väl inget om alla andra är med på det

Vad är klädkoden för Halloween? Kan man klä ut sig till vad som helst? Eller måste det vara något blodigt-, skelett- eller häx-aktigt?

Är det okej att t.ex. klä ut sig till Adolf Hitler?
Citera
2022-10-22, 20:14
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Craigg
Lånat konto!

Hej, jag är 40+ men älskar halloween och skulle mer än gärna klä ut mig och gå omkring i halloweenkostym på stan då. Men hur skulle omvärlden reagera på att jag som är i en mogen ålder klär ut mig? Är man helt körd som 40+are? Jag tänker att lite roligt måste man väl ha i livet.

Tänker du klä ut dig och gå omkring själv? Det är ju jävligt creepy helt ärligt.
Citera
2022-10-22, 20:25
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
På fest är det ju kul. Skall du däremot bara gå runt på stan så undrar jag ju varför. Vad är det som är kul? Är du en sådan som klär upp dig till clown och skrämmer folk?
Citera
2022-10-24, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Det är bara kul.
Jag ska vara stalin i år fast transvestit.
Har köpt en lång dildo som jag ska vifta med och samtidigt skrika högt om kommunismens framgångar.

Det bästa är ju att man kan klä ut sig till det man vill

Låter som att du ska på Pride-event....
Citera
2022-10-24, 13:13
Medlem
Känns onödigt och jobbigt. Flickvän med vänner kommer hyra en lokal och Halloweenfest, med utklädnad och de är runt 25. Några ännu yngre. Sån jäkla ångest att vara 44 och dras med på sånt.

Jag kommer klä ut mig till alldeles för gammal pojkvän alternativt gubbsjuk pseudopedofil.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in